Celá partia sme sa stretli pred obchodom. Nakúpili sme pár vecí ku kampinku napríklad ako pečivo, mäso, špekačky na opekanie. Nemohol chýbať ani alkohol, čo bolo celovíkendovou záležitosťou mladých.
,,Nasadni," detsky pribehol Samuel s veľkým košíkom a radostným chichotom. Rozžiarili sa mi oči a s úsmevom vyliezla pomocou jeho ruky do košíka. Chalani pomedzi to vyberali potraviny a hádzali na mňa. Samuel sa naklonil po pusinku, ktorú automaticky aj dostal. Nedalo sa mu odolať. Utekal so mnou po celom obchode, sem-tam som sa bála či nezletíme. No nedovolil by, aby sa mi niečo stalo, a to ešte nie jeho vinou. Došli sme k pokladni, kde chalani veci z košíka hádzali na pás. Nakoniec som v košíku zostala iba ja.
,,Aj ty ideš!" zdvihol ma Samuel na ruky a predstieral, že ma položí na pokladničný pás ako obyčajnú potravinu. Našpúlila som pery a prosíkala, aby ma pustil. Chalani sa na tom bezhlavo zasmiali a Samuelovi nezostávalo nič iné ako ma poslúchnuť a pustiť na tvrdú zem. Nezabudol ma ani capnúť po riti, čo bola zjavne jeho najobľúbenejšia činnosť. Nakoniec sme sa všetci nasáčkovali do auta, aj keď v nadpočte dúfajúc že nás nezastavia policajti.Pri vode stál opustený stôl s lavičkami, kde už chalani pripravovali jedlo. Samuel nezaostával a pomáhal im s krájaním mäsa. Dalo mi to nehoráznu možnosť ho provokovať. Pomohol mi aj Eduard, ktorý Samuela zamestnával vykladajúc mu nejaké veci zo školy. Postavila som sa za Sama so zahryznutými perami v zuboch, aby som necekla ani slovo. Kývla som hlavou na Eda a ten vzápätí na mňa. Nezbedne som stiahla Samovi kraťase, ktoré mal na sebe.
,,3:1 pre Bijou!" vyhlasila som bežiac čo najďalej od neho.
,,Ty jedna malá beštia," zasmial sa Samuel. Kraťase si zobliekol a odhodil na zem. Snažila som sa pred ním zdrhnúť, no už dávno som bola zmierená s tým, že skončím celá mokrá. Vzal si ma na ruky a utekal so mnou k vode.
,,Samko, prosím, nieee," bila som ho do hrude, no ten sa napol, aby necítil nič. Pohltila ho pomsta. Nohami sa brodil vo vode až dokým nezastál: ,,čo teraz spravíš?"
,,Pekne poprosím?" zaklipkala som mihalnicami.
,,Nesprávne," zasmial sa a pustil ma. Chladná voda ma skoro šokovala. Postavila som sa na nohy. Mokrý odev sa mi prilepil k telu a pekne lemoval postavu. Cítila som sa ako dážďovka pravdupovediac. Na oplátku som ho ošpliechala vodou, načo sa k nám pridali chalani.
,,Vojnaaa!" zakričal Alex bežiac smerom k nám. Všetci sme sa špliechali vodou ako decká. Bol to neuveriteľný zážitok. Samuel si ma chytil za pas a utopil vo vode.
,,Zabijem ťa," buchla som ho do hrude po vinorení sa. Drgala som ho až pokiaľ nespadol do vody aj on. No zo zadu si ma oblapili niečie ruky a zdvihli do vzduchu. Otočila som sa v tom smere, aby som rozpoznala tvár. DANIEL!
Zasekla som sa a rozmýšľala nad tým, či to robí kvôli tomu, aby žiarlil Samuel alebo jeho frajerka, ktorá tam v ten čas prišla tiež.
,,Samo! Chytaj!" odhodil ma v smere Samuela, ktorý v rýchlosti zaregistroval ako letím vo vzduchu.
,,Tebe jebe?" drgol do Daniela nahnevaný Edo.
,,Mohlo sa jej niečo stať!" upozornil ho Alex.
,,Nič sa jej nestalo. Pozrite, drží ju," pozreli našim smerom.
No my dvaja sme už vôbec nevnímali, čo sa stalo, pretože sme sa venovali iba sebe. Držal ma svojimi obrovskými rukami a nepustil. Chcel, aby som takto zostala, čo najdlhšie. Spojil naše pery a začala sa vojna. Nevnímali sme nič iné okolo nás.
,,Sľúb mi, že sa ma už v živote nikto nedotkne," odpojila som sa od neho na nepatrnú chvíľu.
,,Sľubujem," šepol mi Samuel do ucha hľadiac na Daniela. Predpokladám, že vražedným výrazom. Zabíjal by pre mňa rovnako ako ja preňho.
,,Ľúbim ťa," vyletelo zo mňa rázom.
,,Čo si povedala?" zahľadel sa na mňa. Úzkosť, kŕče v bruchu a zrýchlený tep, som pociťovala 100násobne viac ako kedykoľvek predtým.
,,Zopakuj to!" rozkázal. Neudržal sa na nohách a kľakol si popri tých mojich. Chytil ma za stehná a vybozkával ich. Neváhal a znova v tom istom momente ma pobozkal, tento raz nežne a vášnivo.Keď sa zotmelo, sadli sme si všetci do kruhu k ohňu. Ohrievali si časti tela a hlavne oblečenie. Hlavu som mala opretú o Samovo rameno. Ten ma zato hľadil po nohách a spoločne sme si užívali harmóniu praskajúceho ohňa. Alex vytiahol z auta gitaru a spríjemňoval chvíľku strávenú pod nočnou oblohou.
,,Take me back to the night we met," spieval Samuel. Odstrčila som sa od neho a s údivom zazerala. Jeho hrubý mužný hlas sa zmenil po jednom tóne na nádhernú nebeskú melódiu hodnú pre moje uši. Usmiala som sa sama pre seba a sledovala, čo z neho vyjde.
Viacerí ma prichytili pri tom ako venujem veškerú pozornosť iba Samovi, preto si myslím, že ma Eduard naschvál vyrušil.
,,Bi, pomôžeš mi?" ukázal na hodené odpadky na zemi. Úprimne? Chcela som iba sedieť pri Samovi a počúvať jeho anjelský hlas. Nebolo mi dopriané. Postavila som sa a odišla pomôcť Edovi s košom, kde sme nahádzali smeti.
,,Páči sa ti, však?" uškrnol sa popodnos.
,,Samo?" presmerovala som pohľad k nemu.
,,Klamala by som, ak by som povedala nie," vydychla som.
,,Vedel som to uz odzačiatku. Samuel dostane všetko, čo si zaumieni," poškriabal sa za hlavu. Čo tým myslí?
VOCÊ ESTÁ LENDO
V meste, ktoré znesvätil
RomanceDal mi múdrosť. Poučil ma o ceste, ktorou mám kráčať. Rozumel mojim myšlienkam, citom a potrebám. Poradil mi a mal ma stále na očiach, ale ak chcem žiť šťastne, nemôžem sa riadiť nikým. Príbeh o jednom manipulovane zamilovanom páre, kam ich cesta...