15. Tetszenek a kockáid.

60 3 0
                                    

Sprintelve szaladtam a megbeszélt helyiségbe ami az iskola másik végébe volt.
Végre odaérve nyitottam be, de ő még nem volt ott, rápillantottam az időre és pont most járt le. Időben itt vagyok!

JM

Hol vagy??

JK

Lattalak rohanni.

JM

Azt mondtad két
perc! Én itt vagyok,
te mért nem?!

JK

Mondtam is egy
arva szoval, hogy
a fenti Wc?

JM

Imádsz kicseszni
velem, ezt már
tagadni se tudnád.

JK

Nem is akarom. Adok
fel percet, hogy ideerj!

JM

Melyik lentibe??

JK

Talald ki.

Szerintem van annyira rohadék, hogy a leglentibb Wc-re ment hátha elkések ezért oda vettem utamat, és kigondolta volna, hogy igazam lesz?

-Pont időbe!-paskolta meg vállam míg én csak próbáltam levegő fogytába nem megfulladni. Sose futottam még ilyen gyorsan.-Ha kifújtad magad el is kezdhetnéd, alig van időnk.

-De ne erőszakoskodj közbe jó?

-Majd meglátjuk.-nyomott térdelő pozícióba és szabadította meg magát alsó testrészét takaró anyagoktól. Késő lenne kifogásokat keresenem mért nem érek erre rá?

-Csináld!-türelmetlenkedett, viszont én továbbra is csak bámultam és nem csináltam semmit. Biztos megéri ez nekem? Átiratkozhatnák más suliba és kész.... bár biztos megtalálna, meg tudja hol lakok.-Azt kéred ne legyek erőszakos, közbe még csak nem is teszel semmit!-fog állam alá és nyitja szét kezével számat, majd betolja magát.-Mozogj vagy én mozgatlak!-Ha ő mozgat belefulladok, múltkor se tudom, hogy bírtam ki, de még mindig olyan undinak tartom a helyzetet. Attól, hogy meleg vagyok nem minden vágyam ez a helyzet, sőt! Kifejezetten nem tetszik. Combjába markolva, ezzel támaszkodva próbálok egy tempót felvenni és egyre mélyebbre menni. Ha én csinálom úgy, hogy nem erősködik és tol jobban magára egész elviselhető. Arcára nézek ahol szeme behunyva pihen, míg száján ami kissé elvan nyitva egymástól nyög halkan. Olyan szép hangja van...-Ne álj le!-markolt hajamba mire inkább gyorsan folytattam még lejjebb engedve torkomon őt. Had élvezze. Kiváncsi kezeimmel tapogatni kezdek, ennyit azért én is megérdemlek! Pólója alatt kezdtem kutakodni ahol hasára simítva éreztem meg kidolgozott kockáit. Látni akarom! Elfelejtve mennyire nem vagyok olyan helyzetbe, engedtem ki számból és kezdtem szugerálni felsőtestét. Ha nem zsibbadna az állkapcsom biztos tátva maradna a szám.-Mérth állthál meg?!

-Ezt meg hogy csináltad?!-kérdeztem kissé számon kérőn. Ő mért néz ki ilyen jól?

-Folythasd és uthána elmondom!-csípőjét előre lökve találtam újra a számban, most már rákapcsolok a tempóra hátha hamarabb elmegy. Fejemet újra előre, hátra mozgatva tagján és nyelvemmel körözgetve próbáltam mégjobban elnyelni, ezt csináltam még egy ideig. A nyögései megszaporodtak és már csak annyit vettem észre, hogy számba élvezett. Ki akarom köpni. Vajon zokon venné? Felnézek és azzal szembesülök, hogy félig lehunyt pillákkal engem kémlel.-Nyeld.-arcomra simított és várta, hogy megtegyem. Úgy néz ki nincs más választásom...-Jó fiú.-mosolyodott el és végre lehunyta szemeit teljesen, élvezve a lecsengő orgazmusát. Én csak leültem falnak döntve fejem és pihentem.

-Akkor elmondod, hogy lett olyan?

-Edzhek.-nahát! Kigondolta volna? Mért is adna konkrét választ?

-Menni kéne, mert becsengetnek.-tudtam le ennyivel.

-Akkor tényleg igaz lenne, hogy a szopás süketít?-tűnődött el.

-Ezt, hogy érted?

-Már rég megy az óra. 20 perc és kicsengetnek.

-Akkor én most már megyek.-álltam fel, de elkapott a kapucnimnál fogva.-M-Mi az?

-Maradsz!-felhúzta magára nadrágját, magához rántott és megcsókolt. Nyelvét áttuszkolta enyémhez és ajkait mozgatni kezdte enyéimen. Előzőekből tanulva egyből viszonozni kezdtem, átkaroltam nyakánál és közelebb préseltem magam hozzá. Szinte rámásztam míg ő derekamat markolva húzott ennél is közelebb, ha ez lehetséges egyáltalán.-Most szépen elviszlek magammal magamhoz.-csuklómat megfogva indult volna ki velem, de én nem akartam. Most elégítettem ki! Mit akar még??

-Jungko...JeongGuk! É-Én tényleg nem á-állok készen arra!

-Nem is azért viszlek magamhoz. Na indulj!

-Megígéred?

-Igen, de akkor azonnal indíts mielőtt meggondolom magam!

-Okés!-gyors lépésével alig bírtam követni, de nagyjából sikerült. Sőt! Néha rám is szólt, hogy ennyire azért ne siessek.

-Micsoda segg!-csapott hátsómra mire inkább odébb mentem, ne csapkodjon, főleg ne ott.

-Igen és csak az enyém! Hagyjad szegénykét.-fogtam az említett részre.

-Nem lesz már sokáig a tiéd, majd én birtokba veszem őket.

-És amúgy, majd megint hajnalba szándékozol kidobni a lakásodból?

-A kidobás túlzás a múltkorira.

-Ha egyszer átélnéd nem gondolnád annak.

-Jimin, kuss.

Jungkook szemszöge:

Istenem annyit beszél ez a törpe, hogy lesorvasztja az agyam minden egyes sejtjét!
Viszont azok az ajkak amikből jönnek a szavak valami istenien kényeztetnek! Kezdek elbizonytalanodni, hogy csak egy éjszakára kell e nekem. Ezt nem úgy kell érteni, hogy érzelmi szálak kezdenének hozzá fűzni, hanem egyszerűen annyira tökéletes ajkakkal és idomokkal van megáldva, hogy több éjszakás kalandot akarok tőle és csak utáni lepattintani. Ahhoz, hogy ez teljesülhessen is muszáj egy kis időre visszább fognom magam, mert hát csak nem erőszakolhatom meg. Az oké, hogy fél tőlem, de a feljelentését ez nem akadályozná meg. Bőven nem. Egy kis kedvesség, egy pár randi ajándékokkal és átadja magát nekem, utána meg lelépek. Pofon egyszerű! Félixet is nagyon szerette és képes volt csak azért térdelni és tenni a dolgát, hogy ne hagyja el. Nekem mért ne tenné majd meg?

-Most komolyan ott fogsz állni?-kezdett idegesíteni. Nem mondom, hogy érezze otthon magát, de ne álljon már egy helybe, mint egy fasz. Szemével végig kutatta a szobát gondolom egy helyért ahova leülhetne.-Csak ülj ide!-mutattam magam mellé.-De az ölembe is ülhetsz.-ajánlottam fel, de persze, hogy az elsőt választotta és vagy egy méter szünetet hagyva köztünk helyezkedett félig meddig kényelembe.-Nem vagyok leprás.-húztam közelebb míg már combunk is összeért.-Mivan elvitte a cica a nyelved?-válasz helyett rám nézett egy ilyen "ezt most komolyan gondolod??" fejjel.-Most mi a geci bajod van?!

-Te mondtad, hogy kussoljak.-von vállat.

-Visszavonom. Így megfelel?

-Tökéletes! Amúgy mit is akarsz csinálni?

-PS-ezni!

-Idehurcoltál annyiért, hogy nézzem ahogy játszol...?-fej rázva álltam fel és mentem a Joystickokhoz és egyet a kezébe nyomva  beindítottam egy játékot.

-Játszottál már ezzel?

-Félix mindig beállított játszani ehhez.-motyogta és, mint, ha a szeme is könnyes lett volna.

-Nehogy sírni kezdj miatta!

-Nem fogok.-törölte meg arcát és indította el a játékot. Nem volt rossz belőle, de én jobb voltam ami az arányokon látszott meg. Hét körből négyet nyertem. Már elakartam indítani a következő kört is mikor hasa korgását hallottam meg. Tehát éhes a törpém.

Nem merem visszaolvasni, mert tuti nagyon szar lett, de már nincs időm átírni szóval remélem azért nem olyan pocsék. 😅❤️

1027 szó. 👀💜

Szenvedj értem! (Jikook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora