17.💌

51 10 6
                                    

the closer i look, the more u look beautiful.

god, your creation are too perfect.

from,
w.h

" uish, bapak cringe." Junkyu melihat isi surat yang baru aku dapat kemarin selepas ikut latihan bola tampar. Hyunsuk disebelah mencucuk - cucuk bahu ku. Dah kenapa mamat ni?

" untung lah!! Ada orang suka!!! Akhirnya bestie aku dah tak single~" kata Hyunsuk, lalu merampas surat itu dari tangan Junkyu. Junkyu mengeleng kepala lalu kembali ke kaunter untuk menguruskan sesuatu.

Yup, aku dan Hyunsuk tengah lepak dekat Cafe baru junkyu yang bakal dilancarkan bulan depan. Sekarang Cafe ni dalam fasa pembinaan ruang dalaman.

Sesiapa suka makan dessert ke, minuman manis tahap manis bole potong kaki ke bole datang cafe Junkyu ni eh nanti. Harga berpatutan, bukan harga yahudi ye kawan kawan. [promoted by Junkyu]

Junkyu tiba tiba menghentak meja yang tak berdosa itu. Yang berdosa hanyalah Eunjoo yang suka letak paku bagi pancit tayar kereta orang. Junkyu seakan - akan teringat sesuatu.

" Jangan - jangan , pakcik kantin sekolah kot hantar ni." Ujar Junkyu. Hyunsuk menunjuk jari ke arah Junkyu, tanda dia setuju. Mereka kemudian ketawa terbahak - bahak. Eh bertuah punya kawan.

" Jangan sampai Aengdu kau aku culik eh , Kyu!" Kataku, dengan wajah cemberut aku pasang.

" Bongok ah kau. Culik la landak Hyunsuk ke, anak babi dia ke?" Ujar Junkyu memberi saranan kepadaku. Otak Junkyu dah mereng dah ni.

" Banyak cantik kau, kyu! Landak aku jangan nak babit - babitkan eh." Hyunsuk berkata lalu kembali membaca komik marvel kesukaannya.

" kau rasakan, siapa bagi tu eh? Eunjoo?" Tanya Junkyu dengan nada serious. Tiba - tiba serious pulak Anak pakcik Kim ni. Aku hanya mengeleng kepala.

Entahlah Junkyu, aku sendiri pun tak tahu. Takde petunjuk siapa yang menghantar.

Jangan lah pakcik kantin. Hancur angan - angan aku nak ada boyfriend dengan ketua mafia yang handsome . Huhu.

Tah - tah orang yang hantar surat ni seorang psychopath. Mau habis dikerat nya badan aku simpan dalam peti ais. Aduh seram.

" Apapun lah , siapa yang bagi tu, tolonglah bagi bagus tulisan dia. Cakar ayam bodo!" Ujar Junkyu.

1,2,3

"BAHAHAHHAHAHAHAH SIAL LA KAU JUNKYU!"

" JUNKYU HAHAHAHAHHA SETAN!"

Gelak kami bertiga bergema di dalam cafe Junkyu itu. Terhibur dengan kata kata Junkyu. Sampai terbalik Hyunsuk duduk sebab gelak tak control.

Ya Tuhan, gembiranya aku bila ada dua orang tenuk ni. Perangai masing - masing takleh blah.

Penyeri kehidupan aku yang biasa, Choi Hyunsuk dan Kim Junkyu. Tanpa dorang maybe aku dah jadi emo girl dah.




















happy producer yedammie day !! wish awal eh. teruskan berkarya dalam dunia musik tau yedam. we love u <3

^ yedam budak rempit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

^ yedam budak rempit. Dia nak NOEGERO JIKJIN ke hati teume

Love Letter | TreasureWhere stories live. Discover now