30. Barátilag.

142 9 7
                                    

Taehyung csak sokkosan ült a vécéfedelen és nem tudta mi tévő legyen. Egyezzen bele? Mennyire menne a barátságuk kárára? Képesek lennének azok után nem kínosan érezni magukat egymás mellett? Túlságosan is értékesnek tartja az alacsonyabb barátságát ahhoz, hogy elromoljon és kukába menjen az egész.

-Várj, rosszul kezdtem. Hetero vagy?-bizonytalanodott el a kissebb és, amennyire engedte a kis fülke, hátrébb lépett.

-Szerinted akkor tetszett volna az exed Félix? Vagy még mindig tetszene?-a válaszon Jimin kínjába csak nevetett hisz rájött mekkora hülyeséget kérdezett.

-Tehát mi a válaszod?

-Csak akkor megyek bele, ha nem megy a későbbiekben a barátságunk rovára!

-Esküszöm!

-Akkor ma?

-A ma az pont jó, apa nem keresne, mert dolgozik. De, hogy kéne elcsalni Jungkookot hozzád?

-Úgy is írni fog, mert úgy volt elmegyünk edzeni hárman, de amikor nem írok vissza olyankor mindig átjön hozzám.

-De ezzel nem fogom elrontani a 7 éve tartó bará-

-Számtalanszor figyelmeztettem már őt. Leszarta, hogy mondtam neki, hogy engem elfelejthet, ha így viselkedik. Ő baszta el szóval ne aggódj.

-Menjünk vissza órára, már így is lekéstük a felét.-még mindig csalódott volt, de egy kicsivel több életkedvvel hagyta el a rossz emlékű helységet, egyetlen megbízható emberrel az oldalán. Miután beléptek a terembe a tanár lecseszte amért késtek és a helyükre parancsolta őket. A lehető legmesszebb foglaltak helyet Jungkooktól aki éppen firkálgatott egy lapra és fel se figyelt rájuk mikor érkeztek. Észre se vette őket annyira bele volt merülve képzeletvilágába míg Jimin a további tervein gondolkozott. Úgy gondolta ennyi nem lesz elég ahhoz, hogy viszonozva az eddigi rosszakat ő taposson a lelkébe. Duplán vagy akár teiplán visszaakarta adni neki. Többet akart, és már meg is volt mit tegyen még, de ebbe nem fogja beleavatni a mellette ülőt. Mégiscsak 7 év közeli ismertségük van, ezt a tervét ahhoz túl durvának tartaná, így hát egyedül kéne megvalósítania. Három fajta bosszút tervezett, viszont ő nem olyan volt, hogy oly' könnyen menjen ez neki. Hiába csak visszaadja amit kapott, a bűntudat mardosni fogja kicsi szivét. Az egyik tervét éppen most fogják megvalósítani. Lefekszenek egymással pont úgy, hogy Jungkook megtudja. Most is éppen azon fofnak dolgozni. Elkell kezdeniük ezért máf Taehyung lakásán vannak és tanácstalanul ülnek az ágy szélén egymás mellett.

-Khmm.-köszörülte torkát.-Előbb elmész fürödni vagy kezdjük most?

-Otthon már zuhanyoztam.

-Akkor most.-mondta inkább magának és Jimin felé kerekedett.-Ha nem jön el és feleslegesen csináljuk leütöm.-morogta és előkeresett egy síkosítót az ágya alól.-Ne kérdezd honnan van és mért van ott. Kettő kibaszott bátyám van.

-Ó nyugi, én ugyan nem kérdezek!

-Figyelj, csináljuk úgy, hogy bárkire gondolhatunk és nyöghetjük a nevét egymásén kívűl. Oki?

-Oki.

-Uhmm, megoldod magad oda lent?

-A tágítást? Nekem ez lesz az első, nem tudom hogy kell!

-Bazdmeg! Mármint nem neked mondtam, hanem csak úgy.-magyarázta meg egyből.

-Jó értem, nyugi. Feszült vagy, ellazítalak!-tolta le hisz felette tornyosult és ezúttal ő kerekedett felé.

-Nem is értem te mért nem vagy az.

-Én örülök, hogy te leszel az elsőm.-húzta le az alatta levőről a fölsőjét.-Ha a jó oldalát nézem akkor, ha lefekszek valakivel, mert beleszerettem és kiderül, hogy kihasznált akkor jobban fogom viselni, hisz a mindenem már a tiéd lesz.-simított végig Tae közepesen izmos karján és nadrág korcára fogva lehúzta azt róla.-De remélem nem fogsz emiatt egy hím kurvának tartani, tudod jól mért csinálom. Nem azért, mert annyira akarnám.-szabadította meg magát is a ruháitól ezáltal egy szál boxerben voltak mindketten.-Nem tudom te mennyire látod Jungkookon, de szerintem mindketten bejövünk neki egy kicsit, és pont ezért fog fájni neki, ha ránk nyit. Amm nem hittem volna, hogy valaha is ilyet fogok kérdezni tőled, de téged mi izgat fel?

-Te csak fordulj meg hogy a popsid erre legyen és amíg felkészítelek addig... vegyél a szádba.-mondta szemébe se nézve. Tagadhatatlanul zavarba voltak ettől a szituációtól, de már nem akarták lefújni az egészet.-Észrevettem én is, de ő még nem jött rá az érzéseire, mindig is pocsék volt benne. Azért bánik így veled, mert már az első pillanattól tetszettél neki amiről még ő se tud, ezért inkább palástolja azzal, hogy fájdalmat okoz neked.-magyarázta. Immár egyikükön se volt alsó és az elhelyezkedés is megvolt. Már csak az első lépést kéne megtenniük. Egymáshoz érni.-Innentől én Jungkook vagyok, te meg Félix. Rendben? Ja és nincs csók.

-Rendben.-bólintott megmarkolva az alatta helyezkedő péniszét, aki erre a tettére nagyot szusszantva síkosította be ujjait, azok közül egyet feljuttatva a másik testébe óvatosan ki be mozgatva.-Ez de fura és feszítő.-közben Tae telefonja pittyent amit szabad kezével felkapott és megnézett.

-20 perc és itt van. Most írta.

-Jó akkor siessünk. Csináld most már két ujjal!- szólt hátra, de Tae még mindig eggyel folytatta. Nem akart fájdalmat okozni neki azzal, hogy sietnek.

-Inkább csak csináld a rádeső feladatot, közben told ki egy kicsit magad. Könnyebb lenne hozzád férni.

-Ez végig ilyen kínos lesz?

-Egy kis izgalom kell és elfelejtünk zavarba lenni.-felelte nagy bölcsen, de egyből meggondolta magát.-Na jó most nagy hülyeséget mondtam. Felejtsd el.-dugta fel második ujját is mikor már az elsőt megszoktatta.-Szólj, ha fáj és lassítok.-harapott kerek seggébe. Nem mutatta eddig, de neki is megvan a szexuális feszültsége, hisz rég volt már valakivel ami hamar megmutatódott. Alig pár perc orális kényeztetéstől teljesen felállt a kicsi Tae is, de Jimin se panaszkodhatott. Egész tágításnál mást képzeltek egymás helyére úgy ahogy megbeszélték amire rásegített, hogy eddig alig látták egymás arcát.

-Készen állszh?-húzta fel magához Jimint és kent magára a síkosítóból mikor már négy ujja is simán befért anélkül, hogy kényelmetlen lenne a kissebbnek.

-Igenh.-igazából már nem is voltak annyira szégyenlősek, átvette a helyét az élvezetük amit egy rövidke ideig nyújtottak egymásnak. Már alig várták, hogy többet és még annál is többet kapjanak amit meg is kaptak mikor Tae lassan, figyelve a másik reakcióját elmerült benne.
-Szóljh ha fáj!-sóhajtozta. Kétségtelenül élvezte, hogy Jimin milyen szűk és meleg volt belül. Még várt egy kis időt, hogy megszokhassa az alatta levő ezt az egészet, majd először egy lassabb mozgásba kezdett kihúzódva, és újra elmélyedve benne teljes méretével kitöltve teljesen a másikat.

-Jungkookhahh.

-Félixhh.-nyögtek fel egyszerre.

Jimin szemszöge:

Igazából azt hittem, hogy sokkal kellemetlenebb lesz vele és inkább lefújom ezt az egészet, de most meglepően nagyon tetszik a dolog, hogy van bennem valami...
Nyakamra tapadt és szívni kezdte az ott lévő bőrt közben továbbra is mozogva bennem. Szinte magam előtt látom, hogy nem Taehyung hanem Jungkook van felettem és ő mozgatja előre, hátra csipőjét bennem járatva magát. Ahogy az ő izzadt testén tartom kezeim megmarkolva őt. A hangját és a meleg lehelletét ahogy fülembe nyögve mutatja ki mennyire is élvezi a helyzetet, hogy végre megkaphatott és orgazmusig hajszolja magát és engem. Vörös szívás nyomokkal ellepi egész torkom vonalát onnan teljesen kulcsontomig haladva ahol jobban megkínozza egyre érzékenyebbé vált részt. Nem akartam tehetetlen szobornak kinézni, fordítottam a helyzetünkön és újra elhelyezkedve, ezúttal felette, ültem méretére magamba fogadva újra és mozogni kezdtem rajta felvéve a saját tempómat. Viszont egy valami nem hagyott nyugodni. Ő nem Jungkook volt, hiába képzelem őt, ha nem ő az. Olyan érzés, mintna éppen megcsalnám pedig semmi olyasmi nincs a dologba. Ezen felidegesítve magamat gyorsítottam ugrálásomon egyre közelebb juttatva magunkat a kielégüléshez. Nem akarom, hogy Jungkook járjon az eszembe. Rohadjon meg, mert így viselkedett velem! Elérem, hogy neki se legyen jó kedve!

-Itth vanh!-ejtette nehezen szavait mivel már ő is közel lehetett. Ő túl rég lehetett ahhoz valakivel így együtt, hogy tovább bírja, én meg még nem is voltam így nem meglepő, hogy nemsokára eldurranunk. Ahogy tudtam fáradtságom ellenére tartottam magam és pont nyitódott az ajtó mikor Taehyung nevét nyögve, hátraveszített fejjel elélveztem szabadjára adva ondóm ami Tae mellkasára lövelt, ő pedig belém engedte magát.

-Mi a... Ti? Ez.. mi???-akadozott Jungkook tágra nyílt szemekkel minket bámulva.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 06, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szenvedj értem! (Jikook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora