14. Megteszem magamtól is.

57 3 0
                                    

És azok ellenyére ahogy visejkedety vagy viselkegyik veled, megteszed neki amit akar??

-Nincs más választásom.-kaparom a vállamon levő apró sebeket. Szokásommá vált évek óta, hogy marrom a bőrőm ami ez miatt nem kicsit csúnya és akárhogy próbállok leszokni róla nem megy. Néha észre se veszem, hogy csinálom csak akkor mikor már vérzik.

-Mit csináljsz már megint?!-csapott kezemre.

-Szerinted megmutatja másnak a képet? Rajtam röhögne az egész iskola és, ha anyáékhoz is eljutna akkor tényleg megszűnök létezni!

-De mért is csinálod ezt? Nem kényszeríthet!

-Én azt hiszem félek tőle, meg a szüleimtől is. Ez ciki ugye?-húzom el a számat.

-Dehogy! A fijuk is félhetnek nem csak a lányok!

A napok csak úgy szaladtak, kedd reggel van és nem merem elhagyni a lakásomat. Anyáéktól kaptam pár perccel ezelőtt egy tortát, de semmi több. Egy ölelést vagy mosolyt sem kaptam mellé. Suliba menet mivel kénytelen voltam elindulni egész végig azt lestem vajon JeongGuk a közelbe van e. Mivel nem láttam felsiettem a termembe és helyet foglaltam. Becsengetéskor hallottam ahogy leül mellém valaki amire egyből megfeszültem és eltűnödtem azon, hogy elkezdjek hinni istenbe hátha megsegít.

-Nyugi csak én vagyok, ennyire azért nem vagyok ijesztő. Woo, nagyon remegsz.-kuncogott Tae? Ez csak egy kicsivel jobb helyzet annál, ha JeongGuk ülne itt. Utálja, ha a barátja velem van...

-Elülsz kérlek?

-Miért...?

-Nyuszdög megöl, ha veled lát.-súgtam, mert nem akartam, hogy a mögöttünk két paddal ülő Jungkook meghallja, így is tudom, hogy minket figyel és valószínűleg nem örömébe.

-Azért mert melléd ülök?

-Azért mert otthagytad pedig az ő haverja vagy!

-De már a tiéd is.-mondta kedvesen, de én csak fejet rázva kérlelem tovább.

-Kérlek Taeeee, ne akard a halálom! Már így is nagyon utál!

-Oktalanul! Nem csináltál semmit és baszogat téged!

-Nem hiszem el.-motyogom magamnak és hátra nézek ahol Jungkook kibaszott mérgesen figyel és mikor összetalálkozott tekintetünk úgy megijedtem, hogy még a padból is kiborultam. Újdonsült padtársam akit próbálok már egy ideje elküldeni mielőtt késő lenne segít fel míg a többieket csak nevetni hallom. Újra hátra néztem ahol a mérges helyett már szánalmat kifejező arcot láttam. Legalább egy kicsivel nyugodtabb, nem mint, ha ez segítene rajtam...

-Hogy estél ki?-kérdezte gúnyosan egyik fiú osztálytársam. Király. Ha ők se fognak békén hagyni önként ugrok le valahonnan!

-Te amúgy minek lélegzel?-morogtam rá se nézve.

-Elég lesz!-intett kussra minket a tanár.-Viselkedjetek az órámon!

-Kapd be.-szólt újra a fiú.

-Mit? Azt az iciripiciri farkad? Egyáltalán lehet azt annak nevezni?

-Ezaz Chim!-drukkolt nekem Taehyung.

JK

Az enyem nem pici,
lattad mar eleg
kozelrol. Szunetbe
bekaphatod. ;)

Jobb ez, mint a megerőszakolásom. Talán, ha megteszem ezt akkor nem kényszerít a másikra? Nem akarom még elveszíteni akárhogy mondja, hogy a fiúknak nincs szüzességük... Megpróbáljak én is játszani vele ahogy ő teszi velem? Menjek bele a játékába úgy, mint aki élvezi és próbáljam magamba bolondítani? Persze sok mindent megtennék, de nem feküdnék le vele, mert azután rögvest ki is dobna, mivel ugye csak arra kellek neki még most. Gyerünk Jiminie írj neki vissza!

JM

Benne vagyok!
A mosdóba vagy
terembe?

Ez nagyon fura helyzet, hogy belemegyek önként, de ez a válasz úgy is tetszik majd neki, mert értitek. BeLeEgYeZeK. Ismét hátra néztem ahol egy látszólag nagyon meglepett Jungkookot láttam. Ennyire meglepő, hogy belementem? Jó mondjuk nem örömömbe, csak így jobban járok.

JK

Aki benne lesz az
egyedul en leszek,
meghozza benned.

JM

De nem ma!!!

JK

Remelem tudod,
hogy ezt nem te
dontod el!

JM

Ne csináld ezt
JeongGuk. Légyszi!
Szülinapom van!

JK

Szulinapodra meg
kapod a farkam.👀

JM

Ez nem vicces! Ne
nevess! Hallom, hogy nevetsz!

JK

Hahahahah. Szunetbe
igyekezz, mert, ha ket
percen belul nem
leszel ott kapsz a
seggedre nem kicsit!

JM

Ha igazán szeretnéd,
nem bántanád őket!

JK

Ne beszelj mar ugy,
mint, ha ok is emberek
lennenek!

JM

Nagyon unatkozhatsz,
ha velem írogatsz...

JK

Matek geci. Kit
köt le egyáltalán?

JM

Hát a tanár nagyon
beleéli magát a
magyarázásba...

-Kivel írogatsz?-ébresztett fel a telefon nyomkodásból ez a mondat. Úgy látszik Jk nem húzta fel magát azon, hogy Tae mellettem ül. Elég nyugodt most és könnyebb vele beszélni, bár szünetbe biztos megint erőszakossá válik.

-S-Senkivel.-jött elő a dadogásom.

-Hazudsz.

-Beállítom a nevét senkinek és akkor nem lesz hazugság.

-Egy kis mocsok vagy.-mosolygott az előbbi mondatomon.

-Tudom.-és innentől megpróbáltam figyelni a maradék 10 percre az órából, utána meg fejvesztve rohanhatok nehogy elkéssek és tényleg ne kíméljen engem. Remélem azért, ha nem is ennyire, mint most üzibe, de egy kicsit normálisabb lesz velem, mint általába. Egyszer rákérdezek mért gyüllöl ennyire úgy, hogy nem is ismerjük egymást, de úgy érzem ezt a kérdést nem mostanába fogom feltenni. Úgy se válaszolna, na meg őszinte se lenne, viszont muszáj a közelébe kerülnöm és valahogy a szívéhez nőnöm.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szenvedj értem! (Jikook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora