Amint végeztem ráérősen sétáltam a korházba, volt időm szóval nincs mért iparkodnom. Félúton járhattam mikor írt az a személy akihez éppen tartok.
JM
Mégse gyere,
fölösleges lenne.JK
Mar mer lenne az?
Mindjart ott vagyok!JM
Nincs súlyos bajom
így hazaengedtek.
Anyuék itt vannak
értem és, ha megtudják,
hogy egy fiú tart hozzám...JK
Csoda, hogy eljöttek
erted. Mar az is
meglepo, hogy tudnak
a letezesedrol.JM
Nem is tudom ki miatt
felejtettek és utáltak
meg ennyire a szüleim.
🙄JK
Ense, de az a valaki
biztos nagyon helyes
lehet!😂JM
Akkor nevess, ha
majd kidobnak
engem és onnantól
elfelejthetsz!JK
Mindenki potolhato,
te is Jiminie.JM
Egyszer utáljanak és
undorodjanak tőled a
szüleid és majd rájössz
mennyire pótolhatatlanok
az emberek.❤JK
Hajnalba atmegyek, hogy
ne lassanak, ugy jo?JM
Tökéletes.
Most pedig fordulhatok meg és mehetek egyenesen haza vagy mondjuk felszedhetnék valakit, hogy megrakhassam és a törpémnek se kell tudnia róla. Úgy is rég voltam együtt valakivel úgy.
Jimin szemszöge:
Szokatlan volt, hogy a szüleim értem jöttek és haza vittek, de hihetetlenül jól esett. Törődnek még velem.
-Anya!-szóltam utána amikor apa már elment és ő is elindult.
-Mond.-gyorsan behúztam a szobába és leültettem magam mellé.
-Segítesz diák munkát keresni? Szeretnék elmenni dolgozni.-vakartam meg tarkóm és bekapcsoltam a laptopot.-Meg lassan elköltöznénk.-tettem hozzá halkan.
-Elköltözni??
-Utáltok.-rántottam vállat, mintha nem is érdekelne pedig elképesztően fáj.
-Ahss, Jimin. Elárulok neked valamit, de apádnak egy szót se, rendben?-bólintok.-Nekem a lányok tetszenek.
-Gúnyolódsz velem anya? Ez szerinted vicces?
-Dehogyis kincsem!
-Persze. Apa egy nő, mi? Engem nem tudsz ezzel beetetni.
-Shh! Meghallja.-a szobám ajtajához ment és becsukta.-Körülbelül annyi idős lehettem, mint te amikor a szüleim elé álltam és elmondtam nekik, hogy mi a helyzet. Nekik ez nem tetszett az egyik barátjuknak a fiához adtak. Apádhoz.
-De, ha nem szeretted, mert nem vonzódsz a fiúkhoz akkor, hogy lettem én??
-Tudod ő szeretett engem és akart gyereket így megadtam neki. Gondolom azt nrm kell részletezni egy gyereket miképpen kell csinálni.-kuncogott a végére.
-Jesszusom anya! Nem, nem kell! Isten ments.-a gondolatra, hogy elmesélné hogy kell gyereket csinálni a hideg futkosott a hátamon. Amúgy se lenne rá szükségem. Sose lehetne így vérszerinti gyermekem.-De, ha te is akkor mért ítélsz el?
YOU ARE READING
Szenvedj értem! (Jikook)
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...