23 - Baby steps. ♥

6.7K 570 167
                                    

BIGBANG - SOBER

23

Baekhyun ve Chanyeol güzel haberi alalı sadece iki ay olmuştu ama Baekhyun çoktan bu iki ay içerisinde gördüğü aşırı ilgiye alışmıştı.

Chanyeol'un okulu bittikten sonra annesinin yanında çalışmaya başlamıştı. Baekhyun da sabah erkenden kalkıp eşini işe gönderip ondan sonra uyumaya alışmıştı. Artık Chanyeol'un annesinin isteği ile evlerinde ona her işinde yardımcı olan bir çalışan ve aradığında anında evde olabilecek bir aile doktorları vardı.

Ama Baekhyun en çok canı sıkıldığında gidip ziyaret edebileceği bir annesinin olma fikrini sevmişti. Belli bir saate kadar uyuduktan sonra kalkıp vitaminlerini alıyor ve sabah yürüyüşüne çıkıyordu. Doktorunun isteği üzerine başlamıştı buna. İlk hamileliğindeki olumsuz sonuçtan sonra kendisine daha iyi bakması gerektiğini öğütleyip belli bir spor programını vermişti doktor. Ve Baekhyun'a da sadece onu uygulamak kalmıştı.

Yürüyüşten sonra Chanyeol'un iş yerinin yakınlarındaki kafeye gidip kendisi için bir portakal suyu ve sabahları erken uyanmak zorunda kalan eşi için de kahve alıp şirkete gidiyordu. Artık şirketteki herkesi tanır olmuştu. Daha doğrusu davet gecesinden beri herkes onu tanımaya başlamıştı.

Tanıdık kata gelince durup nefes aldı Baekhyun. Chanyeol ne kadar ısrar etse de sadece bir kat için asansör kullanmak istemiyordu. Böylece daha sağlıklı olabilirdi ama yorulmuştu. Biran önce eşinin odasına gidip koltuklara ayağını uzatmak istiyordu.

Bir türlü sevemediği uzun sarı saçlı sekreterin önünden geçerken geldiğini haber vermek için kafasını bile çevirmedi. Sonuçta yabancı değildi. Gelmeden önce randevuya ya da onun gibi şeylere ihtiyacı yoktu.

Büyük ahşap kapının önüne geldiğinde boşta kalan eliyle saçlarını düzeltip kapyı çaldı ve gülümseyerek içeri girdi. Kapıyı arkasından kapatırken gözlerini açıp masanın önündeki deri kaplamalı kahve koltuklara baktı.

Ve Baekhyun'un karşılaşmak istediği manzara bu değildi.

...

Chanyeol'un üzerinde son bir yılın yorgunluğu vardı.

Son bir yıldır hem duygusal hem de bedensel açıdan yaşadığı olaylar bir süre sonra onu yormuştu ve o sadece yumuşacık yatağında gözlerini bir saniye bile açmadan saatlerce uyumak istiyordu.

Ama bunun için vakti yoktu.

Bakması gereken bir eşi, daha yeni haberini aldıkları küçük bir bebekleri ve artık annesinden devralmasının zamanı gelen bir şirketi vardı. Yine de mutluydu. Sabah uyandığında yüzüne ışık vurmuş gibi parlayan eşinin gülüşüyle karşılaşmak üzerindeki bütün yorgunluğu almaya yetiyordu. En çok bunun için şükrediyordu Chanyeol.

İş yeri yine her zamanki gibiydi.

Masasının üstü kalın sert dosyalarla ve imzalaması gereken beyaz kağıtlarla çevriliydi. Ama Chanyeol'un tek istediği uyumak, uyumak ve uyumaktı. Eline aldığı kalemle bıkkın tavırlarla ilk kağıdı okumaya başladı. Aklı almıyordu ama okumaya devam etti yine de. Bir süre sonra yaklaşık iki kalın dosya ve bir yığın kağıt inceleyip imzalamıştı. Gözleri kapanmanın eşiğindeyken elindeki dolma kalemi masaya bırakıp uzunca vücudunu gerip esnedi.

Rahatsız sandalyeden kalkıp kendini masasının hemen önündeki rahat gözüken deri koltuklara bıraktı. Rüyalarında görmek istediği şirin yüz gözlerinin önüne gelince gülümseyip gözlerini kapattı.

Uyku, Baekhyun'dan sonra en güzel olan şeydi ona göre.

...

Baekhyun koltukta yatan eşini görünce gülmeden edememişti. Çünkü bu haliyle şirket sahibinden çok okuldan yeni gelmiş öğrencilere benziyordu ve Baekhyun koltuğa doğru yaklaşırken hala gülmeye devam ediyordu.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now