-Aaaaaaaaa! Együtt jöttetek?-olvadozott Tae mikor meglátott minket, de szinte pár másodperc alatt már sértődötten nézett ránk.-És velem mi van? Már el is felejtettetek??
-Elfelejtettünk? Azt akarod, hogy végig csókoljunk vagy mi?
-Nem Jungkook, de írtam nektek! És Jimin óta alig megyünk együtt suliba! Sőt! Nem is jársz már át hozzám.-kezdtem kellemetlenül érezni magam, a terembe siettem kettesbe hagyva őket. Nem akarom megakadályozni a barátságukat.
Jungkook szemszöge:
-Valami rosszat mondtam? Nem arra akartam kilyukadni, hogy hibás lenne.-csapta arcon magát. Utána akart menni, de karjára fogtam megállításképp.
-Hagyjad már, nem mondtál semmi sértőt! Menjünk kajálni, van bőven időnk és te is hiányoztál.
-És Jimin?
-Van telefonja, letudja kötni magát. Ha hamarabb odaérsz a büféhez fizetem a te részed is!-és ennyi kellett szaladtunk, mint az őrültek, de ő lassabb volt.
-Adhattál volna valami előnyt.-puffogott nekem.
-Az nem lett volna igazságos, de még úgy is legyőztelek volna.
-Mi vagyok én, valami csicska, hogy mindenki miatt szaladgáljak??-hallottam meg Jimin hangját amikor elhaladt nem messze tőlünk, ki az iskolából. Hát ez meg hova megy, és mitől lett ilyen ideges?
-Menjünk utána?
-Aha.-böktem ki csak ennyit. Siettünk, hogy utolérhessük, mikor ez sikerült nevén szólítva állítottuk meg.
-Mi az?
-Először is nem mi az, hanem tessék! Viselkedjél! Másodszor meg mi bajod lett hirtelen? Hová mész??
-Úgy viselkedek ahogy akarok, közöd meg nincs hozzá mit csinálok! Ha kell megbaszatom magam és ahhoz se lesz közöd!
-Eddig mindig hisztiztél, hogy mennyire rohadék vagyok veled, most az egyszer igyekszem viselkedni és nem minden mondatomba kifejezni, hogy a segged kell, de ilyenkor meg te nem viselkedsz!
-Legalább megtudod milyen, ha ok nélkül ilyenek veled.-vágta hozzám és tovább akart menni, de kapucnijánál fogva itt tartottam.
-Addig nem fogsz elengedni még nem mondom el hova megyek, igaz?
-Pont így terveztem.-húztam vissza.-Na mesélj.
-Nem akarom, hogy később azzal zsarolj, hogy elmondod mindenkinek.
-Nem fogok visszaélni vele csak mond el.
-Akkor, ha holnap jövök suliba fog valaki róla beszélni?
-Senki se.
-Jó.-sóhajtott.-Apa ivott és neki ment anyának, mert elvileg az ő nevelése miatt lettem meleg. De ez hülyeség.
-És ezért kell hazamenned?
-Anya szerencsére megúszta egy ütéssel mivel leütötte már nem is tudom mivel. A lényeg, hogy apa azóta felkelt és hazakell mennem, mert hívott nekem egy pszichológust.-súgta a fülembe, hogy más ne hallhassa.
-Én se tudhatom miről van szó?-szontyolodott el Taehyung.
-Nem a legkellemesebb téma Tae.
-És Jungkook akkor mért tudhatja?
-Ő már amúgy is tudott magától pár dolgot...
-Jolvan menjél Pici.-adtam neki egy apró csókot.-Majd hívj.
-Okés.-mosolyodott el és egy szia után már el is ment.
-Ez nem igazság! Kíváncsiságba fogok elhalálozni. Mond el nekem Jungkooook! Esküszöm tartom a szám!-kicsit még mérlegeltem magamban a dolgom, de mért ne mondhatnám el neki? Még tőlem is védi a törpét, nem adná tovább.
-Jó, de tényleg kussolsz más előtt!-nem kellett volna elmondani. Pedig megígértem neki.
Ahogy kértem Jimin felhívott később és egy rövid beszélgetés után elköszönt, mondván kifárasztotta a mai nap és holnap úgy is találkozunk. Nos én reggel korábban keltem és Jimint vártam a házától tisztességes távolságra. Azért az apjának nem kéne meglátnia, csak mégjobban kikészitené a törpét. De még Jimin se tudja, hogy itt várom. Csak emlegetnem kellett és már jött is egy hozzá képest elég fura öltözetbe. Ebbe fiúsabb volt. Nem mintha lányos lett volna eddig, de ez most tényleg olyan igazi fiús öltözködés.
-Kajak nem vettél észre??-háborodtam fel mikor elment mellettem.-Ez sértő!
-Nyuszdö...Jungkook?
-Talált.-túrtam bele hajába teljesen szétrázva.
-Most csináltam meg. Most úgy megfojtanálak.-morgolódott.
-Inkább adj egy csókot, utána megfojthatsz.-végszóra az egyik kerítéshez húzva ajándékozott meg egy csókkal közben ujjaival nyakamat körbefonta. Elváltam tőle, de ő lehunyt pillákkal maradt mozdulatlan.-Na mi van? Elvarázsoltalak?-csettintettem szemei előtt mire kinyitotta azokat.
-Hosszabbra számítottam.
-Azt majd később kapsz.-simogattam oldalát.
-Mért csak később?-kérdésére kidugtam nyelvem ahol egy piercinggel szembesült. Méghozzá azzal amit tőle kaptam.-Ez...
-Megcsináltattam. Bár elég fura volt ahogy kinyújtott nyelvvel ülök a széken egy lány előtt.
-Lány előtt?
-Aha. Megadta a telefonszámát.-húztam elő zsebemből amit direkt odaraktam, hogy szívjam vele a törpém vérét.
-Arra pont nincs szükséged!-nyúlt a cetliért, de feljebb emeltem a karom. Amikor rájött, hogy így nem tudja elvenni tőlem, a nyakamba kapaszkodott és felugrott rám. Mielőtt felborultunk volna két combjánál megtartottam.-Te kis mocsok.-vette ki ujjaim közül mostmár könnyedén és amennyire tudta széttépte.
-Kis akaratos.-csaptam fenekére. Alig várom, hogy magamévá tegyem, csak teljen le az a megbeszélt kis idő és megadja magát végre.
Iskola közelében járhattunk amikor leraktam, hogy ne lássanak meg így minket. Ő se akarja meg én se.Tae
JUNGKOOK!
Irj mar vissza!!!!
Kook
Mi van?
Tae
En eskuszom nem
mondtam el senkinek
az iskolabol!!Kook
Mit???
Tae
Megtudtak Jiminrol
mindent amit tegnap
mondott. A pszichologust,
az apjat meg, hogy meleg!Kook?
KOOK!!
MERT NEM IRSZ
VISSZA?Kook
HONNAN A FASZOMBOL
TUDTAK MEG HAHH??Tae
Nem tom.
Baszki...
Elég rövid lett, de nem volt többre időm.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szenvedj értem! (Jikook)
Fiksi PenggemarKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik az érzéseiddel már nem olyan jó igaz? Hát...