-Akkor inkább ne jöjjek vele össze?-szomorodott el Taehyung mire nagyon megsajnáltam.
-Mért nem próbálod meg Jungkookkal?-kérdeztem suttogva, félve a reakcióktól, azt hittem majd kiakadnak vagy Jungkook minimum a szemével megöl, de csak döbbenten néztek egymásra.
-Kizárt! Nem baszom el az ennyi éves barátságunkkal egy kis eséllyel megmaradó párkapcsolatért. Amúgy se képes szerelmes lenni.
-Megpróbálhatok beléd szeretni.-húzta magához csípőjénél fogva az említett.
-Egy este erejéig mi?-tolta el magától.-Szedd fel Jimint vagy akárkit, engem hagyj ki ezekből!-erre rögtön elpirultam, ami nagy valószínűséggel nem látszott alapból apró hőemelkedésemtől kicsit pirosabb fejemtől.-Jól vagy Jimon?
-Kibaszottul Jimin a neve.
-Ne köss már belém állandóan csak, mert nem fekszem alád! Viselkedj egy kicsit!-szidta meg majd aggódóan vizsgálta arcom tenyerét a homlokomra rakva.-Lázas vagy.-sóhajtott.
-Túl aggódod, ennyibe nem hal bele.-ki nem találjátok melyik köcsög ember mondta ezt. Hát persze, hogy Nyuszdög volt!
-Mondod ezt te aki 38 fokos lázzal kijelented, hogy nem bírod tovább és nekem kell rólad gondoskodnom! Nem utálhatod ennyire őt könyörgöm! Mond mit csinált, hogy ennyire nem viseled el??
-Létezik. Ez a bajom.-ejtett ki csak ennyit és lerakva elém nála hagyott telóm a helyére ment.
-Ne is foglalkozz vele, mindig is ilyen arrogáns volt. Tud ő kedves lenni csak nem mindenkivel.
-Észrevettem. Csak velem ilyen utálatos...
-Meg a szüleivel, meg kb minden emberrel rajtam kívűl.-nevetett aprót és rám nézett csillogó iriszekkel.-Pedig tökre cuki vagy.
-Csak nehogy megtetszek neked.-nevettem én is viccelődve.
-Baj lenne?
-Jungkook megölne az tuti.
-Nem, mert a védelmemben állnál.-mondja ezt ő, de mikor nincs jelen semmi beleszólása nincs mit csinál Jungkook és nem is tudja.
-És mit tartasz bennem aranyosnak, mert én nem találom magamba.
-A husis ujjaid, a magasságod és az ártatlanságot amit sugárzol. Ja nagyjából ezeket, de nyugi, nem jösz be.
-Az ártatlanságra buksz? Ihh, Nyuszdögnek semmi esélye nálad.-kuncogtam, de ledermedtem mikor felfogtam milyen nevet használtam haverjára hangosan.
-Nyuszdög? Kookra gondolsz?-faggatózott rögtön.-Ez miből jött ki?
-Nyuszira hasonlít és ő egy igazi ördög így ebből lett a Nyuszdög...-motyogtam.
-Ez tetszik! Használhatom én is?
-P-Persze.-válaszoltam utána rögrön tüsszentve vagy hármat.
-Ó igaz, előbb lekéne vinni valahogy a lázad.-nézett körül mit is tehetne értem amit megmosolyogtam, őt tényleg érdeklem legalább egy kicsit. Rezgett a telefonom ezért gyorsan megnyitottam.
JK
Nem tetszik, hogy az
EN legjobb baratommal
vagy.JM
De nem is én tartom itt.
Magától van velem...JK
Es ez engem hol erdekel?
Razd le!JM
Nem akarom megbántani.
JK
Nem is kimellek, ha
megteszed. Old meg,
hogy elmenjen onnan.
Ket percet adok!!JM
O-Oké.
JK
Hogy tudsz még
üzenetbe is dadogni?!Erre inkább nem válaszoltam, még én se tudtam, hogy vagyok rá képes csak azt, hogy sürgősen elkell küldenem az egyetlen embert aki kedves velem... utállak Jeon JeongGuk!
-Min gondolkozol?-érdeklődött elbambulásom okán.
-Semmin.-tértem vissza a valóságba.
-Kérdezhetek valamit?
-Uhum.
-Tegnap mitől volt pánikrohamod? Nyuszdög bántott?-használta az általam kitalált becenevet.
-Dehogy.-hazudtam.-Csak hirtelen túl közel jött és túl kicsi volt a helyem, nem tudtam szabadulni és előjött a klausztrofóbiám.-végre valami igazságot is mondhattam szegénykémnek.-Megkérhetlek valamire?-kérdeztem tőle mikor láttam alig maradt fél percem.
-Micsodát?
-Egyedül hagynál kérlek? Nem idegesítesz meg semmi ilyesmi, félre ne érts, csak szeretnék egy kicsit magam lenni.
-Hát ha ezt akarod, de, ha nagyon rosszul vagy szólj oké?-alig maradt pár másodpercem így heves bólogatásba kezdtem és még idő letelte előtt felállt és visszaült a rám vigyorgó gonosz nyúl mellé.
JK
Ugyes voltal torpe.
JM
Sikeresen elvetted az
egyetlen társaságom.
Kösz. :)JK
Ez volt a lenyeg
hableányocska.JM
Hogy te milyen kedves
vagy ma is velem. Értsd
az iróniát... amúgy meg
mi az, hogy hableányocska.JK
Nem fogok neked
magyarazkodni ugye
tudod?JM
Hmm, valahogy sejtettem.
JK
Szunetben bent maradsz!
JM
Legalább csak ma hagyj
békén, tényleg nagyon
rosszul vagyok.JK
Leszarom, ezt beszoptad.
Szunetbe majd szoszerint
ertve ;)JM
Ja és majd jól lehányom a
farkad amiért szintén én
leszek a hibás hiába szóltam
neked.JK
Merd csak lehanyni...!!
-Kivel írogatsz?-hallom meg Tae hangját hátulról.
-Senki olyan lényegessel.-válaszolt a vállán pihenőnek Kook.
-Szünetbe elugorjunk a büfébe?
-Nem ér rá később?
-Én most vagyok éhes nem most! Na már, neked is veszek!
-Oké meggyőztél.-beleegyezése megnyugtatott, mert akkor mégse kell azt a dolgot csinálnom neki, de mégis bánt a dolog mer nem ér neki annyit ami kéne csinálnom, hogy nemet mondjon neki. Nem kéne engednem, de egyre jobban eléri hogy azt érezzem nem érek semmit.
-Elhívhatom a vöröskét is?
-Nem.
-Oké, ezt most nem erőltetem.
STAI LEGGENDO
Szenvedj értem! (Jikook)
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...