Mikor megkérdeztem mivel engesztelhetném ki nem arra gondoltam, hogy megkell várnom míg felébred Jimin és elhívni randira közben kedvesen viselkedni vele. Ezt mért is kell megtennem? Ja igen! Mert van egy köcsög barátom aki imádja kiélvezni azt a pillanatot mikor nyaliznom kell, hogy fent maradhasson a barátságunk. Rohadék!
-Mikor fog már felkellni? Téli álmot alszik?! Mért is feküdt ki?-tettem fel sorjába kérdéseimet nem kímélve a másikat.
-Biztos valami fóbiája van ami a te hibádból jelen lett.
-Persze. Minden az én hibám. Ki másé lenne?
-Ha végre éber lesz egyből hívd el a randira, de semmi durvaság vele! Értetted?
-Jaja. Az első randi helyszín az ágyam lesz.
Lovagolni tanítom majd.-fejbe vágott. Komolyan csak neki nézem el ezeket!-Csak tudjam meg, hogy nem bírtál magaddal és esküszöm búcsúzhatsz tőlem végleg!
-Oké-Oké. Megértettem.-végszóra vöröske végre nyitogatni kezdte pilláit. Hajrá nekem, nem ronthatom el! Leguggoltam az aprósághoz és felhúzva őt hagytam, hogy támaszkodjon rajtam.
-Szédülök.-a mellettem lévő odanyújtotta innivalóját amit ő egy köszönöm után elfogadott és lassan kortyolgatva itta ki tartalmát. Csábító látvány volt ahogy ádámcsutkája fel majd le mozgott. Tudtam volna még nézni.
-Jobban vagy?-próbáltam egy kis aggódást hallatni beszédembe hátha hihetőbb leszek.
Méregetni kezdett.-Szerintem ezt nekem kéne megkérdeznem.
A kedvességgel még nem veszel rá, hogy lefeküdjek veled!-mint hallom elég jól lehet, ha így beszél velem.-Most nem azt akarom. Figyelj Minnie.-becéztem.-Eljössz velem egy randira? Közelebbről megakarlak ismerni.-hazugság.-Lelkileg, nem csak testileg.
-Szerintem még alszok.-szűkítette össze szemeit és óvatosan ujja hegyével nyomta meg arcom, de nem akarhatta elhinni hisz egyre többször ismételte meg tettét, majd mikor felfogta, ezt bizony nem a képzelete gyorsan elkapta ujját.
-Mennyire gondoltad komolyan amit kérdeztél?-lélegzett egy mélyet hangosan kifújva.
-Kilencvenkilenc százalékba.-hát igen, az az egy százalék az én igazságom. Taehyungnak nem tetszhetett a válaszom hisz vállba lökött és itthagyott minket egy utolsó mélyre ható tekintettel.-Na, mit szólnál hozzá?
-Mi ez a hirtelen váltás? Nem is olyan rég még nekem rontottál.-nyugi, nyugi, nyugi. Nyugodjak már le! Csak mondjon már igent.
-Csak adj egy választ.-nem akartam itt állni, a mai napra majd hamisítok magunknak egy-egy igazolást.
-Hova megyünk?-egyezett bele anélkül, hogy kimondta volna. Zavarba volt ezért elfordította a fejét.
-Azt még én se tudom. Mit szeretsz?
-Mit nem?-erre a válasz nagyon egyszerű. Eddig kicsi Jungkooknak nem mutattál túl sok szimpátiát, pedig már igényli a törődést.
Jimin szemszöge:
Nagyon gyanús volt nekem ez az egész. Túl kedves volt velem, nem ordíbált, nem ráncigált esetleg szorított rám és nem kényszerített semmire. Nem viselkedett úgy, hogy az jöjjön le belőle, hogy megakar rakni és utána lelépni. Normális volt ami igen csak ínyemre volt, pedig tudom jól, hogy csak megjátsza magát. Képes lennék beleszeretni ebbe az énjébe. Mivel én nem tudtam ötleteket mondani hova kéne mennünk, így a mozi mellett döntött. Szerintem ő valami film rajongó vagy és nem is tudom. Randit mondott, de inkább olyan volt, mintha egyedül mentem volna. Nem szólt hozzám, nem érintett, suttogni se suttogott a fülembe. Simán elvolt magával néha telefonozva, kiváncsi voltam eszébe jut e, hogy bizony én is itt vagyok. Rosszul esett, nagyon is, mikor a film végeztével engem elfelejtve hagyta el a helyszínt. Ez egy randi volt... az ő ötlete. Tudtam, hogy nem kell komolyan vennem őt és, hogy csak szivat, de én hülye azt reméltem legalább ma egy kicsit jól érezhetem magam mellette szenvedés helyett. Még ha testileg nem is, de szellemileg belül szenvedtem a csalódástól, bár mit vártam tőle? Én voltam a hülye.
Itt sikerült elérnie, hogy rosszul érezzem magad először, de nem utoljára. Gratulálok Jeon JeongGuk, egyszer már sikerült, hányszor fog még?
Már csak én voltam bent szóval muszáj volt erőt vennem magamon és kifelé vennem az irányt. Kint hideg szél fújt, jobban összehúztam magamon a pulcsit és szedtem a lábam hazafelé, ha már itthagyott. 15-20 perc után vacogva léptem be a lakásba ahol élek, üres volt. Már megszoktam, hogy anyáék csak este jönnek heti két-háromszor, de mégis mindig rossz érzést kelt bennem. Vennem kéne egy kutyát.
Elég rövid lett, de ma még rakok ki😅
Nincs átolvasva tehát lehetnek
bennek hibák.💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Szenvedj értem! (Jikook)
Fiksi PenggemarKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...