29.💌

63 12 2
                                    

Aku menyelongkar laci dimana terdapat beberapa pucuk surat yang aku simpan. Cari punya cari, jumpa pun surat yang pernah aku dapat.

Surat dari si K.D.Y

you can just call me dobby.

Mama saya selalu panggil saya dengan nama tu.

terima kasih sebab suka dengan hadiah tu.

Tapi saya lagi suka awak dari bunga tu tau.

Have a nice day! Dont get sick okei! ^_^

your dobby,
K.D.Y 🐰

" Kau rupanya selama ni, Doyoung?"

💌

Selepas sahaja bunyi loceng waktu rehat berbunyi,  aku terus berjalan keluar untuk ke kelas Asahi tanpa menghiraukan panggilan dari Hyunsuk.

Jalan lah aku sehingga berada di depan kelas Asahi, Haruto menyedari kehadiran ku disitu lalu tersenyum ke arahku. Tapi sorry la, aku takde niat nak tengok kau Haruto hari ni.

" Asahi! Sini!" Panggilku apabila melihat Asahi yang masih sibuk membersihkan meja nya.

Asahi yang terdengar panggilan ku terus berganjak dari tempat duduknya. Aku terus menarik lengan mamat tu dan bawak dia ke tangga sekolah berdekatan.

" Kau nak buat apa ni?" Tanya Asahi, sedikit risau dengan gelagat ku hari ni. Pelik ke tak, ada satu benda penting yang aku nak tanya budak ni.

" Jangan raba aku... berdosa.." tambahnya lagi. Ei si robot ni, ada yang aku raba betul betul ha!

" Tak hingin aku lah! By the way, aku nak tanya something." Ujarku lalu memberikan surat Doyoung yang pernah aku dapat dalam locker milikku.

" Dobby ni... Doyoung kan?"

Asahi terkedu dengan pertanyaan gadis itu. Akhirnya... dia tahu juga tentang surat Doyoung.

Lama mereka berdua berdiam, setelah itu Asahi mengangguk kepalanya beberapa kali.

Mataku terbeliak apabila Asahi mengangguk. Cibai. Haruto dan Doyoung? Serentak?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Letter | TreasureWhere stories live. Discover now