1.YILIMIZ KUTLU OLSUN. ESKİ ZENGİN OKULU YANİ ŞİMDİKİ KIRIK BEYAZI YAZALI TAM 1 YIL OLDU. YANIMDA OLAN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..Bölüm Şarkısı : Zakkum - Gökyüzünde (Ben bu şarkıyı dinleyerek yazdım. Belki dinlersiniz.)
İTHAF:
@minekula
@krnlkkz
@BayanVampir235
@_-__Yokedici__-_ (Adını yazmak gerçekten zordu. Umarım doğrudur. :D )
Her adımımda biraz daha heyecanlanıp daha da hızlanmıştım. Evin önüne geldiğimde ise bir kaç saniye bekleyip zile bastım. Kapı açıldığında Jenna karşımda kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Bu kıza ne olduğuyla sonra ilgilenecektim. İçeriye geçip etrafı gözlerimle taramaya başladım.
''Sally geldi mi?''
''Tabii ki geldim.'' Yanımda beliren Sally'le yüzümü kocaman bir gülümseme kapladı. Sonunda Alex uyanabilecekti.
''Hoş geldin.'' Kollarımı açtığımda Sally hiç beklemeden sarıldı.
''Seni özlemişim bebeğim.''
''Bende seni özledim ama-'' Sally kollarını gevşetip birkaç adım geri çekildi.
''Hep bir ama var değil mi? Bana konunun ne olduğunu söylemediler bu yüzden ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Aydınlat beni.''
Hala ayakta duruyorduk ama az sonra yukarıya çıkacağımız için sorun etmiyordum. ''Özel gücüne ihtiyacım var.''
''Neden zamanı geri almak istiyorsun ki?'' Sally gözlerini kıstı.
''Biri için. Gel beni takip et.''
Merdivenleri çıkarken Sally'de peşimden geliyordu. Arkama baktığımda Jenna'nın orada olmadığını fark ettim. Ne zaman yanımızdan uzaklaştığını bile anlamamıştım. Önüme dönüp merdivenleri çıkmaya devam ettim. Odanın kapısına geldiğimizde kapı kolunu kavrayıp yavaşça aşağıya indirdim.
İçeri girince gözlerim anında yatağımı buldu. Alex hala aynı pozisyonda yatıyordu. Yüzü sanki daha farklıydı, dakikalar geçtikçe daha da solmuştu.
''Angel?'' Sally'nin endişeli sesini duyduğumda bakışlarımı ona çevirdim.
''Ona ne oldu?''
''Isırdım.''
''Ne yaptın? Pardon? Angel bir kurdu mu ısırdın? Sana inanamıyorum.'' Sesindeki az önce olan endişe gitmişti. Şimdi daha çok kızmış gibiydi.
''İsteyerek olmadı ve ben bunu telafi etmeliyim. Eğer zamanı geriye alırsan bunlar hiç olmamış olacak. Onu ısırmayacağım, burada öylece yatmayacak, etrafımdakiler ona ölmüş gibi davranmayacak.''
''Bu çok büyük bir sorumluluk.''
İçimi bir endişe kaplamıştı. Alex'in yanına yatağa oturdum. ''Neden yapamaz mısın? Lütfen Sally tek çarem sensin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK BEYAZ 2
VampirgeschichtenÖlümsüz hayatların kalıcı izlerini taşır Eğer her şeyi değiştirebilseydik gerçekten harikayı yakalar mıydık? Kusursuz olur muydu hayatlarımız? Bu onun hayatı peki kontrol onun elinde mi? Seçim yapabilecek mi? Angel adının hakkını veren kız. O san...