~ Son Veda ~

35 10 0
                                    

Merhaba canlarım 💜

Nasılsınız bakalım😻

Kitabın finaline son iki bölüm kalbim çıt göz yaşım pıt🥺

Yazdığım ve bitirdiğim ikinci texting'ti😕🥺

Ayrıca bölümdeki resim sizce de çokça Yusuf Ada değil mi?

☁️ Keyifli Okumalar ☁️

Bölüm Şarksı: • Gripin - Neden Bu Elveda

@geceninderinliğindebiradam: Yağmur'um

@geceninderinliğindebiradam: Seni herkesten her şeyden çok sevdiğimi bil olur mu?

@geceninderinliğindebiradam:  Kokunu her içime çektiğim de huzur bulduğumu.

@geceninderinliğindebiradam: Her konuştuğun da sesinle mest olduğumu

@geceninderinliğindebiradam: Kestane saçlarınla oynamayı çok sevdiğimi

@geceninderinliğindebiradam: Her zerreni hafızama kazıyıp aşık olduğumu

@geceninderinliğindebiradam: Unutma olur mu?

@geceninderinliğindebiradam: Dayanamadığımı fark ettim.

@geceninderinliğindebiradam: Sensiz bir hiç olduğumu fark ettim.

@geceninderinliğindebiradam: Düşünüyorum neden gittin diye?

@geceninderinliğindebiradam: Bulamıyorum cevabını.

@geceninderinliğindebiradam: Sonra Korhan ile gülüşlerin geliyor aklıma ne de güzel gülüyorsun. Aklıma geliyor sen bana böyle gülmedn. Düşünüyorum yine ben seni mutlu edememişim o adam kadar diyorum. Ama mutlusun ya kimle nasıl mutlu olduğunun bir önemi yok benim için. Sen hep mutlu ol tamam mı?

@geceninderinliğindebiradam: Ben çok uzaklara gidiyorum sevgilim. Kimsenin beni bulamyacağı kadar uzağa. Senin kalbini kırmadan sana acı çektiremeyeceğim bir yere... 

@geceninderinliğindebiradam: Seninle ilk izlediğimiz filmi hatırlıyor musun Yağmur'um?

@geceninderinliğindebiradam: Delibal.

@geceninderinliğindebiradam: Sonunda çok ağlamıştın ve ben sana " O film bir tanem bu kadar ağlama," demiştim. Sende bana "Ya bizim de sonumuz böyle biterse? Ne yaparım ben sensiz," demiştin.

@geceninderinliğindebiradam: Hatırlıyor musun?

@geceninderinliğindebiradam: Ben sensiz yapamadım ama sen bensiz yapabildin.

@geceninderinliğindebiradam: Delibalın fazlası zehirmiş Yağmur'um. Delibal zehir.

@geceninderinliğindebiradam: Beni affet olur mu?  Şimdi değilse de bir gün affet beni. Yalvarırım. Yalvarırım beni bağışla.

@geceninderinliğindebiradam: Gökyüzünde bir yıldız kalıncaya dek seviyorum seni. Yıldızlar kadar çok seviyorum. Sayamayacağın yıldızlar kadar öpüyorum seni bal yanaklarından.

" Unutma olur mu? "






Sizde Yusuf Ada ile Yağmur'u unutmayın olur mu🥺

Biz burada hep sizi bekliyor olacağız 💖

Eee siz finale gidiyorsunuz🥺

Ağlarım ki🥺

Yağmur ve Yusuf Aday'ı yazdığım kadar bir de zihnimde yazdım. Bazı yerleri yazmaya elim varmadı 💔  Sizin için biraz da olsa süzerek yazdım😢
Belki bir gün o kısımları da yazarım🥺

Şu anlık diyeceklerim bu kadar iki bölüm sonra bol bol konuşmak isterim💖

#Soniki bölüm için beklemede kalınız💖 

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin