13.💌

69 11 5
                                    

aku membuka locker milikku. Berhasrat untuk mengambil baju sukan memandangkan masa subjek selepas ini adalah pendidikan jasmani. Bila melihat isi dalam locker, ada sesuatu yang ganjil.

Ya ganjil, ada sejambak bunga bewarna merah jambu dan putih di dalam. Bersama sepucuk surat dan ia wangi seperti ada semburan minyak wangi.

minyak wangi yang dia selalu pakai.

congrats on your trial results. Kau dah lakukan yang paling terbaik.

I am proud with you, my 'friend'.

I wish i can treat you some food and eat together.

But not now, I can't reveal it for now. You will understand why.

Instead i give you this flowers. Aku buat sendiri ni tau. Hargai sikit eh.

P/s ; Reply me if u have times to do it

sincerely
K.D.Y 🐰

sumpah aku rasa macam berdebar semacam but in a good way lah. Perasaan berdebar bila dekat orang kau suka. Macam dalam perut aku banyak butterflies gitu.

Itu lah apa aku rasa. Aku mengambil jambakan (?) bunga itu lalu dihidu baunya. Pergh, wangi anjai. Macam bau minyak wangi bapak aku.

Hahahah hambar kan. Aku tau.

Taklah, dia wangi bunga la apa lagi. Takkan bau maggie pulak.

Aku pun mencabut satu batang bunga itu dan menyimpan balik bunga itu di dalam locker. Surat tak lupa untuk diambik. Kebiasaan ku untuk menyimpan surat - surat yang aku terima ni.

Dan siapa sangka yang bunga adalah salah satu hadiah yang menarik. Betul lah kata orang,

Kebahagiaan tu boleh ditemui dalam hal - hal yang biasa dan sederhana.

Tapi bunga macam tu mesti mahal punya kan. So aku percaya half half je statement seperti petikan di atas ya.

Namun tiba tiba instinct dalam diri ku merasakan seperti aku diperhatikan seseorang. Aku terus melilau kawasan sekeliling. Takut nanti kena baling telur lagi.

Baru perasan yang kawasan locker disini tiada orang. Maklumlah aku orang paling last turun sebab kawan hyunsuk pergi perpustakaan dan lepastu kami berpisah je.

Aku yang tadi excited, terus rasa nervous semacam. Rasa ngeri dengan pelbagai fikiran negatif yang mulai menguasai diriku.

Dan aku pun taknak lah lama lama disitu sebelum benda tak baik berlaku, aku terus pecut berlari.

Macam lipas kudung. Tapi aku memang macam lipas pun. Huhu

Hensem bodo sampai aku nangis tgo doyoung :(❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hensem bodo sampai aku nangis tgo doyoung :(❤️

Love Letter | TreasureWhere stories live. Discover now