18.💌

55 11 12
                                    

you can just call me dobby.

Mama saya selalu panggil saya dengan nama tu.

terima kasih sebab suka dengan hadiah tu.

Tapi saya lagi suka awak dari bunga tu tau.

Have a nice day! Dont get sick okei! ^_^

your dobby,
K.D.Y 🐰

" Dobby? Dobby? Dobby.." aku mengulang menyebut nama nickname si pemberi surat. Comel nya nickname dia. Mama dia yang bagi rupanya. Mesti anak mak ni.

Aku perhati kan lukisan arnab itu. Semakin hari semakin improve lukisan dia. Dah ada bentuk arnab dah . Haih si pemberi surat, comel la :(

" Ryu Eunjoo!"

Hyunsuk memanggil dari luar pintu, melambai tangannya menyuruh aku ke tempatnya. Apa pulak Hyunsuk nak buat ni? Dahlah lepas ni masa Matematik. Takkan dia nak ajak panjat pagar ponteng lak.

Aku hanya menurut dan menghampiri Hyunsuk di depan pintu. Eh? Aku terkejut dengan kehadiran Asahi. Ingat kan hyunsuk sorang je.

Aku menunduk hormat , menyapa lelaki yang serupa macam robot dah. Takde reaksi muka sama sekali. Bila aku menunduk hormat, nampak jugaklah sikit senyuman dia, sikittttt je.

" Nah, ada orang bagi." Ujar Asahi tanpa lengok suara. Mendatar guys dia bercakap. Aku pun menyambut huluran lelaki handsome uhuks uhuks tampan lagi bergaya itu.

Another letter. Should i say, love letter?

Aku pun tak pastilah. Surat terlipat dua, tanpa sampul. Dari W.h lagi.

" okay. Thankyou Sahi! Jumpa rehat nanti!" Ujarku dan Asahi hanya mengangguk lalu beredar dari situ. Meninggalkan aku dan hyunsuk.

" wei, cepat - cepat! Nak baca!" hyunsuk menanti apa isi di dalam surat itu.

Aku pun membuka lipatan itu.

Aku dan Hyunsuk pun berpandangan antara satu sama lain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Aku dan Hyunsuk pun berpandangan antara satu sama lain. Okey, asal W.H ni tau yang kami kutuk dia dulu pasal tulisan cakar ayam?

Scary lak jadinya. Muka hyunsuk dah macam orang kena sembelit. Aku pula dah berpeluh - peluh muka sebab takut semacam.

Love Letter | TreasureWhere stories live. Discover now