~ Geri Gelmek İstiyorum ~

46 10 0
                                    

Selam canlarım ben geldim💖

Bu sefer Yağmur'un ağzından bölüm getirdim😻

☁️ Keyifli Okumalar ☁️

Bölüm Şarkısı:• DKTT- Hiç İyi Değilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Şarkısı:• DKTT- Hiç İyi Değilim

Yağmur'dan


Yine bir gece vakti. Uykunun içine hapis olmaya çalışıyorum. Fakat anılar... Onlar beni bırakmıyor. Yaşarken mutluluktan ağladım anılar artık karabasan gibi hissetiriyordu. O an'a geri dönememek, o kişinin artık hayatım da olmaması...

O kişi rüyalarıma misafir oluyor. Mest oluyorum. Seviniyorum. Lâkin düşüyorum oradan okyanusa. Düştüm. Boğuldum. Öldüm ama yaşadım. Bir yere gittim rüyam da. Aklım da o vardı. Biri vardı bir kadın sesi. Sesi... Babamın telefonun da dinlediği ama asla bana söylemediği kadının sesi.

"Üzülme kızım," diyor. "Kavuşacaksınız." İnanmak istiyorum "Nasıl kavuşuruz?" demek istiyorum. Fakat dilim lâl oluyor. Kadın anlatmaya devam ediyor. "Bu hayatta olmasa da Tanrı diğer hayatta kavuşturur seni." İçime umut yeşerten cümle karamsarlığa sürüklüyor beni. Nefessiz kalkıyorum sabahına.

Kalkıyorum en sevdiği börekten yapıyorum ama ona değil bu sefer. Sevmediğim adama, sevdiğim adamın böreğinden yapıyorum. Onu sevdiğim adammış gibi görmeye çalışıyorum. Çünkü diğer türlüsü ölüm gibi.

Ayaklarım ona gidiyor. Mutlu oluyorum. Küçük bir çocuk gibi heyecan yeşeriyor içimde. O adam heyecanım ona sanıyor. Bilmiyor ki yan masasındaki adama.

Görmüyor artık beni. Sevdiğim gözleri artık gözlerim ile buluşmuyor. Duygularımı saklıyorum. İçime atıyorum tüm her şeyi. Yapmacıklığımı kusuyorum o adama. Aptal şey fark etmiyor.

Ben o adamı seviyorum. Gizlice seviyorum.
Yüzüne bakıyorum ve tek bir kelime söylemeden ona onu sevdiğimi söylüyorum. O da beni fark etmiyor.

Sessizliğim esaret altına giriyor artık.

Ona olan sevgimi yitirmeye çalışıyorum içimde. Fakat onu her yitirmeye çalıştığım da ışıklarım sönüyor etraf karanlığa bürünüyor. Karanlıktan korkuyorum. Bu yüzden geri açıyorum ışıklarımı.

Ben artık onu hayallerim de yaşatıyorum.

Ben artık ona geri gitmek istiyorum.




" Sessizliğin esaret altına giriyor artık."


Bölüm sonuuu💖

Nasıl buldunuz bölümü camlarım 😻

Diğer bölüm için beklemede kalınızzz😊

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin