"Geliyorum" diye seslendim, ama kapı susmak bilmedi dayanamadım ve kapıyı açtım
"Daha beş dk olmadı kötü çocuk" dedim ama karşımda kimse yoktu tuvaletten çıktım "Cenk" diye seslendim ama kimse yoktu beni korkutmayamı çalışıyordu "Cenk" nerdesin çık ortaya hiç komik değil" dedim bir yandanda erkekler tuvaletine doğru yürüyordum "Cenk burdamısın" yine ses yoktu beni bekleyeceğini söylemişti gitmişmiydi peki kapıyı kim çaldı başka çarem kalmamıştı erkekler tuvaletinin kapısının araladım ve içeri girdim adımımı atar atmaz yerde ölü gibi yatan Cenk'i görmem bir oldu elimle ağzımı kapadım aman Allah'ım korkuyla yanına çöktüm ensesinden boynuna doğru kanlar akıyordu "Cenk ne oldu sana Cenk uyan" dedim ama beni duymuyordu ölmüşmüydü kim yapar bunu sana "yardım edin" diye bağırdım bir yandanda elimi başının altına alıp kucağıma koydum "Cenk lütfen kalk" gözyaşlarım sağanak yağmur gibi yüzüne damlıyordu, "Cenk" dedim hıçkırarak "lanet olsun kimse yokmu" diye tekrar bağırdım herkes gitmişti anlaşılan gece biteli çok olmuştu "Cenk ölmeni istemiyorum lütfen beni bırakma" sesim fısıltı gibi çıkmıştı birden bir alkışlama ve adım sesi duydum başımı usulca kaldırdım ve beynimden vurulmuşa döndüm tam karşımda duruyordu capcanlı maviliklerini bana dikmişti bu hayal değildi gerçeğin ta kendisi...nutkum tutuldu, konuşmayı unutmuş gibiyim kalbimle hızlı bir şekilde atıyordu bir karabasan görüyor gibiyim kendime gelmek istiyorum ama gücümü yitirmiş gibiyim, konuşmaya başlayıncaya kulaklarımda gerçekliğine şahit oldu sesini duymaya hazır değilmişim...."Gerçekten çok duygusal bir an, yazık oldu"...
Bölüm en kısa zamanda gelecek, okuyan herkese ve desteğini esirgemeyenlere Teşekkürler..Tüm güzellikler sizinle olsun...en kisa zamanda görüşmek dileğiyle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ BİR KALP
Sonstigesiki yaralı kalbin hikayesi ,yaşadıkları olaylar onları bir akıl hastahanesine sürükler bakalım hasta olan ruhlarını kalpleriyle onarabileceklermi; yoksa kendi karanlıklarında boğulmayımı tercih edecekler. *Ümidi yitirmiş olanın başka kaybedecek bir...