10.BÖLÜM(2D1K)

195 11 8
                                    

Yok olmaz erken daha

Biraz geç kalın ne olur

Hiç hazır değilim henüz

Ne olur baharlarımı

Bırakın bir süre daha

Tanıdık değil bana güz....

Sezen AKSU


Yalnız olmak benim kaderimdi, doğduğumdan bu yana Bu durum hiç değişmedi...Özkan kuralları her tarafıma prangalar takmıştı. Çocukluk arkadaşım hiç olmadı, lisede arkadaşlarımı evime getiremezdim bu yüzden herkes benden uzaklaşırdı bunu kendi karakterim olduğunu sanıyorlardı halbuki bilmiyorlardı hiç bişeyden anlamayan bir aileye sahiptim. Üniversite hayatına başlayınca çevrem genişledi gerek ailemin konumundan, gerekse erkek arkadaşımın popülerliğinden kaynaklanan bir durumdu bu, hepsi yalan ve çıkar üzerine kurulmuş ilişkiler... Buyüzden insanlara karşı hep güven problemi yaşadım, herzaman yanımda olan tek bir kişi vardı ona ailemden çok güvenmiştim oda bana en büyük darbeyi vurdu, beni parçalara ayırdı ve tüm benliğimi etrafa saçtı. Hep hayal kırıklığı yaşadım, alışkındım...ailemden, Ayaz'dan ve şimdide ne hissettiğimi bilmediğim bir deli tarafından! Neden hep en kötüsünü ben yaşıyordum, ailem bir kez olsun aylardır beni görmeye gelmediler. Hiç mi merak etmiyorlar yada özlemiyorlardı...belki bu gece beni izlemeye gelirlerdi, Savaş abi sahneye çıkacağımı söylemiştir muhakkak. Gelmezlerse şaşırmazdım çünkü bu güne kadar hiç yanımda olmadılar mezuniyetlerime bile gelmediler. Bir kez olsun ağızlarından 'seni seviyorum' duymadım ve hiç sarılmadılar çocukluğumda bile... Artık tek hedefim vardı buradan sağlıklı bir şekilde çıkmak ve hayatıma kendi tercihlerim doğrultusunda devam etmek. Bundan sonra o ailesinin emri ve kuralları altında yaşayan Hazan olmayacaktı!

Boy aynasının önünde durmuş kendime bakıyordum, grupla beraber gecenin yapılacağı kulübe gelmiştik, bize ayrılan odaların birinde kızlarla beraber son hazırlıklarımızı yapıyorduk. Burcu bana nefretle, Damla ve Gözde hayranlıkla bakıyorlardı, aslında üçüde çok guzel görünüyorlardı. Burcu mavi tonlarında rahat dans edebileceği kısa bir elbise giymişti, Damla turuncu renginde kabarık bir elbise, Gözde'de uzun beyaz bir elbise giymisti bir kuğuyu andırıyordu. Bense toz pembe uzun ve dar bir elbise tercih etmiştim, kıyafetlerimizi merkez tahsis etmişti, gerçekten harika seçimlerdi. Saçlarımı topuz yaptırmıştım ve hafif bir makyaj ile tamamlamıştım.

"Şarkı seçimine gelince Cenk'in istediği olmuştu o geceden sonra ona karşı soğuk ve mesafeli davranıyordum bu yüzden şarkı seçimine karşı gelmedim, itiraf etmek gerekirse benim seçtiğim şarkılardan daha güzeldi, tabii bunu ona söylemedim tepelerde gezen egosunu okşamak istemedim.

O gece sessiz geçen yolculuğun ardından merkeze geldiğimiz kapıdan girip, beni odama kadar bıraktı ve iyi geceler demeden odasına gitti. Sarf ettiği sözler ve sergilediği kabaca tavırlar affedilir cinsten değildi ama yine de ona karşı olan garip duygularım artmaya devam ediyordu özellikle provalarda ona düşman gibi davranıyordum sırf ona karşı olan çekime mani olmak için taktığım bir maske..

"Sence makyajım abartılı mı oldu Hazan" diye sordu Gözde düşüncelerimden sıyrılıp ona baktım

"Hayır harika görünüyorsun" dedim

"Nasıl hiç bir şey yapmadan bu kadar güzel olabiliyorsun bu haksızlık" dedi somurtarak ama bunu kıskançlıkla söylemedi bakışlarında daha çok beğeni vardı

İKİ DELİ BİR KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin