"İki tane çek.""Dört tane çek."
"Hahayt! Sekiz tane çekte görelim."
"Çok erken seviniyorsun. Oniki tane çek bakalım." Felix ağzını şaşkınlıkla açarken, Chan kahkahalara boğulmuştu. Bugün izinleri olduğu için herkes kafasına göre takılıyordu.
Felix ve Chan yurtta oturmuş UNO oynuyorlardı. Seungmin ve Hyunjin odalarında takılıyorlardı. Jeongin ailesinin yanına Busan'a gitmişti. Changbin, Minho ve Jisung ise dışarı çıkmışlardı.
Seungmin kendi yatağında oturmuştu, Hyunjin ise Jeongin'in yatağına ikiside birbirinden bağımsız telefonlarıyla ilgileniyorlardı. Seungmin sıkıldığını ve aynı zamanda acıktığını hissettiğinde bir şeyler hazırlamak için ayaklandı ve Hyunjin'e seslendi.
"Hyunjin, ben biraz acıktım. Bir şeyler hazırlıycam. Acıktıysan sende gel."
"Çok iyi olur. Hem ben de acıktım." diyerek odadan çıktılar.
"Dur. Chan hyung ve Felix'e de haber vereyim onlarda acıkmışlardır."dedi ve salona doğru yol aldı. Bu sırada Felix ve Chan oyunu oynamayı bırakmış, kartları topluyorlardı.
"Hyung biz Hyunjinle acıktık, yemek hazırlıyacağız ama diğerlerini de beklemeli miyiz?" Diye sordu büyüğüne. Chan, "Bilmiyorum ki, dur Jisung'u arayayım da sorayım, ona göre hazırlarız" dedi. Seungmin de "tamam o zaman" dedi ve Hyunjin'in yanına ilerledi.
"Ne dedi?"
"Jisung'u arayacakmış eğer geliyorlarsa onları bekleriz." Hyunjin kafasını sallayarak onayladı Seungmin'i. Seungmin bu sırada kendine su koydu ve içti, ardından Hyunjin'e de bir bardak uzattı. Hyunjin teşekkür edip sudan birkaç yudum aldı ve sehpaya koydu. Bu sırada kapı çaldı. Seungmin "ben bakarım" diye bağırdıktan sonra kapıya koştu. Kapıyı açtığında Jeongin'in geldiğini gördü. Elindeki ufak sırt çantasını alıp içeri geçmesi için ona yol açtı ve arkasından içeri geçti. Ufak selamlaşma faslının ardından Felix'in yanına oturdu.
"Bu arada Jisung'u aradım ama kapalıdı. Minho ve Changbin'i de aradım ama açan olmadı." Dedi Chan. Sesi haliyle endişeli geliyordu ve hava da çoktan kararmıştı.
"Ne zaman gittiler ki?" Diye sordu en küçükleri.
"Öğleden sonra takılacaklarını söyleyip gitmişlerdi." Diye yanıtladı onu Hyunjin. "Ama bence bir şey olmamıştır. Telefonlarını sessizde falan unutmuşlardır. Yani yurda geç döndükleri çok oldu sonuçta." Diye ekledi.
"Haklısın ama telefonlarını ne olursa olsun açık tutmalı ya da geç döneceklerine dair haber vermeleri gerekiyordu." Dedi Chan. Haklıydı. Geç dönmeleri gerekse bile haber vermeleri gerekiyordu.
Ortamda sessizlik oluşmuştu, kimse ağzını açıp tek bir kelime etmiyordu. Bu sessizliği bozan Seungmin'in guruldayan karnı oldu. Bu ses odadaki herkesin kahkaha atmasına sebep oldu. Seungmin de karnını tutup gülmeye başladı. Gülmeleri az da olsa dindiğinde;
"Doğru ya en son yemek yiyecektik değil mi?, hadi mutfağa gidip bir şeyler hazırlayalım yoksa Seungmin bizi yiyecek."
"Yaaa! Hyung." Dedi Seungmin Chan'ın koluna vurarak. Ve ardından en küçükleri hariç hep birlikte mutfağa geçmişlerdi. Jeongin de duş almak için banyoya geçti.
****
Jeongin duşunu almış ve yemek yemek için mutfağa geçmişti.
"Ahhh. Gerçekten çok acıkmışım." Dedi Seungmin. Diğer üyeler de ona katıldığına dair mırıltılar çıkarıp onaylamışlardı.
"Cidden bi' an hiç doymayacaksın sanmıştım. Bi' ara benim tabağıma göz dikmiştin." Diyerek Seungmin ile dalga geçmeye başladı Hyunjin.
Seungmin sahte bir sinir ile, "Çok konuşma, Minho hyung'a söylerim ağzına ıslak peçete sokar." Dedi etrafta kıkırtılar artarken.
"Aman kalsın." Dedi Hyunjin.
"Cidden hâlâ gelmediler. Çok geç oldu." Dedi Jeongin. Chan bir iç çekip telefonunu çıkarttı.
"Sanırım Menajer hyung'u aramanın vakti geldi."
*****
~ Favori ship'im~
Evet benim ilk kurgum hayırlı uğurlu olsun. Aslında tam olarak ilk kurgum sayılmaz bu kurgudan önce yine "Arkadaştan Öte" adında bir fic yayınlamıştım. Hatta kısa sürede çokca sevilmişti fakat bu konuyla onun alâkası yok. Bi kac sıkıntılar nedeniyle onu kaldırmak zorunda kaldım ve bu fici yazmaya başladım. Eğlenceli ve biraz klasik olacak ama bence okumaya değer bir fic.
Umarım sizde seversinizz<33
{Yorum yapmayı unutmayın lütfen:)}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte / 2min SKZ
Fanfiction"Minho, Seungmin'den hoşlanıyorsun öyle değil mi?" "...." Minho, Seungmin'e karşı arkadaştan öte hislerinin oluşmasıyla ondan uzak durmaya çalışır ama bu pek mümkün olamaz.