~ Yağmur'un Acı Veren Damlası ~

56 15 0
                                    

Selam canlarım ben geldim😻

Nasılsınız bakalım 💖

Bayram arifesinde yeni bölüm atayım dedim😊

Birazcık kısa ama...

'Keyifli Okumalar '

Bölüm Şarkısı: • Kaancan Turan- Yapmurlar Ağlar

Göz yaşlarım dinmiyordu. Tanımadığım biri için bu kadar çok ağlamayı mantıklı bulamıyordum.

Lâkin o, o çok farklıydı. Sevgisini sadece yazdığı mesajlardan bile hissedebiliyordum. Galiba gecenin derinliğinde bir adamdan gelen mesajlara alışmıştım. Uzun bir süre sonra böylesine sevilmek ise kalbimi korkutmuştu.

İki sene önceydi. Kendimi masalsı bir aşkın içinde peri kızı gibi hissediyordum. Sevdiğim adam tarafından bir bebek gibi seviliyordum.

Anlıyordu.

Yusuf Ada beni hep anlıyordu.

Onun gülüşü dünyadaki en güzel şey olabilirdi. Biçimli dudakları gülerken gözüken inci gibi dişleri. İnsanın içini bir güneş gibi ısıtıyordu.

Bu sefer ise yaşlarım onun için akıyordu. Nereden bilebilirdim ki o peri masalı gibi olan aşkımızı bir iftira ile mahvolacağını.

Ah, dostlarım ah!

Hayat tozpembe değildi. Aksine korkutucu olan siyah rengine bürülüydü.

O gün Yusuf Ada beni aramıştı. "Bir sürprizim var buluşalım mı?" demişti. Çok nadir mesaj atardı." Sesini duymak daha güzel hissettiriyor," derdi.

Telefonu kapatır kapatmaz gardırobumun başına geçmiştim. Üzerime birkaç tane elbise tutarak hangisini giymeliyim diye düşünmeye başladım. Lâkin bir türlü karar veremiyordum. Güzel ve özenli olmak istiyordum.

Kalbim ise yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. İçimde öylesine tarifsiz bir mutluluk vardı ki buna engel olamıyordum.

En sonunda mavi büzgülü üzerinde beyaz papatya olan elbisemi giymeye karar vermiştim.

Her şeyim tamamdı. Saçlarımı açık bırakmıştım. Gözüme ise rimel sürüp eyeliner çekmiştim. Dudaklarıma ise birazcık şeftali renginde ruj.

Çantamı takıp çıkacakken bir el saçlarıma yapıştı. Kökünden çıkacakmış gibi çekilen saçlarımın canımu yakmasıyla "Ah,' nidası döküldü dudaklarımdan.

Babam " Nereye gittiğini sanıyorsun böyle?" diye sormuştu. Acıdan buruşan yüzüm ile babama dönmüştüm.. Ondan korksam da korkumu belli ederek aciz düşmek istemiyordum karşısında.

"Arkadaşımla buluşacaktım," demiştim. Lâkin babam sanki çok kötü bir şey söylemişim gibi bağırıp çağırmaya başlamıştı. Ardından ise " Gitmiyorsun," diyerek kapıyı kilitlemişti. Rahat durmayan ben evden çıkmak için her şeyi yapmaya çalışıyordu.

Fakat babamın yüzüme attığı tokat. Elimden aldığı telefonu yere attıp kırmasıyla ve beni odama kilitlemesiyle her şey son bulmuştu.

Ardından ise "Üç gün sonra görücü gelecek," diyerek beni kaderimle  baş başa bırakmıştı.

Ve birbirini takip eden hapis günleri...

Yusuf Ada ile daha görüşememiz...

Babamın beni başka biri evlendirmek istemesi...




" Yusuf Ada beni hep anlıyordu. "




Bölüm Şarkısı daha keşfedilmemiş bir şarkı  ama muhteşem you tubeden dinleyip yorum atarak destek olabilirsiniz 💖😻

{Reklam değil aşklarım}

Ee bölümü nasıl buldunuz😕

Yağmur'um için  alt satıra kırık kalpler bırakalım mı 🥺

💔💔💔

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin