4. Belém kell szeretnie!

90 4 0
                                    

Kicsengettek és én tökre élveztem a helyzetet, hisz elég feszült lett miattam. Gyorsan elpakolt amit én is megtettem. Direkt megvárta még mindenki kiment és becsukta az ajtót.

-Honnan tudtad azt meg?

-Na vajon honnan?-nézek rá, mint egy hülyére- Követtelek titeket. Mit ne mondjak adott ki hangot, nem is keveset. Biztos jól csináltad.-lépkedtem közelebb.

-És ezt mindenkinek a tudtára akarod adni igaz?-sziszegte mérgesen, de sajnos ez nem hatott meg.

-Egy csókért tartom a szám, meg néha pár kívánságomért.-mentem még közelebb és már arcára csúsztattam volna tenyerem, hogy megragadva húzzam ajkaimra, ha nem hátrált volna.

-Kizárt! Barátom van!

-Aki érzelmileg zsarol! Nem szeret téged csak kihasznál téged. Naív vagy.

-Ezt mondja az aki szintén csak kihasználni akar.

-Jó hát, ha nincs csók akkor mindenkinek a tudtára adom, hogy meleg vagy. Nem kevesen utálnának meg téged. Kár érted.

-Te is meleg vagy, én is beköphetlek.

-Biszex vagyok drágám és senki se hinne neked. Az én szavamra viszont adnak.-ezután néma csend lett, direkt én se szólaltam meg had gondolkozzon csak el rajta. Úgy látszik ez egy jó évem lesz.

-J-Jó én megteszem csak t-tartsd a szád.

-Helyes döntés. Higyj nekem élvezni fogod.-majd hirtelen tapadtam ajkaira és sajátomat kezdtem mozgatni övéin ám ő ahelyett, hogy elkezdte volna ő is mozgatni csak állt mozdulatlanul összeszorított szemekkel. Elváltam, majd állát megragadva húztam közelebb és suttogtam fülébe.

-Egy csókhoz kurvára ketten kellenek szóval lehelj magadba egy kis életet és mozgasd a szádat!-majd semmit se várva csókoltam meg újra. Viszonozta viszont valami még hiányzott ebből. Megragadtam kezét és nyakamba tettem jelezve tartsa ott, majd sajátomat csipőjére helyezve húztam közelebb magamhoz ameddig csak tudtam. Nagyon jó érzés volt vele. Óvatosan ujjaimat pólója alá csúsztattam és haladtam volna vele egyre feljebb, de kezével eltaszított magától.

-Nem volt többről szó!-megigazította pólóját, majd a nyálunktól nedves száját az említett anyagba törölte és felkapva táskáját hagyott magamra.

A többi szünetbe feltünően került. Tae nem értette a helyzetet ezért elmeséltem neki mindent, hogy én mikor, hogy fogom magam alá tenni a kis cukiságot, de barátom láthatóan lelombozódott ezek hallatán. Most vagy szerény valómba szeretett bele vagy a vöröskébe. Mikor rákérdeztem nála erre közölte velem mekkora egy hülye vagyok és ennél hülyébbek már csak a gondolataim lehetnek. Ő egy kis köcsög, ebbe már biztos vagyok.

Iskola után hazaértem köszöntem anyának és egy rövid beszélgetés után a szobámba mentem. Elterülve az ágyon bámultam a plafont. Mit kéne csinálni? Unom az életem!
Az alvás mellett akartam dönteni, de pont ekkor csörrent meg a telefonom amit egyből felkapva fogadtam.

-Gyere áááát!-szólt bele amit rögtön kinyomva pattantam fel és cipőm felvéve, egy hangos köszönés után már szaladtam is. Nem lakik messze az a szaros, csak az utca végén így azt gyalog gyorsan meg is tettem. Kopogás helyett rátenyereltem a csengőre és addig el se engedtem míg ajtót nem nyitott. Tudtam, hogy ezzel az agyára mentem. Azért csináltam.

-Mi az nem ismered a kopogást?! Egyszer a fejedre húzom azt a hülye csengőt!-fenyegetett, de engem pont nem érdekel. Arrébb lökve engedtem magam be és a kanapéra feküdve nyomtam be a tévét.-Mit nézzünk?

Szenvedj értem! (Jikook)Where stories live. Discover now