9. Kevés vagyok ellene.

62 3 0
                                    

Jungkook szemszöge:

Hazafelé telefonomat nyomkodva sétáltam néha felpillantva nehogy neki menjek fejjel egy oszlopnak vagy bárminek aztán a semmiből elfog egy különös érzés. Tudjátok az mikor úgy érzed elfelejtettél vagy elhagytál valamit, tapogatni kezdtem a zsebeim a tárcám megvan, személyim mindenem nálam van. Akkor mégis mi van?
Megpróbáltam figyelmen kívűl hagyni, de nem hagyott nyugodni. Oké gondoljuk át a napomat. Tesi, futás, Jimint dobálom a kidobóba, felidegesített, rosszul lett, TaeTae-t kikell engesztelnem ezért Jimint randira vittem.... Hol van Jimin?! Szétnéztem, de sehol se láttam, ott hagytam! Ez alapjáraton nem érdekelne viszont, ha ez Taehoz eljut nekem kampec így hát bejelöltem és ráírtam.

JK

Ha Tae odamegy hogy
hogy ment a randi csak jot
mondhatsz. Ertve vagyok?

JM

Mért kérdezné? Amúgy nyugodj
meg nem mondom meg
neki, hogy rám se néztél és még ott
is hagytál. :)

JK

Mert szerinted en
akartam randizni veled?
Csak nem elhitted, hogy
magamtol akartam?

JM

Reménykedtem.
(Ez az üzenet nem lett kézbesítve)

Ez is lelett tudva. Telóm elrakva változtattam meg az irányomat, mert pár napja elkezdtem ismerkedni egy lánnyal neten aki látszatra elég szimpatikus nekem, de csak képen láttam még. Most beszéltem vele le egy találkozót, megtárgyaltuk a helyszínt, ő a kávézót ajánlott amibe én bele is mentem. Kár, hogy utálom a kávét... haza se értem még, de már úton vagyok. Kíváncsi leszek tényleg úgy néz e ki vagy csak jól megszerkeztette a profilját, a személyisége is érdekel, de nem fűzök sok reményt a szerelembe eséshez. Valahogy nekem az nem megy. Egyébként a neve Seoyeona, nem tervezek vele semmi komolyat csak kicsit elleszünk aztán ágyba viszem, ha beadja a derekát. Már pedig nagyon remélem megteszi. Már ott ültem, és helyette is rendeltem neki a kedvenc kávéját.

-Ohh az az enyém?-ült le egy aranyos mosollyal arcán elém.

-Uhum, neked kértem.-villantottam én is egy mosolyt.

-Köszi.-magához emelte és úgy kezdte el kortyolgatni.-És hogy hogy ilyen hamar találkozni akartál velem? Azt hittem tovább húzod majd.

-Megakartalak személyesen is ismerni.-néztem csillogó szemeibe.-Szebb vagy, mint képeken.-barna feketére hasonlító haját füle mögé tűrte és kínosan elmosolyodott. Nem szereti, ha dícsérik? Ráakartam kérdezni mi rontotta el hirtelen a hangulatát, de magától is elmondta.

-Tudod az egyik barátom idetart mivel egy hapsi ma egy igazi fasz volt vele és megígértem neki, hogy nem zavar minket.-nézett félve rám. Ezt se így terveztem, így akárhogy nézem nem kettesbe leszünk és nem tudok közeledni hozzá.-Baj? Írhatok neki, hogy egy kicsit később jöjjön.-írt volna rá, de kezére fogtam és leintettem.

-Hagyd csak, már megígérted neki.

-Sajnálom.

-Ohh igazán nem gond.

-Ne kérj már bocsánatot, irritáló.-hallottam meg Jimin hangját, gúnyosan utánozva enyémet. Ő mit keres itt??

-Chimmy!-pattant fel Seoyeona egyenesen a számomra nem kívánatos személy karjaiba.

-De rég láttalak.-simított végig a lány hátán, percekig voltak úgy én meg csak forrtam az idegtől.-Azt hittem ketten leszünk.

-Tudom, én se így terveztem.

-Zavarok igaz?-húzodott el tőle és az arcára simított.-Figyelj én most hazamegyek és, ha végeztetek gyere át.

-Kizárt! Gyere ülj le hozzánk!-invitálta a mellettünk lévő székhez. Ennek a törpének mindent elkell rontania, ha nem lenne ilyen jó segge még csak rá se néznék.-És kinek, hogy telt a napja?

Szenvedj értem! (Jikook)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang