Önceki bölümü hatırlamıyorsanız bu bölümü okumadan önce önceki bölüme göz gezdirmenizi tavsiye ederim. İyi okumalar.
*****
-Seungmin'in Bakış Açısı-
"Hyung, yayını başlatacağım geliyor musun?" Başımı kapıdan içeri sokarak sorduğum soruya, kafasını sallayarak cevap verdi. Yayın açacaktık bu nedenle hazırlanmış onu bekliyordum.
"Sen başlat, şapka alacağım geliyorum." Dediğinde aynı şekil kafamı salladım ve odama geçtim. Kamerayı masanın üstüne sabitlemiştim böylece belimizden yukarısı gözüküyordu.
Yayını başlatma tuşuna bastığımda, saniyeler içerisinde yayın açıldı.
"Selam Stay." İzleyiciler gelmeye başladığında, konuşmaya devam ettim.
"Beni özlediniz mi?"
"Uzun zamandır yayın açmıyormuşum. Bu nedenle hazır boş zamanım varken yayın açayım dedim. Fakat bugün ki yayın da tek olmayacağım." Dediğimde içeri gelen Minho hyung'a gözlerimi çevirdim. Kameranın arkasında kalıyordu, gelmesi için elimi salladığımda yanımdaki sandalyeye oturdu.
"Gakwanz çifti olarak yayına devam edeceğiz." Dedim heyecanla. Minho hyung da Stay'lere el sallayıp selam verdi.
"Merhaba Stay. Bizi özlediniz mi? Biz sizi çok özledik." Ardından rahat bir şekilde yorumları okumak için telefonumu elime aldım. Minho hyung da bana daha fazla yaklaşarak benimle beraber yorumları okuyordu.
"Sanırım herkes bizi özlemiş." Dedim yorumlara hitaben.
"Haydi! Bize soru sorun bizde cavaplayalım. Çok uzun süre yayın yapabileceğimizi sanmıyorum." Minho hyung'u onaylayıp yorumlara geri döndüm.
"-Date'e mi çıktınız?- diye sormuş biri sanırım sabah attığımız posttan bahsediyorlar." Dedim.
"Evet sabah Seungminle beraber kahvaltı yaptık." Diyerek yanıtlamıştı.
"Ve hesabı ödememe izin vermedi." Diye ekledim.
"Ne kadar da centilmen biriyim." Diyerek göğsünü kabarttığında güldüm.
"-SKZ family'nin yeni bölümünde tekrar evlenmeyi düşünüyor musunuz?- demişler. Aslında bana kalsa hiç boşanmazdım ama yeniden evlenme fikri kötü gelmiyor. Ne dersin?" Diyerek bana baktığında kafamı sallayarak cevapladım onu.
"Bence de." Diyerek onayladığım da gülerek gözlerimin içine baktı. Sonrada yorumları okumaya devam etti.
"Tamam bir şey gördüm bence bunu yapabiliriz." Diyerek bana döndüğünde anlamayarak ona baktım.
"Neden bahsediyorsun?"
"Bana dön." Diyerek sandalyemi çekiştirdiğinde daha demin yorumlarda gördüğüm -birbirinize bakarak 'seni seviyorum' deyin- yorumunu yapacağını anladım.
"Yapamam." Diyerek onu reddettiğimde, gülerek bana bakıyordu.
"Yapabilirsin. Sana inanıyorum. You can do it." Diye bağırdığın da gülerek reddetmeye devam ettim onu. Herkesin önünde söylemeye utanırdım.
"Ölüp dirilsem bile yapmam."
"Neden ya bak çok kolay. Seni seviyorum." Dediğinde saniyelik kalp kriziyle ona bakakaldım. Kameraya dönerek sordu.
"Olmadı mı?"
"Ahh. Bu arkadaş cidden." Diyerek bir kaç el haraketi yaptı. Onun bu haline gülmeden edemedim.
"Tamam o zaman. Sana yemek ısmarladığımda ne dersin?" Dediğinde, "Yemek için teşekkürler." Diyerek cevap verdim. Pes etmediğini belirtir bir sekilde devam etti.
"Peki ya sonra?" Dediğinde gülerek, "Sağol." Dedim. İstediği cevabı alamadığı için yüzü düştü.
"Stay'ler bunu istiyor." Dedi.
"Hayır Stay'ler bunu istemiyorlar." Dedim.
Konu değiştiğinde konuşmaya devam etmiş eğlenceli bir yayın geçirmiştik.
Stay'lere veda ederek yayını kapattık.
"Ahh, cidden çok eğlendim." Dediğimde kafasını sallayarak onayladı beni.
"Aynen öyle ama sana seni seviyorum dedittiremedim." Dediğinde gülmekle yetindim. Şaka yapıyordu.
"Neyse sana iyi geceler. Jeongin'i de odasından kovduk gelip rahat rahat yatsın çocuk." Diyerek ayaklandı. Tam odadan çıkacakken kolundan tuttum.
"Hyung! Seni seviyorum."
------------------------------
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın:)
{470 kelime}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte / 2min SKZ
Fanfiction"Minho, Seungmin'den hoşlanıyorsun öyle değil mi?" "...." Minho, Seungmin'e karşı arkadaştan öte hislerinin oluşmasıyla ondan uzak durmaya çalışır ama bu pek mümkün olamaz.