~17~

867 91 88
                                    

Önceki bölümü hatırlamıyorsanız bu bölümü okumadan önce, önceki bölüme göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum. İyi okumalar.

Bu bölüme bolca yorum istiyorum:)

*****

Üyeler gidecekleri bar için hazırlanmışlardı. Ve hepsi de aşırı şık gözüküyorlardı. Liderleri onları daha önceki yaşadıkları bar faciasından sonra defalarca uyarmış, fazla içmemeleri gerektiğini ve kafa dağıtmaya odaklanmalarını söylemişti.

Kafa dağıtmaya en çok ihtiyacı olan kişi ise Hyunjin'di.

Seungmin önce kendi giydiği siyah gömleği, deri pantolonunun içine kıkıştırmış ve kemer olarak ikili bir kemer seçmişdi. Ardından da yanına zincir takmıştı, gömleğinin birkaç düğmesini açarak içine giydiği siyah tişörtün gözükmesini sağlamıştı. Boynuna da birkaç kolye takarak kombinini tamamlamıştı.

Ve aşırı seksi gözüküyordu.

Minho ise, siyah saten bir gömlek, altına ise yine aynı şekilde siyah pantolon giymişti. Pantolonun bel kısmına siyah kemerini takmış, boynuna ise yine saten bir bez bağlamıştı.

Ve o da çok seksi gözüküyordu.

Minho odasından çıkmış Seungmin'in odasına doğru yol almıştı. Kapının onüne gelince ise kapıyı tıkladı.

Yine yanlış bir anında yakalamak istemezdi.

'Gir' komutunu alınca odaya girdi. Fakat girdiğinde Seungmin'i gördüğü gibi yerinde kalakaldı.

Hayatında bu kadar asil ve seksi biri görmediğine yemin edebilirdi.

O kadar güzeldi ki Seungmin. Tanrı onu yaratırken cok düşünmüş olmalı diye düşündü.

Kafasını sağa sola sallayarak kendine gelmeye çalıştı. Seungmin de onu gördüğü gibi kaşları çatılarak yanına geldi.

"Minho... tanrım! Bu ne böyle? Çıkar onu hemen." Diyerek eli Minho'nun boynundaki bez parçasına gitti.

Jeongin onları yalnız bırakmak için, "En iyisi ben çıkayım. Hayırlı işler." Diyerek göz kırpmış ve odadan çıkmıştı.

"Niye ya olmamış mı?" Diyerek Jeongin'in dediğini görmezden geldi Minho.

"Ne olmaması, delirdin mi? Mükemmel gözüküyorsun fakat bu gece benim katil olmamı istemiyorsan o boynundakini çıkartıcaksın. Ayrıca istersen gömleğinin düğmelerini hiç kapatma nasıl olsa şu anda da pek fark yok." Diyerek gömleğin düğmelerini kapatmaya çalışmıştı. Minho gülerek Seungmin ellerini tuttu.

"Bana demeden önce kendine bak. O kadar seksi gözüküyorsun ki ergenliğimi tamamlamasam küçük Minho çoktan uçuşa geçmiş olurdu. Gerçi şu anda da zor duruyorum." Dediğinde, Seungmin de gülmüştü.

"Bu ilişkide arsız olan taraf ben olduğumu sanıyordum. Sanırım yanılmışım." Diyerek karşılık verdi.

"Arsız hallerini o kadar seviyorum ki. Bence biz bu gece bara gitmeyelim, seni diğer insanların da böyle görecek düşüncesi beni çıldırtıyor. Hem bence bu gece burada da eğlenebiliriz." Dediğinde, Seungminden bir göz devirme almıştı.

"Saçmalama, hem Chan hyung'u zor ikna ettik. Söz başka bir zaman burada da eğleniriz." Derin bir nefes alıp devam etti. "Ayrıca Hyunjin bu sıralar iyi değil biliyorsun, kafasını dağıtması lazım." Diye eklediğinde, Minho onu onaylamıştı.

Arkadaştan Öte / 2min SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin