are u okay?
im worried about you.
take care.
from,
w.haku memandang surat itu, dari si w.h lagi. sedikit sebanyak surat itu membuatkan aku lega.
Still ada orang yang peduli dengan aku.
sejak kejadian jeongwoo hari itu, aku dah tak menulis surat untuk lelaki tersebut. Aku tak patut harapkan yang jeongwoo akan suka aku.
Malah, surat - surat misteri yang diberikan pada ku tidak membuatkan aku rasa untuk membalas mana mana surat lagi.
Aku kemudian melipat surat itu dan menyimpan dalam sebuah kotak kecil, khas tempat menyimpan sampul surat. Dengan malas aku pun membuka buku homework yang tidak bersentuh itu lagi. Dahlah lepasni subjek cikgu tu.
Haih jeongwoo, apa lah yang kau dah buat dekat aku ni.
Tapi yang pastinya, aku akan slow - slow lupakan kau.
Tiba - tiba, yoshi mencucuk belakangku. Aku pun menoleh ke arah nya.
" surat untuk kau. ada budak junior bagi. Memang kau dengan boyfriend kau ni kuno ke nak guna surat bagai?" aku hanya mengulingkan mata.
" bukan boyfie la. Lambert lagi." Ujarku lalu berterima kasih dengan yoshi kerana memberi surat itu. Dari siapa lagi ni?
hello sunshine,
please don't let stupid guy ruin your sweet smiles.
it's hurt to see you like this. Istg im not happy to see that gloomy face.
just want to let you know, there's people who still care for you.
one of them is me.
sincerely,
K.D.Y 🐰aku terus menyimpan surat itu ke dalam laci dengan kasar. Wajahku disebamkan ke meja.
Menutup wajah ku yang di basahi air mata. Sekali lagi.
Terfikir betapa bodohnya aku menjadi lemah tak berdaya kerana seorang lelaki yang sah - sah dah membenci kau.
YOU ARE READING
Love Letter | Treasure
Fanfictioningatkan jeongwoo balas surat cinta aku, ternyata bukan © 300422 , wtnabesruto