14 - Little version of Park Baekhyun. ♥

8.7K 635 329
                                    

EXO - Love Me Right ♥


14


Baekhyun ağrıları ilk hissettiğinde evde tekti ama sıradan olabileceğini düşünüp kafasına takmamıştı. Dün soğukta kaldığı için midesinin bulanabileceğini tahmin etmişti ve şimdi de tahminlerini yaşıyordu. Basit bir mide bulantısıydı hissettiği. Yediği yemeklerden bile etkilenmiş olabilirdi.


Geçen haftaki gecelerinden sonra birlikte iş aramaya çıkmışlar ve çoğu yerden geri dönmek zorunda kalmışlardı. Aslında baktıkları her iş Baekhyun için uygundu ama yanında Chanyeol gibi kıskanç kocası olduktan sonra hiçbir işe elini sürememişti. İlk başta baktıkları kuaförde başkalarının saçlarıyla uğraşacağı için Chanyeol sinirlenmiş ve salondan çıkarak arabaya binmişti. Onun buna bu kadar çok sinirleneceğini tahmin edemezdi.


Markete kasiyer arandığını gördüğünde Baekhyun bu sefer diğerinin büyük ellerinden tutarak markete girmişti. Aslında yeri çok iyiydi, evlerinin hemen bir alt sokağındaki büyük marketlerden birisiydi ama Chanyeol buna da bir kulp bulmuş ve hızlıca marketten çıkarmıştı diğerini. Böylece iş arama süreçleri başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Aslında Baekhyun üzgün değildi. Bir süre daha evde takılabilirdi.


Mide bulantısını ikinci defa hissettiğinde uykudan daha yeni uyanmıştı Baekhyun. Bu seferki diğerlerinden daha kötü olduğu için tek başına kalkmak istemiyordu. Yataktan kalkıp ağrı kesici içmeye üşense de ona ilaç getirecek bir eşi vardı ve bunu kullanacaktı. Yastıkta yan dönüp elleriyle diğerini uyandırmaya başladı ama onu uyandırmak bazen zor olabiliyordu.


"Chanyeol kalksana."


Kısık sesiyle bir kere daha seslenince diğerinin yeni uyanan sesi kulaklarını doldurmuştu. Onun derinden gelen uykulu sesini seviyordu Baekhyun. En şirin suratını takınıp yatakta biraz daha ilerleyip diğerinin kollarının arasına girdi ve başını göğsüne yasladı. Sıcacıktı.


"Hastayım Chanyeol."


Ve Chanyeol onun hasta olmasına dayanamazdı.


...


Diğeri banyoda kusarken Chanyeol yapabilecek bir şeyler arıyordu ama tek yapabildiği sırtını okşayıp nefes alması için onu serinletmekti. Son birkaç gündür midesi bulandığından dolayı yemekten kalktığına şahit olmuştu ama bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemişti. Sadece basit bir soğuk algınlığı sandığı için doktora bile götürmeye ikna edememişti onu ama artık gitmeleri gerektiğini anlamıştı.


Banyodan çıktıktan sonra küçük bedenin itirazlarını dinlemeyerek hemen dolaptan birkaç kıyafet geçirdi üstüne. İnce montunu kendi üstüne, askıda olanlardan birini de diğerinin sırtına geçirdikten sonra arabanın anahtarlarını alıp son bir defa dudaklarını diğerinin alnına değdirip, eşinin ateşine baktı. Neyse ki ateşi yoktu, bu da iyiye işaret olabilirdi.


Hastane kalabalık değildi, bu iyi bir haberdi onlar için. Aslında Chanyeol'un sırada beklemesine bile gerek yoktu. Amcası bu hastanede başhekim olduğu için ilk defa bu özelliğini kullanıp direkt doktoru görmeye gitmişti. Çünkü kötü durumda olan küçüğü vardı yanında.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now