Iskola után levált tőlünk Taehyung és ketten mentünk Jiminnel a lakásomba. Én megmondtam, hogy lemosatom vele.
-Öltözz le te is.-szóltam neki amikor már meztelenül ültem a kádba tenyérnyi magasságú vízben.
-Minek? Csak leszedem ezeket a rajzokat.
-Mert vizes vagy.-kérdőn nézett rám. Megnyitottam a zuhany rózsát felé tartva és rögtön rájöhetett mért mondtam
-Te nem vagy normális!
-Én mondtam, hogy vedd le.
-Már csak azért is rajtam marad.
-Felfogsz fázni.
-Addig se kell suliba mennem.-egyengette hátra vizes haját. Kiszálltam a kádból elé állva és lehúztam a pólót róla.-Semmit se számít neked mit mondok.
-Ezt eltaláltad.-húzom le róla a nadrágját is boxerével együtt.-Lépj ki belőle. Majd kapsz tőlem száraz ruhákat.-néztem fel arcára ami immár sokkal boldogabb. Felemeltem és letettem a kádba. Beültem vele szembe és hátradőltem.-Ülj az ölembe Jiminie.-kértem vággyal hangomban. Tae miatt nincs elég időnk ilyenekre, elküldeni meg nem akarom, mert nem zavar, de legalább egy szünetet had töltsek csak Jiminnel. Hiányzott a kis feszes teste.
Jimin szemszöge:
Kérését teljesítve ölébe ülök. Érzem ahogy nemessége hozzám ér hátul.
-Már meg se lepődök, hogy nem vagy nyugalmi állapotban itt lent.-csúszok lejjebb fenékpartjaim közé fogadva őt. Többet inkább nem csinálok, ne higyjen már könnyen kaphatónak. Így is túl sokat tettem neki azzal, hogy odaadom neki magam, ha jól számolom tizenkét nap múlva.
-Rég voltál ilyen közel hozzám.-csókolt ajkaimra csípőjét fellökve.-Alig várom, hogy benned legyek.-áttolta nyelvét is piercingjeinket összeérintve, végig vezette nyelvét egész szájüregem, teljesen összefonódva enyémmel.
-Háth arrah még várhatsz.-lihegem hozzá dörgölőzve.-De nem erről volt szó.-ülök a kád másik végébe gonosz mosollyal.
-Mih?
-Fordulj meg had szedjem le rólad a tollat.
-Kajak így hagysz?-néz le ágaskodó, előváladéktól nedves tagjára.
-Nagy fiú vagy már, old meg magadnak.
-Faszomba már.-csapott a kád szélére.
-Tanulj egy kis önfegyelmet és fordulj meg vagy itthagylak.
-Kikészítesz.
-Téged nem nehéz.-megfogom a tusfürdőt, nyomok a kezembe amit elkenek a hátán belemasszírozva bőrébe a kellemes illatú folyadékot. Megérdemli, hogy álló pénisszel maradjon. Azt mondta senki se fog tudni az otthoni helyzetemről, most mégis az iskolába mindenki arról beszél. Én nem hibáztatom Jungkookot, az egyedüli hibás én vagyok, mert tovább adtam neki azt amit nem kellett volna, de azért picit haragszom. A tintát elég nehéz leszedni róla, de egy 10 perc múlva sikerült.-Kész!-nyomtam puszit a most már tiszta felületre. Egy gyors zuhany után mindketten kiléptünk a fürdőből, keresett nekünk tiszta ruhát amit végül felkaptunk magunkra.
-Mivel szoktad befújni magad?
-Ezzel.-vett elő egy parfümöt amit ideadott megnézni.
-Van belőle tartalékod?
-Van. Miért?
-Ezt benyúlom akkor.-tettem zsebre. Több, mint félig tele van szóval lesz mire használnom.
ESTÁS LEYENDO
Szenvedj értem! (Jikook)
FanficKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...