9. take care of yourself, Mr. Jeon

581 60 27
                                    

,,Takže tě pak odvezl domů?" optá se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Takže tě pak odvezl domů?" optá se.

Zapnul jsem kávovar, abych si mohl dát kofeinový nápoj, který by mě snad mohl probrat.
Mám pocit, že jsem byl celou noc vzhůru, před sebou jsem viděl Taehyunga, přehrával si náš společný večer, ale díky tomu můj mozek nebyl schopný vypnout.

,,Ano." odpovím.

Yoongi kývl, ale nějak se k tomu již nevyjadřoval, byl prý rád, že jsem se odhodlal s ním někam jít, ale já to jako výhru nepovažoval, poněvadž mi uvízl v mysli a za boha nechtěl vypadnout.

,,Chtěl jsem se tě na něco zeptat." ozvu se.

Presso jsem si dolil mlékem, ledabyle zamíchal lžičkou a opřel jsem se lokty o linku, přímo naproti němu.

,,Můžeš mi kurva vysvětlit, co tady děláš?" optám se.

Můj kamarád neprojevil žádnou mimickou změnu, nadále poklidně snídal, ale po chvilce ke mně přeci jenom zvedl pohled a mykl se svým obočím.

,,Jím cereálie." odpoví.

Raději jsem se napil kávy, má hlava třeštila, kdybych celou noc pil, přitom tomu tak vůbec nebylo, ale byl jsem zkrátka unavený a jeho kecy mi moc nepomáhaly.

,,To vidím vole, ale proč jíš cereálie u mě doma, v osm ráno a ještě k tomu máš na sobě tričko od mého spolubydlícího." vyslovím.

Včerejší večer byl divný sám o sobě a vzhledem k tomu, že jsem s Taehyungem odešel poměrně brzo, tak jsem ztratil přehled.

Yoongi odložil lžičku a následně se napil čisté vody, kterou měl po své pravici.

,,Včera jsem šel za Jiminem, ukázalo se, že tu krávu poslal do prdele ihned poté, co jsme my odešli do baru." řekne.

Ani nedokážu popsat slovy, jak jsem byl nadšený, že se s Nancy již nebudu muset potkávat po ránu.

,,Řekl jsi mu, že by byl s tebou šťastnější?" optám se.

Zajímalo by mě, jestli se k tomu doopravdy dokopal, ale jeho hrdý úsměv mluvil za vše.

,,Měl jsem to v plánu, ale místo toho jsem mu řekl, že se mnou v posteli by si užil více zábavy." vysloví.

Chtěl jsem se opět napít, ale ihned jsem si to rozmyslel a překvapeně se na něho podíval.
Já mám problém vést s Taehyungem obyčejný rozhovor, nedokážu mu sdělit pochvalu a on je schopný vyplivnout podobná hovna.

,,Jsi debil." odpovím.

Zasmál se a prohrábl si svoje černý vlasy.

,,To mi řekl taky, ale pobavil jsem ho. Každopádně pak jsme byli celý večer spolu a rozhodli jsme se, že všichni přespíme tady, toť vše." řekne.

PURPOSE/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat