20 - Mama Park ♥

7.1K 593 125
                                    

Nicki Minaj - Get On Your Knees (Ft. Ariana Grande) ♥

20

Baekhyun ne yapacağını bilemez haldeydi.

Ev tamamen darma dağın bir haldeydi, mutfakta neredeyse yiyecek hiçbir şey yoktu ve Chanyeol'un annesinin evlerine gelmesine sadece beş saat kalmıştı.

Bir şeyler yapmalıydı. Hemen kalkıp cüzdanını aldı. Neyse ki market uzak değildi. Yarım saat içinde alış verişi tamamlayabilirdi. Merdivenlerden hızlıca inerken bir yandan da yemek olarak ne yapabileceğini düşünmeye başlamıştı. Aşırı abartmasına gerek yoktu aslında bu işi. Alt tarafı Chanyeol'un her şeyi kolaylıkla beğenmeyen, evliliklerine karşı olan annesi evlerine ilk defa geliyordu.

Çok kötüydü.

Baekhyun ne kadar kendine itiraf edemese de bir şeyleri yanlış yapabilme ihtimalinden dolayı ölesiye korkuyordu.

Alış veriş gereğinden daha kısa sürmüştü. Elindeki poşetlerle merdivenlerden çıkarken tatlı olarak ne yapabileceğini düşünmeye başlamıştı. Hafif bir şeyler yapabilirdi, çünkü ana yemek olarak tavuğu seçmişti. Çok fazla yemek yemesine sebep olup midesini bozmasını istemezdi.

İlk olarak evdeki tüm dağınıklığı toplamaya başladı. Sadece dün toplamış olmasına rağmen Chanyeol bir gecede büyün odaları ayrı ayrı dağıtmayı başarabiliyordu. Baekhyun, onun bunu nasıl başarabildiğini asla anlayamayacaktı.

Tüm odaları düzelttikten sonra mutfak masasına koyduğu poşetlere yöneldi. Sadece üç saayi kalmıştı. Tek başına büyün yemeklerle başa çıkamayacağını anlayınca telefonunu alıp kimi arayabileceğine bakmaya başladı. Chanyeol'u arayamazdı, çünkü akşama kadar dersi vardı. Rehberi dolaşırken bile arayabileceği bir kişi olduğunu biliyordu. Hemen Kyungsoo'nun numarasını tuşlayıp telefonu kulağına getirdi.

Ve Kyungsoo yirmi dakika geçmeden Baekhyun'un evine gelmişti.

...

Chanyeol'un şu an yapmak istediği saçma bir şirket üzerine konuşan hocasını dinlemek değil, eve gidip Baekhyun'u sıkıca kucaklamak ve ne kadar tatlı olduğuyla alakalı bir şeyler söylemekti. Ama şu an buradaydı ve tek yapabildiği derin bir nefes alıp başını sıraya koymaktı.

Hoca hala bir şeyler anlatmaya devam ederken akşamın nasıl geçeceğini düşünmeye başladı. Annesi ilk defa evlerine gelecekti. Başta annesi size geleceğim dediğinde şaka yaptığını sanıp gülmüştü ama ciddi olduğunu anladığında susup kalmıştı. Hala onlara karşı olduğunu biliyordu. Yaşadıkları kötü olaydan bile haberi yoktu ama bunun için Chanyeol ona kızamazdı.

Yine de garip ama bir o kadar da mutlu hissediyordu. Baekhyun onun ailesiydi. Küçük bir aileydi ama mutlulardı. Ve şimdi annesi geldiğinde evleri daha çok aile sıcaklığına kavuşabilirdi. Derin bir iç çekerek yanında telefonuyla uğraşan Jongin'e döndü.

"Jongin, bir kere de dersi dinlediğini görsem şaşırıp kalırım herhalde."
"Bunu dersin başından beri uzaklara dalıp evdeki küçük karısını düşünen Park Chanyeol'un söylemesi ne büyük ironi değil mi?"

Gülerek eliyle diğerinin omuzuna vurdu Chanyeol. Jongin onu çoğu kişiden daha iyi tanıdığını her zaman belli ederdi. Bu yüzden ona kızamıyordu.

Dersin bitişini haber veren hareketlenmeyi gördüğünde Chanyeol da kalkıp önündeki kapağını bile açmadığı kitabı eline aldı. Bugün eve her zamankinden daha erken gidip küçük karısına yardım etmek istiyordu. Ama önce Jongin'le konuşup yıl sonu projesi için birkaç bilgi almalıydı.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now