recommended you guys hear this song while reading. Enjoy <3 💌 [leeserafim - sour grapes]
[ryu eunjoo]
" Pipi kau lebam tu. Kejap aku pergi bilik kesihatan dulu. " ujar lelaki bermata besar namun panjang dan tajam. Sesuai dengan wajahnya yang sempurna itu. Memang Asahi tampan, tetapi ketampanan lelaki ni berbeza dengan Asahi.
Dia, yang disebut Jeongwoo bernama Haruto, pergi berlari untuk ke bilik kesihatan.
Hyunsuk, Yoshi dan Aku duduk di atas rooftop untuk seketika. Menenangkan diri seketika setelah berlaku pergaduhan tak diduga itu. Nasib saja ada Asahi dan seorang lelaki sedikit tinggi dari Asahi itu.
Jeongwoo jerit nama dia yang Doyoung tu. Ha dia lah. Aku memerhati sahaja dia berbual dengan Asahi itu, sedikit jauh jaraknya dari kami. Senyumannya kekal dari start pergaduhan bermula sampailah sekarang.
Berbeza dengan Haruto, lelaki itu berwajah agak comel namun masih kelihatan maskulin. Kenapa aku baru perasan yang sekolah kami ramai je yang handsome eh?
" Ehem.." aku berdehem apabila Doyoung melihat ke arah ku lalu tersenyum manis. Wei... i kennot doh. Berdebar semacam. Dahlah handsome nak mampus.
" yoshi pinjam inhaler!" Aku buat - buat sibuk bercakap dengan yoshi. Menutup kekantoian aku mencuri pandang lelaki bernama Doyoung itu.
" Eh kau asthma jugak ke? Yeay! Ada kawan!!" ujar yoshi lalu gembira memberikan inhalernya. Bongok lah yoshi ni. Aku terus mencubit pipinya. Comel je tapi agak bongok disitu.
" main - main jela Kanemoto Yoshi— ackk!"
Aku terkejut apabila pipi ku dituam dengan ais batu yang dibalut dengan kain putih.
Dengan selambanya, Haruto mendekatkan wajahnya ke arahku dengan riak wajah biasa. Kami berpandangan selama beberapa saat.
" Salah orang... hehe" ujar Haruto bersama sengihan lalu berpindah duduk di tempat Hyunsuk untuk membantu lelaki itu menuamkan ais batu ke pipinya.
Anjai, jantung hati paru paru pankreas aku rasa nak jatuh je semua. Aku memegang hati ku yang berdegup laju.
Selain park jeongwoo, seorang lagi dah berjaya buatkan hati aku berdegup dengan kadar kelajuan yang tak normal.
Haruto, Haruto sikit lagi aku nak meninggal on the spot. Dahlah dekat.
Apa kah perasaan ini?
YOU ARE READING
Love Letter | Treasure
Fanfictioningatkan jeongwoo balas surat cinta aku, ternyata bukan © 300422 , wtnabesruto