24. Első nap a 14-ből.

57 4 0
                                    

-Gyere ide.-hívott magához amit én teljesítve feküdtem félig rá, félig az ágyra.-Most pedig alszunk.

-Törölközőbe?

-Umm nem.-lerántotta rólam és magáról az átnedvesedett anyagot.-Így jobb.

-Nekem mindegy, max nehezebb lesz visszafognod magad az elkövetkező két hétben. Az a te problémád nem az enyém.

-Milyen kis szemét lettél velem.

-Nem kéne aludni, 2 órára nincs értelme.-nyomom be a Tv-jét keresve egy normális csatornát ahol megy egy film amit nézhetnénk. Meg is állítottam valahol, de arra nem számítottam, hogy pár perc után egy szexjelenetet mutatnak majd benne. Pipacs vörös fejjel fúrtam fejem Jungkook vállába és hallgattam a filmben lihegve nyögdécselő szereplőket, viszont semmi pénzért nem kapcsoltam volna el. Had szenvedjen Jungkook még le nem jár az ígért két hét. Szenvedj értem Jungkook!

-Jó elég!-nyomta ki a Tv-t.-Ne akarj felhúzni.

-Mért? Engem érdekelt!-mondtam az első kitalált érvem és visszakapcsoltam. Igazából kellemetlen volt hallgatni egy lány nyögéseit ahogy többet kér így full melegként, de Jungkook reakciója mindent megért. Lefogta hallójáratait és összeszorított szemekkel feküdt mellettem amit én néha egy nagyobb kuncogással figyeltem.-Kinyomtam.-bökdöstem, hogy figyeljen rám.

-Nem értem ez mire volt jó.-forgatott szemet.

-Ahhhh, beljebb. Beljebb!!-utánoztam nyögve a csajt, egyenesen a mellettem fekvő fülébe.

-Aljas vagy.

-Gyorshabban.-sóhajtozom továbbra is neki. Éledezik elég rendesen odalent. Reagálni se tudtam, de már alatta voltam míg ő felettem tornyosult nyakamra fogva. Nem szorította csak simán megragadta.

-Nem jött meg a kedved egy kis szo-

-Nem. Éhes lettem.-bújtam ki alóla és a konyhába mentem gabonapehelyért. Na most már kicsit kellemetlen meztelenül járkálni. Így is nehezemre esik nem Jungkook testét bámulni. Rajta sincs semmi.

-Ne sajnáld.-öntött bele nekem mégtöbbet.-Úgy se szeretem.

-Ezt nem szeretni?-tömtem a számba egy nagy kanállal.-A kedvencem!

-Akkor egyed. Legalább nem a polcon fog megrohadni.

-Majd jövök ide enni.

-Taehyung írt nekünk.

-Nekünk?

-Csinált egy hármas csopit és szabályokat ír hozzá. Első szabály, hogy csopiba tilos szerelmeskednünk?! Te mondtál neki valamit?

-Umm nem. Ő mondta még korábban, hogy kösselek le így két hétre. Azt hiszi megszeretsz.-ettem tovább.

-Taehyung játsza nekünk a kerítőt?

-Azt akarja, hogy együtt legyünk...

-Tchh. Múltkor meg olyanokat vágott hozzám, hogy nem érdemlem meg a közelséged. Tényleg amúgy kérdezni is akartam, de csak most jutott eszembe. Kontakt lencsét hordasz?-nézett a most kéklő szemembe. Most raktam vissza a szemembe amikor ő még hajat mosott. Annyi szarságot ken a hajára, hogy inkább már otthagytam. Mintha azok annyira megóvnák a haját.

-A szemüveg nem áll jól így inkább ezt hordom.

-Van nálad otthon valaki?

-Nincs, de-

-Gyerünk áthozzád. Kiváncsi lettem a szemüveges Jiminre.

-Nálam van a szemüveg. A táskámba van.

Szenvedj értem! (Jikook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora