~ Geri Gelecek Misin ~

49 9 0
                                    


Selam canlarımm💖

Yusuf adanın ağzından bir bölüm getirdim size😻😊

☁️ Keyifli Okumalar ☁️

Bölüm Şarkısı: • Gece Yolcuları- Affedecek Misin







Geri gelecek misin? Tekrar beni sevecek
misin? Yağmur'u yağdıracak mısın tekrar?

Bir gece yarısı yine evimin balkonun da oturmuş gökyüzünü izlerken buldum kendimi. O günden sonra günlerim hep birbirini tekrarladı. İş yerinde hiçbir şey olmamış gibi davrandım. Hatta inanır mısınız Korhan yan masa arkadaşım oldu. Geçen hafta bir üst bölüme terfi olmuştu.
Bu durum ne kadar sinirimi bozsa acımı hatırlatsa da bunu iş saatlerinde yansıtmadım. Daha doğrusu bunu ona da yansıtmadım. Arada öğle arası Yağmur geldi. Benim en sevdiğim börekten yapıp getirdi o adama.

İlk geldiği zaman beni görmeyi beklemiyor olmalı ki adımları durdu. Uzun uzun baktı gözüme o bakışlar öyle yabancıydı ki. Gözlerim gözlerini yadırgadı. Gözleri gözlerim için bir uçurum kenarı oldu. Sonu okyanus olan uçurum kenarı. Düştüm. Boğuldum. Öldüm ama yaşadım.

O günden sonra donuk gözlerim özler oldu onu. O günden sonra ismini söylemeyi çok sevdiğim dudaklarım anmaz oldu adını.

Onun için alıp bizi anlattığım şiir sayfalarım artık soğuk oldu. Özledi o da bizi ama sustu. Çünkü artık onu yazmaya ellerim varmıyordu.

Sözlerim kırıldı. Kelimelerim sustu. Dilim lâl oldu ellerim bağlandı. Ne yazarım ki artık ben onsuz bir hayatta.

Lâkin yine bir ümit bekleyeceğim onu. Belki yine bir hazan vakti bizim hikâyemizi baştan yazar. Belki bir vapur iskelesi, belki de hiç adım atmadığımız sokak başı...

Bekleyeceğim yine onu.
Hiçbir yol onu bana getirmese de ben yine beklemeye devam edeceğim.




"Belki bir vapur iskelesi, belki de hiç adım atmadığımız sokak başı..."




Ben artık yorumsuzum yorumlar sizde😕🥺

Diğer bölüm için beklemede kalınızzz💖

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin