Selam canlarım ben geldim 😊
Nasılsınız bakalımm💖
Bölüm Şarkısı: • Yıldızlardan Düştük- Ölmekten Beter HalimKalbim aşkın cehenneminde cayır cayır yanıyorken hiçbir hücrem bundan şikayet duymuyordu.
Yaşadığım her anı ile bu acıya değiyordu. Su dalgası kestane saçlarının kokusuna, çikolata gibi olan sıcacık gözlerine, aya benzeyen tenine, çenesindeki ve boynundaki beni... Güzelliği aklımı, naif kalbi ise kalbimi çalmıştı. Ve bundan gram pişman değildim.
Eğer geçmişe dönme şansım olsa onu hiç yaşamamış olmayı değil de her anımızı doya doya yaşamış olmayı dilerdim.
Masanın üstünde duran telefonum da çalan şarkının sözlerinin doğruluğuna bıraktım kendimi.
Bana anlattıkların neydi bize yaşattıkların ne böyle?
Bir rüyadan uyanır gibi
Bana aşkla baktığın o gözler, ne ara nefretle bakar oldu?
Bir canavarmışım gibi
Şimdi sensizlik sararken sokaklarımıAyrılırken bana baktığı nefret dolu bakışları hiçbir zaman anlamamıştım. Yağmur'umun gözlerin de ilk kez o gün nefreti tatmıştım. Sebebini bilmediğim o bakışlar beni perili bir rüyadan uyandırmıştı.
Başım dik alnım açık, gülüşlerin gibi yapmacık
Olamam, iyi değilim
Ölmekten beter halimOnsuz geçen her günüm beter. Onsuz geçen her günüm ölmekten beterdi.
Bana yazdırdıkların neydi, bize okuttukların ne böyle?
Bir masaldan fırlar gibi
Bana aşkla sarıldığın o kollar, ne ara nefretle iter oldu?
Bir yabancıymışım gibi
Şimdi sensizlik sararken sokaklarımıAh, Yağmur'um ah!
Her şarkıda bizi bulurdun. Bulduğun her şarkıda da bizi buldum. Lâkin aşkımızın son zamanlarında attığın şarkılardan anlamalıydım ayrılık vaktinin tez geleceğini.
Başım dik alnım açık, gülüşlerin gibi yapmacık
Olamam, iyi değilim
Ölmekten beter halimSigaramın son dumanını da verdiğim de kalbimi keskin bir acı esir almıştı. Elimdeki bitmiş sigara yere düşmüş boşta kalan elim kalbimi bulmuştu. Midem bulanıyordu.
Başım. Başım ortadan ikiye çatlayacakmış gibiydi. Nefes almakta zorluk çekiyordum.
Ne oluyordu bana?
Tiz bir nida dudaklarımdan firar etmişti.
Balkona giren kız kardeşim telaşlı bir şekilde " Ağabey ne oldu?" demesi ile acı çeken dudaklarım " Su getir," tek diye bilmişti.
Dudaklarım kuruyordu. Kalbimdeki sancı dinmiyor daha da artıyordu.
Ölüyor muydum?
Hayır! Hayır, ölüm şimdi kapıma vuramazdı. Yağmur'umu son bir kez de olsa görmeden ölümün soğuk kollarına düşmek istemiyordum.
Bir çift çikolata gözlü kadının bakışlarını görmeden, saçının kokusunu içime çekmeden...
Meryem getirdiği suyu özenle dudaklarıma götürüp içirmeye çalışıyordu. Fakat fayda etmiyordu.
Allah'ım! Ölürken bile o aklımda olduğu için miydi beni yanına istemen?
kimi benden çok seversen onu senden alırım… Ve ekler; “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.
Rabbim, ben sadece sevdim. Dinimi de Yağmur'umu da. Affet beni. Sevginin ölçüsünü kaçırdığım için.
Meryem giymiş olduğum gömleğin düğmelerini açıyordu. Kalp masajı yapıyordu fakat ben kendimden geçmeye başlıyordum.
İçimden binbir türlü dua ediyordum. Hangisi kabul olur, olmaz bilmiyordum.
Fakat bilincimin kapandığını Meryem'in "Anne abime bir şey oluyor," lafını duyuyordum."Güzelliği aklımı, naif kalbi ise kalbimi çalmıştı."
Hiihhh o sanda ne oldu öyle😱
Benim anonimciğim kalo krizi mi geçirdi yoksa bize mi öyle geldi 😣
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alalım
Ve gideyimm💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım | Texting (✔)
Novela Juvenil(Tamamlandı.) @geceninderinlinğindebiradam: Korkmanı gerektirecek bir durum yok. @geceninderinlinğindebiradam: Bir daha da korkma olur mu? @geceninderinlinğindebiradam: Korkmanı istemiyorum benim için. @geceninderinlinğindebiradam: Çünkü ben senin h...