25 - (Final) Happiness will guide you home.♥

7.7K 608 271
                                    

EXO - Hurt ♥

25

"B-Baek... Neden böyle giyindin?"

Chanyeol başını kaldırıp loş ışıkta üzerinde sadece boxer ve kolsuz beyaz atletle duran eşine baktı. Işıklar kapalı, siyah perdeler çekiliydi ve merdivenler boyunca her yere aralıklarla mumlar koyulmuştu. Ama Chanyeol'un tek yapabildiği loş ışıkta parlayan bedene takılı kalıp derince yutkunmaktı.

"Çünkü bu gece bizim gecemiz."

Kendisine doğru yavaş adımlarla merdivenlerden inen eşine biraz daha yaklaştı Chanyeol. Arka planda sürekli ağlayan bir bebek sesi yoktu. Hafif bir müzik diğerinin yürüyüşlerine eşlik etmek ister gibi açık bırakılmıştı. Yaklaştıkça belli olan gözlere bir kere daha takılı kaldı Chanyeol.

Bu kadar güzel olmak gerçek miydi?

"Bebeğimiz nerde?"

Elini kaldırıp diğerinin hafif karışmış saçlarına dokundu Chanyeol.

"Annen, onu şimdiden şirkete alıştırmak istediğini söyledi. Büyük ihtimalle şu an zengin kıyafetlere kusmakla meşguldür."

Elini indirdikten sonra gülerek daha dikkatli bakmaya başladı Chanyeol. Bebekleri doğalı yaklaşık beş ay olmuştu ve Baekhyun eski fit haline dönmüştü. Kendisi ne kadar istemese de hala o kaslı erkeklerle dolu olan spor salonuna gidiyordu ve Chanyeol'un tek yapmak istediği orayı satın alıp sadece ikisinin çalışabileceği bir salon yapmaktı. Ama tabii ki bu düşüncesini Baekhyun'a söylememişti. Yoksa ceza yiyebilirdi.

Boynundaki kravatın genişlediğini hissettiğinde daldığı yerden kendini alıp sessizce gülümsedi Chanyeol. Son zamanlarda her gece Baekhyun yaramazlık yapmak istiyordu ama bebekleri ağlarken ellerinden bir şey gelmiyordu ve şimdi ev bomboştu.

"Baek... Perdelerimiz neden siyah oldu birden?"

Gömleğinin düğmeleri yavaş yavaş açılırken başıyla karanlık odayı inceledi Chanyeol. Sadece mum ışıklarıyla ortam daha ilgi çekici olmuştu.

"Çünkü bugün edepsiz şeyler yapacağız."

...

Baekhyun uzun süreden beri kendini tutuyordu.

Ne zaman öpmek ya da yaramazlık yapmak için eşine yaklaşsa arka planda bir anda ağlama sesi duyuyor ve onu bırakıp bebeğine koşmak zorunda kalıyordu. Beş aydan beri bu böyleydi ve bugün buna son verecekti Baekhyun.

Sabah erkenden kalkıp Chanyeol'u işe gönderdikten sonra annesini arayıp minik bebeklerini gezdirmeye çıkarmasını istemiş ve anında onay almıştı. Annesinin şoförü gelip bebeği aldıktan sonra yeni aldığı siyah perdeleri yanındaki yardımcısı ile pencerelere takmış ve dün marketten aldığı mumları merdivenlere dizmeye başlamıştı. Yardımcısına izin verip gönderdikten sonra odasına çıkıp ne giyeceğini düşünmeye başlamıştı.

Aslında fazla düşünmesine gerek yoktu çünkü sonradan bütün kıyafetleri üzerinden çıkacaktı. Aynanın karşısına geçip saçlarını hafifçe dağıtmaya başladı. Yaz güneşinden dolayı rengi biraz daha açılıp sarı olmaya yüz tutmuştu ve bu halini daha çok sevmişti Baekhyun.

Zil sesini duyduğunda tamamen hazır değildi ama umursamadı. Sonuçta Chanyeol'un anahtarı vardı. Merdivenlerden yavaşça inerken onun yüzündeki seksi ifadeyi görmesini istiyordu.

"B-Baek... Neden böyle giyindin?" Baekhyun diğerinin sesindeki yutkunmayı neredeyse tüm bedeninde hissetmişti.

"Çünkü bu gece bizim gecemiz." Baktığı gözler ateş gibi yanarken titremesini durdurmayı istemişti. Sadece gülümsedi.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now