|33| Küçük Bir Armağan

315 57 56
                                    

Üç Ay Sonra

Parlayan Yıldızlar Takımı

Namjoon:

Hangi babasını pavyonda sattığım beni odaya atıp bırakıp gitti

Yalancı Min:
Sence tek sorunumuz bu mu it

Namjoon:
Başımın da ağrısını sayarsak evet tek sorun bu canım

Yalancı Prens:
HOSEOK HYUNG YOK AMK

Yalancı Damat Yazıyor..

Taehyung yazmaya başladığında yataktan yarı çıplak bir şekilde kalkmamla beraber tekrar yatağa oturmam bir olmuştu.

Dün Seokjin ve Taehyung hariç hepimiz adeta sarhoş olmak için alkol almıştık.

Yatağa oturup yere bakışlarımı odakladığımda açılan kapıyla beraber gözlerimi gelen bedene dikmiştim.

"Siktir, Seokjin?"
Üstünde sadece bebek mavisi uzun bir gömlek olan Seokjin yanıma yaklaşırken bembeyaz olan bacaklarına bakmaktan başka bir şey yapamayacacakmış gibi hissetmiştim.

"Evet?"
Ona karşı olan bakışlarımdan memnun olmuş şekilde soruma yanıt verdiğinde sonunda gözlerimi yüzüne odaklamıştım.

Yeni yeni düzene soktuğu uyku düzeninin ona bıraktığı şeylerden biri olan göz altındaki morluklar hafif hafif silinmeye başlamış, sürekli ruhsuz şekilde kımıldamayan dudakları ise bana bakınca güler hale gelmişti.

Üç ay boyunca ne ben Seokjin'in yanından ayrılmıştım, ne de diğerleriyle olan bağımızı koparmıştık. Hep beraber Seokjin ve Taehyung'un iyi olması için kendimizden fedakarlık ederek onların yanında olduğumuzu belli etmeye çalışıyorduk.

Ama şu an konumuz bu olmamalıydı.

Şu an tek konumuz Seokjin ve onun kusursuzluğu olmalıydı.

"Çok.."
Tekrar onu süzerek konuştuğumda bu sefer yanıma oturarak cevap vermişti.

"Güzelim, yakışıklıyım ve de?"
Sorusuna karşılık gülümsemekle yetindim.

"Ve hayatım boyunca gördüğüm tek kusursuz insansın"
Cümlemden sonra susarak onu izlemeye başlamıştım.

Her bir detayına yetişmek için gözlerim çabalıyor, ama yetişememenin verdiği hissiyatla tek bir yerde duruyordu.

Dudaklarında.

Tek isteğim tekrar tatmak istediğim dudaklarıyken kendimde o cesareti bulamıyordum.

"Joonie, iyi misin?"
İsmimi her zamankinden daha değişik şekilde söylediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Sadece seni izlemek istiyorum"

Neden bu halde olduğunu sorgulamadan, dün gece ne yaptığımızı hatırlamak istemeden, Seokjin'in neden eve geldiğini sormadan sadece onu izlemek istiyordum.

"Dün seni odaya taşırken üstüme kustun ve bana hiçbir altın olmadığı için sadece bu uyduruk gömlek ile kaldım. Üstelik tüm gece bana sarılıp yattığından bu kadar büyük bir bedene sahip olduğun için sana kızamıyorum"

Vinia | ɴᴀᴍᴊɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin