~ Her Mesaj Kalbimi Donduruyor ~

120 20 15
                                    

Selâm Canlarım💜

Üçüncü bölümü de an itibari ile atmış bulunmaktayım😻

Bol bol yorum yapıp vote atmayı unutmayınız❤

Yorumlarınızı okuyup sizinle iletişim halinde olmak beni motive ediyor😻


☁️ Keyifli okumalar ☁️

Bölüm Şarkısı: • Meg - İki Yabancı

(Görüldü.)


@güzelkızım: Kimsiniz ve gece gece canınıza mı susadınuz, ne bu mesajlarınız?

@geceninderinliğindebiradam: Hayat ne garip değil mi Yağmur?

@güzelkızım: Adımı nereden biliyorsunuz?

@geceninderinliğindebiradam: İnsan hiç sevdiğinin adını unutabilir mi?

@geceninderinliğindebiradam: Ben kendi benliğimi kaybettim ama seni asla.

@geceninderinliğindebiradam: Sen benim bu iğrenç hayatımı güzelleştiren tek kişiydin artık sende yoksun.

@güzelkızım: Bakın kim olduğunuzu bilmiyorum.

@güzelkızım: Yazmazsanız sevinirim.

@geceninderinliğindebiradam: Ben sensiz geçen her günümü, sevgimi, yarım kalan aşkımı içime attım ve dayanamadım. Şiştim, yoruldum ayaklarım kendini taşıyamayacak kadar güçsüzleşti.

@geceninderinliğindebiradam: Senden tek istediğim beni dinlemen, anlaman ve biraz da olsa benimle konuşman.

@güzelkızım: Beyefendi! Anlamıyorsunuz siz galiba.

@güzelkızım: Sizle yazışmak, konuşmak istemiyorum!

@geceninderinliğindebiradam: Oysaki ben senin güzel sesini unutmamak için beynimin içindeki sesleri kıstım ki senin sesin kaybolmasın.

@güzelkızım: Kimsiniz?

@güzelkızım: Tanıyor muyum sizi?

@geceninderinliğindebiradam: Ah ah! Bir zamanlar gecemizi gündümüzü, neşemizi üzüntümüzü; acımızı sevgimizi paylaştığımız insanla yabancılaşma...

@geceninderinliğindebiradam: Kalbim artık dayanmıyor.

@geceninderinliğindebiradam: Karanlık bir odada elimde viski şişesi sigara kokmuş üstüm ve elimde telefon sevdiğim kadının resmi.

@geceninderinliğindebiradam: Sen benim donuk kalbimi tekrardan attıran kadınsın.

@geceninderinliğindebiradam: Tanıyorsun beni, hem de çok iyi.

@geceninderinliğindebiradam: Bir zamanlar deli gibi sevdiğin, hayallerini anlattığın adamı unutman çok zamanını aldı mı Yağmur?

@güzelkızım: Çıkaramadım sizi.

@güzelkızım: Lütfen uyumak istiyorum yazmaz mısınız?

@geceninderinliğindebiradam: Rüyalarının sonu umarım bize çıkar.

@geceninderinliğindebiradam: İyi geceler yarım kalmış yanım.

(Görüldü.)



" Yarım kalmış yanım. "

💬

Bölüm Sonu❤


Huhhh bu bölümde bitti🤭

Nasıl buldunuz? Fikirlerinizi beyan etmekten çekinmeyin😻

Anonime aşık olanlar el kaldırsın

Me: (🤚🏻)

Diğer bölüm için beklemede kalın 💜

İletişim Bilgilerim:

İnstagram:  _ilknurcelk

Tik Tok: Consufedcat

Tumblr:  Consufedcat

Twitter:  Geceninderinli1

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin