+1 - Mister Little Park. ♥

6.4K 429 108
                                    

Wiz Khalifa - See You Again

"Chanyeol. Neden hala hazır değilsin?"

Bir yandan boynuna bağladığı papyonu düzeltmeye çalışırken diğer yandan da iki saatten beri giyinme odasından çıkamayan eşine sesleniyordu Baekhyun. Ama kulağını dolduran kalın bir ses yoktu etrafta.

Papyonu düzelttikten sonra saçlarını da düzeltip diğer odaya geçti. Derin bir nefes verip son bıraktığından beri yatakta oturuşunu değiştirmemiş olan uzun bedene baktı.

"Şimdi ne oldu Chanyeol?" İlerleyip diğerinin yanına oturdu ve başını ona çevirdi.

"Bunu yapmak istemiyorum Baekhyun." Diğeri boynunu eğdiğinde gülerek ellerini karışmış olan gri saçlara daldırdı.

"Ama neden?"
"Çünkü o hala bir bebek. Okula gitmek için birkaç yıl daha bekleyebilir."
"Ama yaşı geldi Chanyeol. Hem okula geç başlarsa arkadaşları ondan küçük olacağı için kötü hissedebilir, değil mi?"
"O zaman evde eğitim alabilir. Evet, bunun için annemle konuşur ve en iyisinden bir öğretmen ayarlayabilirim."

Derin bir nefes verip oturduğu yatakta doğruldu ve diğerini de elinden tutup kaldırdı Baekhyun. Dolapta asılı olan daha yeni ütülenmiş beyaz işlemeli gömleği alıp düğmelerini açtı. Hızlıca uzun bedenin üzerindeki t-shirtü çıkarıp gömleği geçirdi ve düğmeleri iliklemeye başladı. Düğmelerin açılmasıyla yavaş yavaş gözünün önüne serilen bedenle dudaklarını ısırdı. Oda şu an normalden daha sıcak gelmeye başlasa da başını iki yana sallayıp günün anlamını hatırladı.

Siyah papyonu da diğerinin boynuna taktıktan sonra siyah ceketi koluna tutuşturdu. İşte şimdi ikisi de hazırdı. Gülümseyerek kollarını eşine sardı.

"O her zaman senin minik gamzelin olarak kalacak Chanyeol. Bunu unutma ve gülümse. Çünkü sen de benim minik olmayan gamzeli sevgilimsin."

...

Eşinin elini tutarken derin bir nefes verip beyaz kapılı salondan içeri girdi Chanyeol.

Gözlerini kısıp annesini ve oğlunu aramaya başladı. Ama o kadar kişi arasından onları bulması zor olmuştu. Diğeriyle birlikte konuklara gülümserken o tarafa doğru yürümeye başladı. Sadece bir okula başlama partisi için gereğinden fazla kişi buradaydı ama bunun sebebinin annesi olduğunu biliyordu. Tanıdık küçük bedenin olduğu masaya yaklaşırken gülümsedi ve eğilerek kendisine doğru koşan oğlunun ince kollarını boynuna sarmasına izin verdi.

"Küçük adam olmuşsun bu halinle." Gülerek takım elbiseli çocuğun saçlarını karıştırdı.

"Büyük annem bu takımı benim için özel diktirmiş appa, bunu biliyor muydun?"

Başını salladı Chanyeol. Annesi torunu için her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmekle ünlüydü ve bu da onun fazla ilgiye maruz kalmasına neden oluyordu. Onun şımarık bir çocuk olarak büyümesini istemiyordu. Ama yine de gülümsedi.

"Büyük annen seni biran önce şirketin başına geçirmek istiyor bence."

Okuldan sonra şirketin bütün sorumluluklarını Chanyeol devralmıştı. Abisi yurt dışına gitmek istediğinden bahsedince ne kadar bunu istemese de şirketin başına geçmiş ve yeni başkan olmuştu ama şu an mutluydu. Sevdiği herkes yanı başındaydı.

"Appa okul çok kötü değildir, değil mi?"

Ne diyeceğini söylemeden önce düşündü Chanyeol. O henüz daha yeni büyüyordu ve ilk defa dünyayla tanışacaktı. Belki de çevresine güvenmeliydi artık.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now