18 - Take off your clothes. ♥

7.2K 601 148
                                    

SHINee - Farewell My Love ♥

18

Baekhyun yaptığından pişman değildi. Yine olsa yine aynı şeyi yapar o çektiği resmi yüklerdi ama kıskanç kocası bu sefer gereğinden fazla sinirlenmiş ve daha okulu bitmeden spor salonuna gelip onu arabaya bindirmiş ve sahil kenarına getirmişti.

Ve neredeyse yarım saattir ikisi de konuşmadan bekliyordu.

Bu sessizliğin daha ne kadar devam edeceğini bilemediği için derin bir nefes verip konuşmaya başladı Baekhyun.

"Chanyeol, neden buraya geldik?"

Başını eğip yan koltuğunda başını direksiyona yaslayan eşine baktı. Yakın bir zamanda cevap verecek gibi görünmüyordu. Daha çok uyumuş da yeni uyanır gibi bir hali vardı.

"Chanyeol, bana cevap verecek misin?" Eliyle diğerine dokunurken tekrar sordu Baekhyun. Diğeri hareketlenip başını direksiyondan kaldırınca bir cevap alacağını anlamıştı.

"Beni deli ediyorsun Baek."

Rahatlayarak arkasına yaslandı Baekhyun. Amacına ulaşmıştı. Her şey fotoğrafla ve kocasının büyük kıskançlık duygusuyla alakalıydı.

"Kıskandın mı?"

"Soruyor musun? Cidden? Aish."

Gülümseyerek uzandı diğerinin çatık olan kaşlarına bir öpücük kondurdu Baekhyun. Böyle öpünce kaşları bir anda düzelmiş ve rahatlık gelmişti kıskanç kocasının yüzüne. Bu his bile güzeldi Baekhyun için.

"Sence de spor hocam gereğinden fazla kaslı değil mi? Ne dersin?"

Arabanın içindeki derin nefes alıp verme sesleri kulağına dolduğunda kahkaha atarak kemerini çözdü ve koltuktan kalkıp diğerinin kucağına geçti Baekhyun. Alnını diğerinin terlemiş alnına yaslarken koltuğun kenarından düğmeye basıp hafifçe arkaya yasladı koltuğu. Böyle ikisine de yer kalmıştı.

"Kıskanınca neden seni daha çok seviyorum Chanyeol?" Dudakları diğerinin kırmızı dudaklarına sürterken sordu Baekhyun. Bu dudaklarının tadına ne kadar istese de varamıyordu. Eli diğerinin ensesinde ilerlerken kendisini biraz daha bastırdı ve kocasının ıslak dudaklarını ısırdı.

"Bence bir bebek yapmalıyız Baekhyun."

Ve Baekhyun'un o andan sonra tek hatırladığı şey üzerindekileri çıkaran bir Chanyeol'du.

...

Chanyeol gözlerini açtığında yüzüne güneşin rahatsızlık veren sıcaklığı yerine parlayan ayın rahatlatıcı ışığı vuruyordu. Hafifçe kolunu kaldırıp saate baktı. Neredeyse gece yarısını geçmişti ve kucağındaki bebeğiyle birlikte arabada uyuya kalmışlardı. Gülümseyip başı boynuna gömülü olan sevgilisinin saçlarını karıştırıp kokusunu içine çekti. Bu haliyle gereğinden fazla... Seksiydi ve bu Chanyeol'un tekrar tekrar bir şeyler yapmak istemesine neden oluyordu.

Başta fotoğrafı gördüğünde çok sinirlenmişti. Daha doğrusu kıskançlık kat sayısı artış göstermiş ve arkasından bağıran hocayı bile duymayarak sınıftan çıkıp kendisini arabasına atmıştı. Aslında o spor salonuna gitmesini hiç istememişti Chanyeol. Çünkü bilirsiniz o kıskanç bir kocaydı ve eşinin bedenini sadece kendisi görmek istiyordu.

Ama bugün gerçekten sinirlenmişti. Diğerinin elinden tutup zorla arabaya bindirdiğinde bile geçmemişti siniri. Sahile geldiğinde başını direksiyona yaslamış ve sakinleşmek için bir süre öyle durmuştu. Düşünmesi gerekiyordu. Aşırı kıskançlıklarıyla onu kırmak ya da sıkmak istemiyordu. Kötü zamanlardan daha yeni çıkmışlardı ve sevgilisinin kalbinin hala cennetteki bebekleriyle dolu olduğunu biliyordu.

COINCIDENTAL MARRIAGEWhere stories live. Discover now