~10~

1.3K 113 83
                                    

Önceki bölümü hatırlamıyorsanız bu bölümü okumadan önce önceki bölüme göz gezdirmenizi tavsiye ederim. İyi okumalar.

*****

Minho'nun odaya girişiyle çıkışı bir olmuştu. Yanlış anlaşılmamak için kapının arkasından konuşmaya başladı.

"Kusura bakma, kapıyı tıklamam gerekiyordu. Fakat rahat olabilirsin ki hiçbir şey görmedim."

Görmüştü.

Her ne kadar Seungmin'in üzerinde sadece boxer olsa da, her şeyi belli oluyordu.

"Önemli değil. Kapıyı kilitlemem gerekirdi." Dedi Seungmin de, eli ayağına dolaşmıştı. Normalde olsa ikisi de bundan gocunmazdı hatta diğer üyelerle birlikte giyindikleri bile olmuştu fakat ikisinin de birbirine karşı bu denli ilgileri varken uygunsuz bir anda yakalanmak utandırmıştı onları.

Seungmin acele acele giyindikten sonra kırmızı yanaklarla odadan dışarı çıktı. Minho duvarda yaslanmış onu bekliyordu.

Seungmin'in çıktığını gören Minho ortamdaki garip havayı dağıtmak için dalga geçmeye başladı.

"Kasların olduğunu bilmiyordum. Bizden gizli kas mı çalışıyorsun yoksa?"

"Sanırım. Nasıl yakışmış mı?" Seungmin de ona ayak uydurarak konuştuğunda, alaylı bir şekilde soru yöneltmişti ona.

"Çok yakışmış. Etkilendiğimi gizleyemiyeceğim." Minho'nun dediği şeyle Seungmin daha da kızarırken, garip hava azalmak yerine daha da artmıştı sanki.

"Seninkiler kadar olmasa da yaptık bir şeyler." Diyerek karşılık verdi Seungmin.

"Saçlarını kurutmamışsın. Hasta olucaksın." Minho anne edasıyla konuştuğun da Seungmin'in yüzünde bir gülümseme belirdi. Minho'nun ona ilgili davranmasını seviyordu.

"Doğru. Kurutayım o zaman." Dediğinde Minho'nun ona yardım etmesini istiyordu aslında.

"Yardım edebilirim istersen." Minho Seungmin'in aklındakileri okumuş gibi konuştuğunda, onaylamıştı onu küçük olan.

Odaya geri girip banyodan kurutma makinesini alarak, yatağın kenarındaki prize taktılar. Ardından Minho yatağa oturmuş, Seungmin'i de ayaklarının ucuna yere oturtarak saçını kurutmaya başlamıştı.

Minho küçüğünün saçlarını havalandırarak ve okşayarak kurutuyordu. Seungmin ise yüzünde bir gülümsemeyle kendini saçındaki dokunuşlara bırakmıştı. Liseli bir ergen gibi hissediyordu kendini.

Minho saçın kuruduğuna kanaat getirince makineyi kapatarak, fişi prizden çekti. Seungmin de bu sırada ayaklanıp yatağa oturmuştu. Minho da onun yanına oturup Seungmin'in saçını karıştırdı.

"Böyle daha iyi hasta olmanı istemeyiz."

"Çok değişik hissediyorum." Seungmin'in dediği şeyle, Minho daha rahat bir pozisyon alıp Seungmin'i dinlemeye başladı.

"Neden?"

"Çünkü flörtleşiyormuşuz gibi."

"Rahatsız mı oluyorsun?" Seungmin anında reddetti Minho'yu.

"Hayır hayır. Rahatsız değilim ama bazı şeylerden emin olamıyorum."

"Yemekte bahsettiğin kişi ben miydim?" Minho anında konuya girerek bazı şeylerden emin olmak için soru yöneltti. Bir şeylerin netleşme vakti gelmişti.

"Ne?"

"Hani Japonya da demiştin ya birinden etkileniyorum diye, o kişi ben miyim?" Minho'nun sorduğu soruya karşı gözlerini kaçırarak cevap verdi Seungmin.

Arkadaştan Öte / 2min SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin