Monsta X - One Love ♥
12
Evliliklerinin üzerinden neredeyse iki ay geçmişti ve Baekhyun yavaş yavaş evde oturarak sıkıldığını hissetmeye başlamıştı. Günler istemediği kadar yavaş geçiyordu. Sabahları Chanyeol okula gitmeden hemen önce kalkıp, onu okula gönderdikten sonra tekrar yatağıyla buluşturuyordu bedenini. Akşama doğru da yeni başlayan dizisinin karşısına oturup diğerinin eve gelmesini bekliyordu. Ama bir süre sonra bu da onu sıkmaya başlamıştı.
Arada bir Kyungsoo ile buluşsa da onun istediği şey eskiden olduğu gibi çalışmak için dışarı çıkmaktı ve bunu da bu akşam Chanyeol'a söylemeyi planlıyordu. Ama ilk önce akşama yorgun gelecek olan eşi için güzel bir sofra hazırlamalı ve güzelce giyinmeliydi.
Kurulduğu rahat koltuğundan hemen kalkıp kendisini mutfağa attı. Yemek yapmak kolaydı ama önemli olan diğerinin beğendiği yemeklerden yapabilmekti Baekhyun için. Ve birlikte geçirdikleri iki ay içinde Baekhyun eşini gayet iyi tanımıştı.
Uzun uğraşlar sonucunda masayı güzelce hazırlayıp diğer bir yandan da ilerlemekte olan saate bakıyordu Baekhyun. Chanyeol'un gelmesine neredeyse yarım saat kalmıştı ve o üstünü bile hala değiştirememişti. Son kez hazırladığı masaya baktıktan sonra odaya koşup yemek kokan kıyafetlerini çıkarıp kısa bir duş aldı. Şimdi temiz kıyafetlerinden bir takım seçebilirdi. Üzerine beyaz bir polo yaka t-shirt ve altına da siyah dar paçasını aldı. Saçlarını da hafifçe taradıktan sonra kendisini hazır hissetmişti.
Baekhyun ilk haftalarını saymazsa ilk defa özenerek diğerini bir masa hazırlamıştı ve bunu Chanyeol'un fark edeceğini biliyordu.
Çalan zil ile oturduğu televizyonunu karşısından kalkıp kapıya koştu.
...
Chanyeol bugün her zamankinden daha yorgundu. Bugün aylardan beri hazırladıkları bir sunumları vardı ve sırf bu sunum için gecelerce uykusuz kalmıştı ama sonunda bitmişti. Sunum sırasında ufak aksaklıklar çıksa da iyi bir not alacaklarını tahmin ediyordu. Bu iyi bir haberdi.
Okuldan çıkıp annesinden ödünç aldığı arabasına doğru ilerlerken telefonunu çıkarıp mesaj gelip gelmediğini kontrol etti. Baekhyun'dan mesaj beklese de atmayacağını biliyordu. Çünkü onun duygularını mesajla değil dokunarak gösterdiğini öğrenmişti iki ay içerisinde. Ve bu da Chanyeol'un Baekhyun'daki en sevdiği özelliklerden birisi olmuştu.
Arabasına bindikten sonra slow müziklerden birisini açıp arkasına yaslandı ve eve doğru sürmeye başladı. Oyun olarak başladıkları ilişkilerinin üzerinden iki ay geçmişti ve Chanyeol günlerin bu kadar hızlı geçmesinden şikâyetçiydi. Sabahları okulda olduğu için sadece akşamları ona sarılıp uyuyabiliyordu ama onun istediği gün boyunca yanında olabilmekti. Bunun için önce okulunu bitirmesi gerektiğini bilse de buna dayanması zordu. O küçük şey özlemek için yaratılmış gibiydi.
Evlerinin önüne gelince arabayı park edip içinden çıktı Chanyeol. Aslında Baekhyun'a küçük bir sürpriz yapabilirdi. Arabadan çantasını da alıp yolun diğer tarafındaki çiçekçiye girdi. Çiçekler genelde kızlar için olur diye düşünmüştü başta ama Baekhyun'a baktığında hiçbir kızı düşünemediğini anlayınca onun kızlardan bile daha güzel olduğunu itiraf etmişti kendine. Ve şimdi de evlerinin merdivenlerinden çıkarken elinde bir buket papatya vardı.
YOU ARE READING
COINCIDENTAL MARRIAGE
Romance"Yani şu andan itibaren zile ilk basan kişiye evlenme teklif edeceksin ve kabul ederse onunla evleneceksin öyle mi?" "Evet, böylece annemin zorunluluklarından kurtulabilirim." EXOJJANGYEOL