Nemohla jsem tomu uvěřit, to byla dračí šupina?! Sehnula jsem k ní hlavu a pořádně si ji očichala, najednou jsem směrem od šupiny za stromy zachytila něčí pach, šla jsem směrem po tom pachu do zasněženého lesa, jak jsem tak šla lesem, dostávala jsem se hlouběji a hlouběji až jsem se dostala k jeskyni, sklonila jsem hlavu a vešla jsem pomalu do jeskyně, ale nemohla jsem uvěřit tomu co jsem tam viděla, byly to kresby ale strašně staré kresby.
Proměnila jsem se v člověka a pomalu přešla ke stěně, lehce jsem se dotkla stěny jako kdyby mohla zmizet chvilku jsem na ní ještě rukou zůstala, poté jsem šla pomalým krokem dál přitom jsem rukou dále jela po stěně, došla jsem k nějakému kameni na kterém byl vykreslen drak stočený do klubíčka za letu, něco mi říkalo, že tady je něco divného.
Vrátila jsem se na místo kde byly kresby, přešla jsem ke stěně a pořádně si ještě jednou ty kresby prohlédla kromě draků bojujících s lidmi a draků obecně jsem si všimla nápisu objev svůj oheň a malý plamen vykreslený na stěně, byl tam vykreslený ale tak jako kdyby do něj ten oheň mohl vstoupit, moje zvědavost mi nedala a já se proměnila v draka a potom jsem vdechla oheň do malého vykresleného plamínku.
Naráz se plamínek oranžově rozřázil a oranžová barva postupovala po dlouhém řádku po úzké linii směrem ke kamenu na kterém byl vyobrazen ten drak, proměnila jsem se v člověka a rychle jsem doběhla k tomu kamenu, najednou se barva přemístila do toho kamene a osvítila toho draka tak že se sám rozřázil, a ze tří bodů - z kamene, ze zdi a z opačné zdi kde se barva propojila a přemístila, se veškeré tři proudy spojili nahoře nad kamenem, nahánělo to až hrůzu a nakonec ze tří světelných proudů vznikl náhrdelník s ohnivým kamenem, který se snesl až ke mě, a když jsem nastavila ruce, náhrdelník se mi do nich položil.
Pozorně jsem si ho prohlédla, byl zlatý a přívěsek tvořilo ohnivé srdce z ohnivého dračího kamene, zlato se táhlo linií i kousek na srdci nahoře, náhrdelník byl jako z krystalů, nevěděla jsem co to znamená, ale teď jsem to nemohla zjišťovat, náhrdelník jsem si hodila do kapsy a rychle jsem vyběhla z jeskyně, vyběhla jsem k útesu, skočila jsem z něho a proměnila jsem se v draka, letěla jsem asi 5 minut, ale pak už jsem se musela proměnit v člověka a jít po svých jelikož zde začínaly už oblasti lidí které jsou obydlené, odtud jsem už došla domů.
Byl zrovna víkend a já chtěla zjistit víc informací o tom náhrdelníku, vytáhla jsem ho z poličky a prohlídla jsem si ho, podívala jsem se do svojí dračí knihy a na jedné stránce ten náhrdelník našla
"Náhrdelník draků z lávového kamene, patří drakům, kdysi se předával z generace na generaci, velcí vůdci je předávali svým dcerám a synům, kteří je předávali zase svým potomkům, ale když se náš druh dostal do ohrožení všechna dračí tajemství se uchovala do tohoto náhrdelníku a náhrdelník byl schován na jediném místě - na místě které znají jen draci".
ČTEŠ
Srdce draka
FantasyCrystal, na první pohled zcela obyčejná dívka na střední škole, ale zdání občas klame, co všechno se v ní skrývá? Má své rodinné tajemství, které ale nesmí nikdo jiný vědět, její rodiče jsou mrtví a ona žije sama, co ale nástup do střední školy způs...