Ben geldimmmm❤
Son bir bölümümüz kaldı ve aşırı duygusalım ancak içindekileri kurgu sonuna dökmeyi çok seviyorummm🥺💖
O yüzden finali bekleyeceğim😻
Ama sizi bölüm için bekletmek istemem
Buyrunuzzz efendimim
☁️ Keyifli Okumalar ☁️
Bölüm Şarksı: • Hemsaye- Fısıltı
Gökyüzünde saklı bir ip var ucu benim elimde. O ip çekiştiriyor beni daha önce uğramaya korktuğum yollara. Gitmek istemiyorum o yola. Çünkü daha dönüşü yok yolun. Fakat ip çekiştirdikçe yalpalıyorum. Duramıyorum, dengemi koruyamıyorum. Yuvarlanıyorum yokuş aşağı. Her yuvarlandığım da biraz daha kısalıyor ip.
İpin ucu boynumda şu an. Ellerim hakimeyetini kaybetti. Savaşın yolunu boynuma geçirdi.
Tanrı'm kurtar beni demek istiyorum. Ama kurtarma.
Bu dünyayı benim bünyem kaldıramadı. Kendimi hiçbir zaman bu dünyaya ait hissetmedim.
Zaman su gibi aktı ama ben su gibi buharlaştım. Artık susuz bir ırmak gibiyim. Rengimi canlılığımı kaybettim.
Yağmur yağmalı. Irmağım yeniden dolup yeşertmeli etrafını.
Ama olmuyor benim hayatım artık bir çöl. Çölde ise yağmur yağmaz.
Tanrı'm neden yalvarışlarımı duymuyorsun? Neden dualarım kabul görmüyor? Nerede yalnış yapıyorum ben?
Hayır bu sefer balkonumda değilim. Bir uçurumun kenarındayım. Aşağısı sert kayalıklar ile dolu. Sert dalgaların vurduğu bir kıyıdayım. Baktıkça içine çekiyor beni.
Elimde zarf var. Düğün davetiyesi. Üzerinde Yağmur & Korhan yazıyor. Oysa birkaç yıl öncesine kadar orada Yusuf Ada yazacağına çok emindim.
Onun düğünü. O adamla evlenecekleri gün bugün.
21 Haziran Salı 2022
Tanrı'm kuğu gibi olmuştu. Beyaz'ın en çok yakıştığı gelindi. Zarif elleri o adamın omzunu buldu. Gözleri ışık saçtı. Dünyanın iki aşığı dans etti gözümün önünde. Herkes alkışladı fakat bana azrail göz kırptı. Hayali gök yüzünde saklı olan ip çekiştirdi beni. Bu sefer inat etmedim. Takip ettim. Burada buldum kendimi. Bir uçurumun kenarın da.
Elimde tutuğum resimdeki kadının yüzünü son bir kez sevdim, son bir kez öptüm. Gözümü kapattım. Yaşadıklarımızın hepsini son bir defa geçirdim zihnimde.
Ve işte bedenim ruhum özgürlüğe, sonsuzluğa kucak açıyor. Karşımda o var beyaz gelinlikler içinde ağlıyor. Makyajı akmış saçları birbirine girmiş. Bağırıyor. "Yapmamışsındır," diye. Hayır gerçekti bu. Ölmeden önce gördüğüm son yüzdü Yağmur'umun yüzü. Son sesti, Yağmur'umun sesi.
" Ruhum özgürlüğe, sonsuzluğa kucak açıyor."
Offf ağlarımm🥺
İkisinin birbirini beklemesi ama birinin ölüme yakalanması ve son düşüncesinin pişmanlık olması 🥺🥺
Tamam sakinim, yazan sensin sakin olmalısın wqxtöqğpxeta
Bu Texting aklıma nasıl düştü ya? Düştüyse nasıl bir ruh hâlindeydim aşırı merak ediyorum 😅
Neysemmmm
Bir sonraki bölüm için beklemede kalınızzz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım | Texting (✔)
Genç Kurgu(Tamamlandı.) @geceninderinlinğindebiradam: Korkmanı gerektirecek bir durum yok. @geceninderinlinğindebiradam: Bir daha da korkma olur mu? @geceninderinlinğindebiradam: Korkmanı istemiyorum benim için. @geceninderinlinğindebiradam: Çünkü ben senin h...