~ Ama Yine Yeniden ~

58 13 1
                                    

Selam canlarım ben geldim😻

Hepinizin bayramını kutluyorum💖

İyi bayramlaar herkese☺️

☁️Keyifli Okumalar ☁️


Bölüm Şarkısı: • Tuğçe Kandemir - Kalbime Gömerim O zaman




Üzerimde ağır bir yük var gibiydi. Sanki çölde günlerce hiç ara vermeden yürümüş, yorgunluktan ve susuzluktan bitap düşmüşüm gibi.

Öksürerek uyandığım da annemin yakarış eden sesi duyuldu.

"Yavrum, aslan parçam. Çok şükür Allah seni bize bağışladı. " Kollarını boynuma doladığında sıcaklık hissetim. Kafamı geri çektim. "Anneciğim, ağlıyor musun?" Annem hızla elleri ile göz yaşını silip
"Ağlamıyorum anneciğim, ağlamıyorum," diyerek tebessüm etmişti. Annemin bu hâline başımı sağa sola sallayarak karşılamıştım.

İçeri dolan neşeli sesle başımı o yöne çevirdim.

"Ağabey uyanmışsın. Çok korkuttun bizi."  Meryem birkaç adım geri de durak "Nasılsın şimdi?" diye sormuştu.

"İyiyim. Eskisi gibi. " Meryem başı ile onayladı." İyi olamana sevindik. Ben hemşireyi çağırıp geliyorum."

Annem bana bakıp iki elini açarak dua ediyordu.

İçeri giren hemşire sıcak bir tebessümle yanımıza gelmişti. " Ailenizi çok korkuttunuz Yusuf Bey. Ama şu an değerleriniz ve durumunuz çok iyi gözüküyor. Artık daha dikkatli olmanız gerek en ufak yanlış hareketiniz de bu kadar şanslı olamayabilirsiniz."

Annem telaşlı bir ses ile " Nasıl yani?" dediğinde hemşire hanım açıklamaya başladı.

"Hüzün veyahut stres gibi duygulardan uzak durmalı. Kendini fizikken veya ruhen yormamalı. Ayrıca sigara ya da alkol kullanıyorsanız bırakmalısınız. Onun yerine hayatınıza sporu eklemelisiniz. Yediklerinize de dikkat ediniz."

"Teşekkür ederim hemşire hanım fakat," ensemi kaşıyarak " sigarayı bırakabileceğimi pek sanmıyorum. "

Hemşire gülümseyerek " Bunun çok zor olduğunu biliyorum. Ama sigara bırakmak için birçok vakıf var. Ben size güveniyorum. Bırakabilirsiniz," dediklerini başımla onayladım.

" Teşekkür ederim."

"Geçmiş olsun, tekrardan," diyerek odadan çıkmıştı.

"Ee ağabey bize yaşattığın korku üzerine artık bana sözünü verdiğin luna parka götürürsün değil mi?"

Meryem gülmeye başlayınca kolumun altına alarak saçına öpücük kondurdum.

"Boşuna bücürük demiyoruz ki sana. Bu halimi bile kendi aleyhine çekiyorsun konuyu." Meryem bana bakarak " Ne varmış  halinde," kol kaslarımı sıkarak  "Maşşallah şu kaslara bak. Hiçbir şeycik olmaz sana." Gözlerimi devirerek "İlerde başıma gerçekten bir şey gelirse o zaman görürsün bücürük." Meryem'in göz bebekleri büyümüştü. " Şaka yaptım, şaka. Götürmesen de olur. Sana bir şey olmasında. " Annem ile Meryem bu hâline gülmeye başlamıştık.

"Anneciğim, hadi siz kantine inin bir şeyler yiyip için. Biliyorum sen şimdi atıştırmamışsındır." Annem başta karşı çıksa da Meryem de " Abim haklı anne," diyerek beni onaylamıştı.

Oda da tek başıma kaldığım da komodinin üzerinde duran telefonu alarak instagram uygulamasına girdim.

Yağmurdan mesaj vardı. Kalbim teklemeye başladığın da ilk öncelikle sakinleşmeye çalıştım. Yoksa kalbimi çok fazla zorlamış olmak istemem.

@güzelkızım: Neredesin @geceninderinliğindebiradam ?

@güzelkızım: Yaklaşık bir gündür yoksun.

@güzelkızım: Kardeşin de bir şey demedi.

@güzelkızım: Korkmaya başlıyorum artık.

@güzelkızım: İçimde oluşan huzursuz duyguları durduramıyorum.

Dudağımın kenarında  oluşan gülümsemeye engel olmama imkân yoktu.

Yağmur...

O hiç değişmemişti. Hâlâ sürekli panikleyen masum bir kızdı.

Fakat o masum kız buluşacağımız gün gelmeyip bir açıklama bile yapmamıştı.

Fakat o masum kız benden sonra başka biri  ile olmuştu.

Fakat o masum kız benim kalbimi dağlamıştı.

Ama benim yollarım yine ve yeninden ona çıkıyordu.






"o masum kız benim kalbimi dağlamıştı."





Bölüm sonu canlarım 💖

Bölümü nasıl buldunuz 😊

Bu texting' in her bölümü içim buruk oluyor 🥺

Diğer bölüm için beklemede kalınızz😻

Güzel Kızım | Texting (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin