28. Fogadás.

62 5 2
                                    

-Furcsa ezt mondani, de inkább nyaljátok szét egymás száját, mint, hogy veszekedjetek.

-Nem veszekedtünk, és szerintem mind tudjuk, hogy örömmel megnéznél egy Jimin és én köztem történő csókot azért mondod ezt.

-Ez nem igaz!

-Akkor, ha most megcsókolom Jimint akkor te nem nézel ide, igaz?

-De olyan aranyosak vagytok!-vallotta be az igazat.-Nem vagyok már gyerek, hogy fújolva elforduljak!-keresett kifogást egyből.

-Mit szólnál hozzá, ha megcsókolnálak a szeme láttára?-kérdezem halkan az ölembe tartott utasomat.

-Túl kínos lenne, ha végig nézné.

-Sajnálom haver, a gyönyörű csókunk megnézése nélkül fogsz meghalni.

-Gyönyörű? Az egész csókból annyi látszana, hogy a merevedésed a combomat éri.

-Azért ennyire könnyen nem izgulok fel rád.

-Fogadjunk?

-Miben?

-3 perc. Ha ennyi idő alatt nem sikerül felizgatnom téged akkor kielégítelek bármikor, amikor csak akarod a maradék tizenegy napban, a maival együtt tinzenkettő. Ha nyerek akkor megcsókolsz az iskola közepén mindenki előtt, hogy ne csak rólam tudják mennyire is bejönnek a fiúk.

-Mikor kezded?

-Remélem azt te se gondoltad, hogy itt az utca közepén fogom csinálni.

-Nálam nincs senki, és alig két percnyire mentünk a házamtól.-ajánlotta fel nekünk Tae.-Mi az? Én is kíváncsi vagyok, hogy melyikőtök nyer.

-Akkor irány hozzád.-fordultam sarkon.

-Ennyit a pihenésemről. Azt hittem később csináljuk.-morogta bőrömet érintve szájával.

-Ez mostanról csalásnak számít!-tolom el fejét.

-Gondolj erre.-csúsztatta kezemet hátsójára aminél kényszert éreztem, hogy marokra fogjam. Kedvenc részem Jiminen.

-Hiába csalsz, az arcodra nézek majd és lelankadok.-esküszöm jól esett, hogy megint bánthattam, ha csak szavakkal is amik láthatólag megviselték őt.

-Ilyenkor letagadnálak Jungkook.-nézett rám bosszúsan Tae.

-Jajj csak vicceltem az előbb.

-Annyira vicceltél, hogy semennyire.

-Umm, most inkább egyedül mennék.-szállt ki karjaimből vöröském.-Majd... suliba tali.

-Érzéketlen fasz.

-Már megint túlzol.

-Azt hittem változtál...

-Olyan nagy ügyet tudsz csinálni egy mondatomból!

-Mert ezekkel a mondatokkal bántod a legjobban! Észrevehetnéd már magad.

-Várjunk csak. Most fogadott velem erre lelép? Jimin!-kiáltottam utána, de már messzebb volt így utána futottam.-Hova mész?-álltam útjába.

-Semmi közöd hozzá.

-Sírsz?

-Csak allergia.

-Na persze.

-Akkor mondom másképp. Neked semmi közöd ahhoz, hogy sírok e vagy sem. Érzékeny vagyok na és? Neked a feltételeim szerint kedvesnek kéne lenned és randira hívnod, de amit az előbb mondtál nekem az egyáltalán nem volt kedves! Ha nem tartod be a feltételeimet akkor én se fogom miután lejárt az idő! Most is megmondtam, hogy egyedül megyek inkább szóval kérdezem én. Mit keresel itt?? Egyedül akarok lenni!-ment tovább itthagyva engem.-Ja és imádok randizni meg sütit enni. Értsd a célzást!-kiáltott még utoljára vissza. Hogy én mennyi mindent elviselek és elnézek neki a segéért...

Szenvedj értem! (Jikook)Where stories live. Discover now