-Van valami baj? Rossz hír?-kérdezősködött a mellettem haladó.
-Nincs semmi Minnie.
-Minnie.-mosolygott. Uh bazdmeg, ha megtudja, hogy minimum a fél iskola tudja amit nem kéne akkor lőttek az esélyemnek. De honnan az istenből tudta meg mindenki?? Csak Taehyungnak mondtam el!.... Tae?
-Milyen óránk is lesz?
-Tesi.
-Ki az a hülye aki berakott első órára tesit?? Még fel se ébredtem rendesen, de nem sokára futhatunk!-mutatok az álmos fejemre.
-Én is álmos vagyok. Alig tudtam aludni és még ezt a nem is tudom minek nevezni ruhát is hordanom kell.
-Már mért kéne??
-Apa szerint buzisak voltak a ruháim és kihajintotta őket...
-Neki mi nem az? De amúgy te nem utálsz vagy valami?
-Kéne?
-Én küldtem el a képet, miattam tudta meg.
-Előbb vagy utóbb úgy is megtudta volna. Amúgy is már csak egy év és elköltözhetek.
-Fasza. Siessünk, mert nem tudom, hogy lehetséges, de késésbe vagyunk.
-Csak a szokásos.-és innentől futó lépésekben haladtunk és csak reménykedtünk, hogy a tanár érkezése előtt beérünk és átöltözünk. Nos amire nem gondoltam, hogy amint belépünk az öltözőbe a fiúk takarni kezdik magukat, Jimin elől. Undorodó pillantásokkal ellepve apró testét.
-Menjünk a külön részre.-csípem meg karját, hogy figyeljen rám. Bólintott és mellettem maradva követett, Taehyung is mellénk csapódott komor fejjel.-Öltözz, én addig beszélek ezzel a majommal.-nem válaszolt, de tette amit kértem.-Tae. Azt mondtad nem mondod el senkinek!
-És nem is tettem!
-Akkor mégis honnan tudják??
-Legjobb barátok vagyunk és nem bízol bennem! Kezdem úgy érezni magam, hogy én már csak vagyok melletted. Komolyan engem, aki több éve a haverod, meggyanusítasz? Egy szót se szóltam senkinek se arról! Sőt! A felére már nem is emlékszem. Szerinted pont én, aki őt védi, keresztbe tennék neki egy ilyen köcsög húzással? Ismersz te egyáltalán engem??
-Én bízok benned, de egyedül te tudtál róla rajtam kívűl mégis kiderült! Nekem Jimin kitekeri a nyakam, ha tudomást szerez arról, hogy kiderült!... jó túlzás, mert simán leszedem magamról, de nem ez a lényeg! Kibaszott két hétig kedvesnek kell vele lennem és megdughatom, de az úgy nem fog sikerülni, ha megtudja, hogy elmondtam másnak. Neked.
-Kussoltassuk be a többieket. Végülis a nagyja fél tőled, na meg anyud barátnője az igazgatónk. Egy kis hiszti anyucinak és tiéd a világ. Legalábbis az iskolából eltávolíthatod a főrohadékokat, ha nem állnának le.
-Jó ötlet. És bízom benned Tae, tudom, hogy nem tőled tudják.-húzom egy baráti ölelésbe közben jól letapizva. Hehe, így kell nyalizni.
-Rohadék.-csap a hátamra.-Engedj el, mert Jimin felnyársal a tekintetével.-hátrakapom fejem ahol Jimin a padon ül póló nélkül, Taehyungot szikrázó szemmel nézve. Elengedem barátomat és leülök a törpém mellé, de az még mindig Tae-t nézi. Mellbimbójába csípek, hogy rám figyeljen mire nagyot szisszenve csúszik hátrébb a megcsípett helyre fogva.
-Hármasban nyomjátok itt az öltözőben? Lehet csatlakozni?-röhög az egyik faszfej itt egy ajtónyitásnyira. Ez egy olyan öltőző ami két részre van osztva, a másodikat amibe mi vagyunk, senki se szokta használatba venni. Felpattantam és kifelé akartam venni az irányomat, hogy szétverhessem azt aki hozzánk mert szólni ilyennel, de Tae elém állt.
YOU ARE READING
Szenvedj értem! (Jikook)
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...