Önceki bölümü hatırlamıyorsanız bu bölümü okumadan önce, önceki bölüme göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum. İyi okumalar.
*****
"Üyelere ne zaman söyleyeceğiz?"
"Yarın söylemek istiyorum aslında. Senin için de sorun olmayacaksa."
"Sen nasıl istersen bebeğim. Emin olabilirsin ki üyelerde bu fikrimize saygı duyacaklardır." Kafasıyla onayladı Seungmin ve yüzünü Minho'nun göğsüne bastırdı. Şu anda Seungmin'in yatağında uzanmışlardı ve Seungmin Minho'nun göğsünde yatıyordu. Minho ise küçüğünün saçlarını okşuyordu. İkiside hiç olmadıkları kadar mutlu hissediyorlardı.
"Aileme ne söyleyeceğim?" Diyerek sessizliği bozdu Seungmin. Minho saçlarını okşayarak sakin bir sesle cevapladı onu.
"Eminim ailen de senin mutlu olduğunu gördüklerinde karşı çıkmayacaklardır. Hem beni de çok seviyorlar. Benden daha iyi damat mı bulacaklar." Dediğinde küçüğünden bir kıkırtı almıştı.
"Orası öyle de, ne bileyim ya. Hâlâ kafam karışık, ama asla pişman değilim."
"Bence bunları düşünmenin sırası değil. Jeongin'i de odadan kovduk. Artık içeri geçelim. Hem yemekte yememiştik." Diyerek doğruldular ve ardından odadan çıktılar. Seungmin'in dediği gibi üyelere şimdi değil yarın yemekte söylemek istiyorlardı.
"Sonunda! İşiniz yoksa odama giriyorum." Dedi Jeongin. Minho ve Seungmin de kafasıyla onaylamışlardı onu ve beraber mutfağa doğru geçmişlerdi.
"Çok açım bu nedenle kuryeyi bekleyemeyeceğim, en hızlısından bir ramen yapalım." Dedi Minho.
"Çok açsan beni yiyebilirsin." Diyerek kulağına yaklaştı Seungmin.
"Ne kadar arsız oldun sen bakayım, daha ilk günden. Tch tch tch, hiç yakıştıramadım senin gibi soft bir çocuğa." Dedi Minho gülerek. Hoşuna gitmediğini söyleyemezdi. Ardından ekledi, "Ayrıca o günler de gelecek merak etme." Dedi aynı Seungmin gibi onun kulağına yaklaşarak.
İkisi hızlı bir şekilde ramenlerini hazırlamış ve yemişlerdi. Kararan havayla beraber mutfaktan çıkarak odalarına doğru yol aldılar.
Minho koridorda onlardan başka kimsenin olmadığına kanaat getirerek, Seungmin'e dönmüş ve hızlı bir şekilde dudağına küçük bir öpücük kondurmuştu.
"İyi geceler. Keşke seninle aynı odada kalsaydık. Özlerim ama ben seni."
"Yapacak bir şey yok, üyelere ilişkimizi açıkladığımızda bize anlayış göstereceklerdir ve sende bu durumda benim yanımda kalırsın. Jeongin'i de Chan hyung'un yanına tıpışlarız." Dediğinde Seungmin'e göz kırpmış ve onu onaylamıştı.
Sabah çalan alarma bu sefer söverek uyanmamıştı Seungmin. Dün olanları hatırlayınca yüzüne bir gülümseme yerleştirmiş ve Jeonginden önce banyoya girmişti. On dakikalık kısa bir duşun ardından banyodan çıkmış, üzerini giyinerek odadan çıkmıştı. Bu sırada onunla aynı saatte uyanan üyelerde yavaş yavaş salona toplaşıyordu.
"Günaydın sevgili Stray Kids üyeleri." Diyerek salona giriş yapmış. Onun bu neşeli haline bazıları gülmüş, bazıları ise göz devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte / 2min SKZ
Fanfiction"Minho, Seungmin'den hoşlanıyorsun öyle değil mi?" "...." Minho, Seungmin'e karşı arkadaştan öte hislerinin oluşmasıyla ondan uzak durmaya çalışır ama bu pek mümkün olamaz.