6 - Cause I'd get a thousand hugs.♥

9.5K 832 257
                                    

Owl City - Fireflies


6


Baekhyun heyecanlıydı. Çünkü ilk defa birisine kahve yapacaktı ve daha önceden çok defa kahve yaptığı söylenemezdi. İş yerindeyken ne kadar kahve yapmış olsa da bireysel olarak ilk defa birisine yapacaktı ve bu da daha çok heyecanlanmasına sebep oluyordu. Çalıştığı işten dolayı bu kahve olaylarına yakındı. Neyin ne kadar koyulacağını, şekerinin ne kadar atılacağını, suyun sıcaklığının kaç derecede olacağını biliyordu. Birazcık da olsun kendine güvenebilirdi.

Gülümseyerek diğerini mutfaktaki sandalyeye oturttu ve kahveyi bulabileceğini düşündüğü dolabın önüne geldi. Tam da düşündüğü gibi kahve dolu kavanoz önünde duruyordu. Kavanozu alıp diğer tarafta bulunan kupa bardaklardan iki tanesinin yanına koydu. Mutfağın yerleşimini sevmişti, Eski evi gibi değildi ama düzgündü. Aradığını nerede bulabileceğini kestiriyordu, bu mutfağa alışabilirdi.

"Baek, üzgünüm."

Arkasından kalın sesin gelmesiyle derin bir nefes verip kavanozu tezgâhın üzerine bıraktı Baekhyun. Bunu bu kadar sorun yapacağını düşünmesini istemiyordu.

"Chanyeol, sana sorun olmadığını söyledim. Hemen gerçekten evlenmiş olsak çok normal gelmez miydi bu sana?"

"Öyle ama yine de..."

"Aması yok. Kızmadım, gerçekten, kendini suçlu hissetmeyi bırakmalısın."

"Peki, öyle diyorsan."

"Şimdi söyle bana, süt tozu nerede?"

Hızlıca gidip diğerinin gösterdiği taraftaki toz dolu kabı alıp kahve bardaklarının yanına geçti Baekhyun. Bu kadar abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyordu şu an. Ailesi onların böyle bir şeyden hoşlanacağını düşünüp, onları mutlu etmek için yapmış olabilirdi. Ama bir yandan da Chanyeol'un annesinin böyle bir şeye kalkışacağını düşünmüyordu, çünkü baştan beri bu evlenmeyi istemeyen kendisiydi. Ama şu an kimin yaptığını düşünecek zamanı yoktu. Kahveye koyacağı su neredeyse kaynamıştı.

Hava normale göre daha da güzelleşmeye başlamıştı. Yaz neredeyse gelmek üzereydi ve bu da kışlıkların dolaplara kaldırılması için iyi bir sebep gibi görünüyordu. Baekhyun bu evde nasıl bir yaşam geçireceğini kestiremiyordu. Belki her günü normalden daha eğlenceli geçecekti ama bundan emin olamazdı. Önlerine farklı engeller çıkabilirdi.

"Beğendin mi?" İlk yudumlarından sonra heyecanla başını kaldırıp karşısındakine sordu Baekhyun.

"Ihmm..."

Elindeki kupayla karşısında huzurla kahvenin yüzüne değen kokusunu içine çeken bir Chanyeol görmesi Baekhyun için hiç de iyi olmamıştı. Gözlerini rahatlarmışçasına kapatmış ve yanağındaki gamzesini hafifçe belli etmişti. Bu haliyle cennetten çıkıp gelen bir meleğe benzetmişti onu. Derin bir nefes verip başını iki yana sallayıp düşündüklerini kafasından atmaya uğraştı. Böyle şeyler düşünmesi yanlıştı ve oysa bu yanlışı sürdürmeye istekliydi.


"C-Chanyeol?"

"Ah Baek, bu cidden çok iyi."

"b-Beğendin yani?"

"Evet, karımın kahvecide çalışmasına bu kadar sevineceğimi düşünmemiştim."

"Ya! Chanyeol!"


...


COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now