Hádajte, kde som sa prebudila...
Oooo, áno. Vedľa môjho vysnívaného Samuela. Odokryla som sa z periny a skočila naňho. Ten sa rozospato prevrátil a pretrel oči.
,,Čo zas vyvádzaš?" zasmial sa.
,,Páči sa mi, keď sa usmievaš," poflirtovala som s ním.
,,A ty sa mi za to páčiš iba v spondom prádle," prezrel si ma. Bod mrazu. Čo to práve povedal? Chytila som sa za prsia a zakryla sa rukami. Neuvedomila som si, že som vyzlečená z mokrých šiat zo včera.
,,Nemáš sa za čo skrývať, si nádherná," venoval mi bozk na čelo a ruky si založil pod hlavu. Spopod periny na mňa vykúklo jeho dokonale vyrysované telo. Svalnaté ruky, ktoré mal založené za hlavou tvorili bezpečné anjelské krídla, do ktorých sa môžem schovať. Výrazné kľučne kosti, ktoré by som najradšej v sekunde vybozkávala. Nehovoriac o jeho vytvarovaných prsiach a tehličkách..
,,Nechces si spraviť fotku?" pristihol ma ako si ho prezerám.
,,To ani netreba," usmiala som sa a vliezla pod perinu k nemu. Zakryla som nás oboch a nohu si vyložila na jeho nohy. Objala som ho v teplom náručí a privrela očká.
,,Ach," vzdychol, ,,moja malá potvora."
Slabo som sa pousmiala. Samuel mi prešiel rukami po stehne a prstami tvoril mnohohranné tvary po mojich odhalenych častiach.
,,V pondelok je hodnotenie esejí, nie?" na jeho otázku som prikývla hlavou.
,,Písala si niečo?" zaujal sa.
,,Áno, celkom som z toho nadšená. Pracovala som na tom dlho," sadla som si na jeho rozkrok opätovo.
,,O čom si písala?" chytil ma za boky a prirazil sa rozkrokom ku mne. Intenzívnejšie.
,,Tajné," ukazovákom som mu prešla po perách.
,,Tajné povoríš," zasmial sa a už som ležala pod ním. Uznala som svoju prehru, toto bola chvíľka slastného mučenia. Hlavou sa mi votrel medzi vnutorné stehná, ktorým venoval milión bozkov. Občas na mňa zazrel, no v okamihu sa venoval znova mojim nohám. Oči som mala privreté a hlavu naklonenú dozadu. Chrbtom som sa zhýbala až pokiaľ ma nechytil za lem nohavičiek a pomalým až slimáčim tempom ich sťahoval dole. Dotkla som sa jeho ruky a pokrútila hlavou. Naznačovala som mu perami: ,,ešte nie."
Samuel pochopil a venoval mi už iba pusu na čelo. Zobral sa z postele a zmizol v kúpeľni. Nebodaj som zranila jeho krehké ego. Po špičkách som pricupitala za ním do kúpeľne a vyskočila mu na chrbát. Rukami s úsmevom na tvári si ma upravil, aby som nezletela a pokračoval v umývaní zubov. Pozrela som do zrdkadla pred nami a chvíľami sa zasekávala pri pohľade na nás. Úplne rozdielni ľudia stojaci predo mnou v odraze zrkadla. Boli sme nádherní a šťastní. Milovala som naše spoločné chvíle, boli výnimočné. Naše! Ukradla som mu z ruky zubnú kefku a umyla si s ňou zuby ja, napenila som si pery a nimi mu dala pusu na líce. Zoskočila som dole a zasmiala sa na ňom.
,,Za toto zaplatíš!" oplachol si ústa a rozbehol sa za mnou. Nestihla som zaregistrovať, že ma už držal na rukách s úmyslom ma hodiť na posteľ.
Ležala som pod ním, udržiavala očný kontakt medzi nami, ktorý bol nepretržite dlhý, nemal konca. Dlaňou mi prešiel po hrudnej kosti cez podprsenku v smere ku krku. Tam aj zastavil a pozrel na mňa. Nepýtal sa a skočil po mojich perách. Keď som hovorila, že ich nemá dosť, tak som tým myslela toto. Lákanie na bozkavanie.
Privrela som oči a nechala telo si robiť, čo si zaumieni, no nečakane nám do izby vtrhol Edo, ktorého pustila Samová mama.
,,Dopiče Eduard, zalez," hodil po ňom Samuel tričko a ten v návale prekazenia ďalšej našej chvíľky zaliezol za dvere. Ako za hanbu. Z plných pľúc som sa zasmiala a Samuel zopakoval môj príklad.
,,No šup obleč sa, idem za Edom," poponáhlal ma. Vedela som, že si nemôžem obliecť svoje veci, tak som mu prehrabala šatník. Zobala som si jeho čisto vypraté boxerky a čierne tričko. Porozhliadala som sa viac a úplne vzadu na mňa narazil balíček kondómov. Vybrala som všetky a schovala do kabelky pohodenej na zemi. No čo Samko 2:1 pre mňa, zasmiala som sa sama pre seba.

Obaja už sedeli v obývačke na gauči rozoberajuc, čo sa bude konať dnes. Sadla som si na Samové kolená. Eduarda v sekunde vystrelo, ani sa nečudujem, kto by to čakal. Samko si ma rukami oblabil a zamkol vo svojim objatí.
,,Bi, pôjdeš s nami?" spýtal sa Eduard zazerajúc na Samovo tričko, ktoré som mala na sebe.
,,Ideme opekať k vode, je celkom pekne vonku," poznamenal Samuel. Jednoznačne som súhlasila a utekala k vchodovym dverám už pripravená pocítiť kúsok čara prírody na vlastnej koži.

V meste, ktoré znesvätilWhere stories live. Discover now