~13~

1.1K 99 58
                                    

Önceki bölümü hatırlamıyorsanız bu bölümü okumadan önce önceki bölüme göz gezdirmenizi tavsiye ederim. İyi okumalar.

*****
-Minho'nun Bakış Açısı-

Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtım. Tatilden çıkmış ve yoğun programımıza geri dönmüştük. Yan tarafıma baktığım da Chan hyung'un çoktan kalktığını gördüm.

"Günaydın."

"Günaydın hyung." Yataktan doğrularak ayağa kalktım ve yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Chan hyung da bu sırada üzerini giyiniyordu.

"Nasıl gidiyor bakıyım?" Diyerek bir soru yönelttiğinde. Kıyafetlerimi seçerken yanıtladım onu.

"Güzel gidiyor, bildiğin gibi." Diyerek cevapladım. Bu sıralar çok yoğun olduğumuz için konuşma fırsatı bulamıyorduk.

"Peki Seungmin işi ne oldu?" Seungmin demesiyle yüzüme bir gülümseme yayıldı.

"Onunla da güzel gidiyor. Eskisinden daha yakınız aslında. Bana beni sevdiğini söyledi ama hangi anlamda olduğunu bilmiyorum. Fakat gerçekten büyük bir ilerleme kaydettik. Ona olan sevgim olabilirmiş gibi daha da artıyor." Diyerek yanıtladım onu. Seungmin ile artık daha rahat iletişim kurabiliyordum.

"Ne güzel. Senin adına sevindim. Fazla acele etmeyin eminim ki Seungmin de bazı şeyleri kabullenmiştir." Dedi ve motivasyon konuşması yaparak odadan çıktı, bende seçtiğim kıyafetleri giymeye koyuldum.

********

Yurttan çıkmış ve bir şeyler atıştırmıştık, şimdi ise toplu olarak birkaç gün sonra yapılacak konserimiz için dans kareografisini yapıyorduk. Ve fazlasıyla yorulmuştuk.

"Bebek ekmek. Şu kısmı biraz daha sert yapmaya çalışır mısın?" Diyerek onu uyardığımda dediğimi yapmaya çalışmıştı ve başarmıştıda.

"Aynen böyle. İsterseniz son kez baştan yapalım, sonra da yurda geçeriz yeterince yorulduk." Dediğimde herkes mutlulukla onaylamıştı beni.

"Tamam o zaman, hemen yapalım ve bitsin, çok yoruldum." Seungmin'in söylenmesiyle gülmüş ve şarkıyı baştan açmıştım.

Hem kareografiyi yapıyor hem de aynadan onları kontrol ediyordum. Fakat aniden birinin bağırmasıyla herkes dansı bırakmıştı. Aynadan düşen Seungmin'i gördüğümde hemen arkama dönmüş ve diğerleri gibi yanına gitmiştim.

"Ahhh! Bileğim. Canım çok acıyor." Diye bağırmaya başlamıştı. Hemen yanına çömeldim ve ayak bileğini acıtmayacak bir şekilde tuttum.

"Burası mı? Neresi acıyor?" Diye telaşla sorduğumda, "Şu kemiğimin olduğu yer. Ahhh! Hyung çok acıyor." Bağırmaya devam etmesiyle daha da telaşlanmıştım.

"Hyung taksi çağırsana hastaneye gidelim. Biriniz de yan tarafta ki cafeden buz alsın, bileğine koyalım."

"Ben alıp gelirim." Felix'in konuşmasıyla onu onaylayıp ayağa kalktım.

"Nasıl olduğunu gören var mı?" Diye sormuştum. Seungmin'in konuşmak için kendini zorlamasını istemiyordum.

"Şu zıplama bölümü var ya, heh işte orada ayağı boşluğa geldi sanırım böyle burkuldu gibi oldu. İnşallah sadece burkulmadır. Kırık falan yoktur." Hyunjin'in konuşmasıyla kafamı Seungmin'e çevirdim. O da Hyunjin'i kafasıyla onaylamıştı.

Arkadaştan Öte / 2min SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin