Conor Maynard - Royalty ♥
9
'Senin olduğun tarafa uzanmak isteyemezdim. Çünkü kokun kimseye değemeyecek kadar eşsizdi.'
Duygularını nasıl açıklaması gerektiğini bilmiyordu Chanyeol. Sadece içinden nasıl geliyorsa öyle davranması gerektiğini düşünürdü. Az önce yaptığı gibi. İsteklerini basit sözcüklerle dile getirir ve diğerinin kabul etmesini beklerdi.
Ve öyle de yapmıştı. Gülüşünü gördükten sonra yanında yattığındaki sıcaklığı hissetmek istemişti. Gözlerini kapatırken ona sıkıca sarılmak ve yumuşak saçlarında parmaklarını gezdirmek istemişti. Ama bunların hepsini diğerine söyleyip onu korkutmak istemiyordu. Bu yüzden sadece uyumak istediğini dile getirmişti.
Eve girmeden önce dışarda bekleyip biraz hava alması gerektiğini söyledikten sonra diğerinin içeri geçmesi için dış kapıyı açmıştı. Geceleyin hava her zamankinden daha güzeldi. Sessizce dış kapının merdivenlerinde otururken cebinden telefonunu çıkardı Chanyeol. Önceki zamanlara göre sessizdi. Normalde olsa not istemek için ya da bir şeyler söylemek için Jongin arardı ama son zamanlarda aramıyordu. Ona bazı şeyleri anlatması gerektiği için mesaj kısmını açıp numarayı girdi. Böyle daha rahat hissedebilirdi.
22:12
Jongin. Acil bana dön. Sana bir şey sormam lazım.
İlkbahar gecesi olmasına rağmen yıldızlar görünürde yoktu. Elleriyle saçlarını karıştırırken titreyen telefonunu yerden alıp gelen mesajı açtı Chanyeol.
22:16
Sor.
İşte Jongin böyleydi. Ne kadar yakın olsalar da takmıyormuş gibi tek kelimelik mesajlarla dönerdi Chanyeol'a.
22:17
Sence birinden hoşlanmam normal mi?
Gönder tuşuna bastıktan sonra yazdığı mesajdaki saçmalığa gülmeden edemedi Chanyeol. Çünkü gerçekten saçmaydı. Tabii ki de birinden hoşlanabilirdi. Buradaki önemli nokta o kişinin yukarıda muhtemelen onu bekleyen Byun Baekhyun olmasıydı.
22:19
Küçük gelininden hoşlandığını daha yeni mi anladın?
Ve Jongin her zamanki gibi Chanyeol'u tanıdığını belli etmişti.
22:21
Bana akıl vermelisin Jongin.
22:23
Evlisiniz, soyadlarınız aynı, aynı evdesiniz. Benden akıl almaya ihtiyacın var gibi durmuyorsun açıkçası.
Güldü Chanyeol. Sonuçta onlar evlilerdi. Parmaklarında onların birlikte olduklarını gösteren bir yüzükleri ve eş olduklarını belli eden soyadları vardı. Bunlar bile deli gibi gülmesine enden olabiliyordu.
YOU ARE READING
COINCIDENTAL MARRIAGE
Romance"Yani şu andan itibaren zile ilk basan kişiye evlenme teklif edeceksin ve kabul ederse onunla evleneceksin öyle mi?" "Evet, böylece annemin zorunluluklarından kurtulabilirim." EXOJJANGYEOL